Фізико-математична освіта
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Фізико-математична освіта за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 882
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Автоматизація пошуку в електронній бібліотеці(2013) Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Кушнерьов Олександр Сергійович; Kushnerov Oleksandr SerhiiovychВ статті коротко розглянуто історію виникнення електронних бібліотек, особливості їх функціонування, зазначено про обмеженість доступу до електронних версій друкованих періодичних видань. Наведено функціональну модель роботи авторської бібліотеки з автоматизованим пошуком матеріалів.Документ Основоположні фізичні експерименти(2013) Коренев О. І.; Korenev O. I.У статті розглянуто основні фізичні експерименти, які стали визначальними в розвитку теорій, що описують реальні закони. Виділення і наголошення на основоположних експериментах, які відіграли велику роль в розвитку фізики є важливою задачею будь-якого вчителя фізики.Документ Міжпредметні зв'язки геометрії та елементів стохастики(2013) Шевченко О. О.; Shevchenko O. O.У статті розкрито актуальність вивчення стохастичної лінії в шкільному курсі математики, важливість міжпредметних зв’язків під час навчання, сутність поняття «геометрична ймовірність», розглянуто та проаналізовано основні задачі з даної теми.Документ Задачі на геометричні нерівності в позакласній роботі(2013) Ярова А. Ю.; Yarova A. Yu.В даній статті розглянуті основні способи доведення геометричних нерівностей. Поданий матеріал, який може бути використаний при вивченні математики як на уроці, так і в позакласній роботі з предмету.Документ Криптосистеми звідкритим та закритим ключем(2013) Чугаєва М. О.; Chuhaieva M. O.У статті висвітлюються питання щодо застосування шифрів для передачі, збереження й обробки даних. Описуються два основні методи шифрування, їх застосування у сучасному світі. Розглядаються недоліки і переваги шифрування з секретним і з відкритим ключами.Документ Особливі розв'язки диференціальних рівнянь першого порядку(2013) Кулик В. І.; Kulyk V. I.В даній статті розглядається теорія диференціальних рівнянь першого порядку, що пов’язана з особливим розв’язком рівняння Клеро. Поданий приклад, який може бути використаний при вивченні курсу математичного аналізу з питання застосування особливих розв’язків на практиці.Документ Формування інформаційної культури майбутнього вчителя математики - одна з найважливіших цілей його професійної підготовки(2013) Кочерженко В. І.; Kocherzhenko V. I.Формування інформаційної культури майбутнього вчителя математики – одна з найважливіших цілей його професійної підготовки. В даній статті іде мова про важливість інформаційної культури в професійній діяльності вчителя математики діяльності, бо в XXI столітті особливо важливою є підготовка високопрофесійних педагогічних та науково-технологічних працівників, які відповідають інтеграційному критерію «педагогічна майстерність + мистецтво комунікації + нові технології».Документ Використання програми MS Access для створення електронних навчально-методичних комплексів(2013) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia VolodymyrivnaНа прикладі створення навчально-методичного комплексу показані різноманітні можливості застосування MS Access у навчальному процесі.Документ Інноваційні технології викладання фізики(2013) Новак І. М.; Novak I. M.В статті висвітлені поняття «технологія», «інноваційна технологія». Розглянуто основні теоретичні засади деяких інноваційних технологій з фізики. Проаналізовано проведене дослідження серед вчителів фізики Сумського району з деяких питань впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес.Документ Методи математичного аналізу при розв'язуванні функціональних рівнянь(2013) Мартиненко Олена Вікторівна; Martynenko Olena Viktorivna; Бойко Ольга Михайлівна; Boiko Olha MykhailivnaСтаття присвячена дослідженню трьох основних методів (граничного переходу, диференціювання, відокремлення змінних) математичного аналізу розв’язування функціональних рівнянь. На конкретних прикладах проаналізовано доцільність використання того чи іншого методу до розв’язування певного типу функціонального рівняння, показано умови та особливості його застосування.