Кафедра всесвітньої історії, міжнародних відносин та методики навчання історичних дисциплін
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра всесвітньої історії, міжнародних відносин та методики навчання історичних дисциплін за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 72
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Еволюція концептуальних моделей сучасного музею(ДВНЗ "УАБС НБУ", 2013) Снагощенко Валентина Володимирівна; Snahoshchenko Valentyna VolodymyrivnaУ статті в ретроспективному аспекті розглядається становлення та розвиток концептуальних моделей сучасного музею. Традиція збирання предметів культури й природи виникла в старогрецькій культурі в храмах і мусейонах. В епоху Відродження робляться перші спроби реалізації загальної концепції музею як соціального інституту та її презентації у вигляді постійної експозиції, спостерігаються перші прецеденти використання музейних зібрань у дослідницькій практиці та навчальному процесі. Впродовж трьох століть неодноразово змінювались концептуальні моделі музею. У статті розкриваються причини та сутність цих змін, виокремлюються основні тенденції розвитку сучасного музею.Документ Н. И. Костомаров – ученый, историк: краткий историографический аспект (1991-2000-е гг.)(2017) Снагощенко Валентина Володимирівна; Snahoshchenko Valentyna VolodymyrivnaВ статье анализируются основные научные труды, изданные в Украине за период независимости (1991–2000-е гг.) о выдающемся ученом, историке, историографе, этнографе, писателе, общественном и политическом деятеле, идеологе славянского возрождения Н. И. Костомарове.Документ Дефініція «Музейна педагогіка» в сучасній вітчизняній та європейській літературі»(2018) Снагощенко Валентина Володимирівна; Snahoshchenko Valentyna VolodymyrivnaДля будь-якої науки термінологія має важливе значення, а для музейної сфери є однією з визначальних складових її базису. На вітчизняному просторі дефініція «музейна педагогіка» з’явилася на початку 70-х рр. ХХ століття. Розуміння суті музейної педагогіки змінювалося на різних історичних етапах. У статті розглядаються важливі напрями термінознавчої роботи з вивчення процесу формування музейно-педагогічної вітчизняної та європейської термінології. На сьогоднішній день цей термін не має однозначного тлумачення. Аналізуються розбіжності у трактуванні дефініції «музейна педагогіка»Документ Репресії проти викладачів Сумського державного педагогічного інституту в 30-ті роки ХХ століття(2018) Snahoshchenko Valentyna Volodymyrivna; Semeshyn Eduard Volodymyrovych; Снагощенко Валентина Володимирівна; Семешин Едуард ВолодимировичУ статті висвітлено еволюцію ставлення радянської влади до інтелігенції, зокрема викладачів Сумського державного педагогічного інституту в 30-х роках ХХ століття. Визначено основні причини, регіональні особливості розгортання масових репресій проти людей творчої праці в 1930-х роках. Наведено конкретні приклади, поіменний перелік представників інституту, визначених як «антирадянський елемент» та «вороги народу», які були піддані масовим репресіям.Документ Белорусский художник В. К. Бялыницкий-Бируля – ученик Киевской рисовальной школы(2018) Снагощенко Валентина Володимирівна; Snahoshchenko Valentyna VolodymyrivnaВ статье рассказывается о выдающемся белорусском художнике В. К. Бялыницком-Бируле, известном во многих странах мира. Он был отличным мастером, выдающейся личностью, отразившим целю эпоху в искусстве. Свой творческий путь художник начинал учеником в Киевской рисовальной школе, уроженца Глухова, педагога и художника Николая Мурашко.Документ Університетський музей: традиційний та інноваційний підходи в освітній діяльності(2018) Снагощенко Валентина Володимирівна; Snahoshchenko Valentyna VolodymyrivnaУ статті на основі порівняння традиційної і нової концепції діяльності музею дається характеристика основним доктринам сучасних музеїв. Відображено, відмінності університетських музеїв від культурно-освітніх (традиційних). Зазначено переваги університетських музеїв у професійній підготовці фахівців. Наводяться приклади зарубіжного досвіду діяльності університетських музеїв. На основі авторської класифікації подано порівняльну таблицю досліджуваних музеїв.Документ М. І. Мурашко – фундатор Київської рисувальної школи (1875–1901)(2018) Снагощенко Валентина Володимирівна; Snahoshchenko Valentyna VolodymyrivnaУ статті розглядаються основні напрямки, методи діяльності та тенденції в розвитку Київської рисувальної школи (1875–1901 рр.), засновником і керівником якої був художник, педагог, історик мистецтва, художній критик і громадський діяч Микола Іванович Мурашко. Впродовж тривалого часу він готував талановиту молодь, майбутніх діячів мистецтва.Документ Національно-патріотичне виховання учнів на уроках історії України в загальноосвітній школі(2018) Снагощенко Валентина Володимирівна; Snahoshchenko Valentyna Volodymyrivna; Головач Оксана Янівна; