Кафедра соціальної роботи і менеджменту соціокультурної діяльності
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра соціальної роботи і менеджменту соціокультурної діяльності за Ключові слова "children deprived of parental care"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Наставництво як форма підтримки дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування(2020) Скиба Людмила Миколаївна; Skyba Liudmyla Mykolaivna; Пономаренко Людмила Іванівна; Ponomarenko Liudmyla IvanivnaКваліфікаційну роботу присвячено проблемі наставництва як форми підтримки дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. У роботі досліджено проблему наставництва як форми підтримки дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та шляхом аналізу наукової літератури визначено базові поняття дослідження. В результаті аналізу сутності і змісту проблеми, здійснено аналіз соціально-психологічних особливостей розвитку дітей-сиріт та дітей, позбавленої батьківського піклування, в тому числі тих які виховуються в закладах інтернатного типу. Детально проаналізовано та схарактеризовано нормативно-правове забезпечення наставництва як форми підтримки дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. З’ясовано та розкрито сутність методичних складових соціальної роботи з дітьми-сиротами та дітей, позбавлених батьківського піклування та їх наставниками. В роботі вперше розроблено та обґрунтовано методичні рекомендації щодо оптимізації процесу впровадження наставництва як форми підтримки дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.Документ Соціальна підтримка дітей, які проживають поза біологічними родинами(2020) Шишкіна Ольга Анатоліївна; Shyshkina Olha Anatoliivna; Пономаренко Людмила Іванівна; Ponomarenko Liudmyla IvanivnaКваліфікаційну роботу присвячено проблемі соціальної підтримки дітей, що проживають поза біологічними родинами. У роботі досліджено проблему соціальної підтримки дітей, що проживають поза біологічними родинами та шляхом аналізу наукової літератури визначено базові поняття дослідження. В результаті аналізу сутності і змісту проблеми соціальної підтримки дітей, що проживають поза біологічними родинами, визначено особливості роботи із даною категорією. Детально проаналізовано та схарактеризовано методи та форми соціальної підтримки дітей, що проживають поза біологічними родинами. Вивчено соціально-психологічні особливості зазначеної категорії дітей. Розкрито міжнародний та національний досвід соціальної підтримки дітей, що проживають поза біологічними родинами. В роботі вперше розроблено та обґрунтовано методичні рекомендації щодо оптимізації соціальної підтримки дітей, що проживають поза біологічними родинами.