Документ Трансфінітні замикання(2013) Погребний Валерій Данилович; Pohrebnyi Valerii DanylovychРозглядаються деякі аспекти використання трансфінітних послідовностей і транс фінітних замикань у загальній топології і функціональному аналізі. Вказується на неадекватність цих конструкцій загальним топологічним структурам.Документ Дифузійні процеси в асиметричних плівкових системах Co/Cu/Fe(2013) Андрієнко О. В.; Andriienko O. V.У роботі розглядається інтерес до дослідження електрофізичних властивостей багатошарових плівкових систем та методика отримання тришарових плівок Co/Cu/Fe/П та методика дослідження дифузійних процесів методом вторинної іонної мас спектрометрії. У статті розглянуті експериментальні результати досліджень дифузійних процесів у тришарових плівках Co/Cu/Fe/П.Документ Формування творчої особистості на уроках математики(2013) Петренко Світлана Віталіївна; Petrenko Svitlana Vitaliivna; Шарай К. О.; Sharai K. O.У даній статті розглянута проблема виховання творчої особистості на уроках математики, розкриті складові частини цього поняття, проаналізований досвід роботи вчителя математики Азаренкової А. І. та особливості її роботи з обдарованими учнями.Документ Візуалізація інформації в процесі навчання(2013) Бабич О.; Babych O.У статті розглядається питання необхідності та доцільності візуалізації навчального матеріалу. Висвітлюються поняття процесу візуалізації, візуальної моделі, візуального мислення, візуального навчального матеріалу, комп’ютерної візуалізації. Розглянуті деякі методи та види візуалізації інформації.Документ Експериментальне дослідження характеристик b-розпаду(2013) Могильний І. В.; Mohylnyi I. V.Робота присвячена дослідженню основних характеристик бета-розпаду, а також аналізу стану дослідження бета-розпаду та подвійного бета розпаду на основі сучасних уявлень про будову ядра.Документ Аксіоматичний підхід до вивчення шкільного курсу геометрії(2013) Петренко Світлана Віталіївна; Petrenko Svitlana Vitaliivna; Нестеренко І. О.; Nesterenko I. O.У статті подано аналіз особливостей побудови шкільних підручників на аксіоматичній основі та обґрунтування необхідності формування вчителем математики в учнів уявлень про аксіоматичний метод в процесі навчання геометрії.Документ Симетрія в математиці та кристалографії(2013) Почерніна І. А.; Pochernina I. A.У статті розглянуто різні підходи до визначення поняття симетрії, її застосування у кристалографії. Наведені різні види симетричних перетворень та коротко розглянуто історичне виникнення поняття «симетрія».Документ Самостійна робота учнів професійно-технічних училищ у процесі навчання математики(2013) Розуменко Анжела Оурелянівна; Rozumenko Anzhela Ourelianivna; Лунгор І. В.; Lunhor I. V.У статті зроблено аналіз різних трактувань поняття «самостійна робота»; виділено специфіку організації самостійної роботи учнів професійно-технічних училищ у процесі навчання математик. Автори розкривають зміст самостійної роботи учнів по опрацюванню математичного тексту, визначають рівні сформованості відповідного вміння та пропонують фрагмент уроку, спрямованого на формування відповідного вміння в учнів ПТУ.Документ Інформаційні ресурси з астрономії та їх використання у навчальному процесі(2013) Дудка О. М.; Dudka O. M.У статті висвітлено огляд сучасних інформаційних ресурсів з астрономії, вітчизняного і закордонного виробництва. Розглядаються найдоступніші програми, які можна використати в підготовці до занять з астрономії.Документ Компьютерное моделирование взаимодействия одиночных ионов с биологическими средами с помощью Geant4(2013) Люльченко С. А.; Liulchenko S. A.Створена модель для дослідження взаємодії протонів з біологічним середовищем. За допомогою пакету Geant4 було проведено моделювання взаємодії протонів з біологічним середовищем, яке являє собою еквівалент біологічної клітини організму людини. Отримано залежність поглинутої дози від глибини проникнення протона для 0,5; 1; 1,5; 2 МeV. Аналогічні залежності отримано для межі біологічної клітини.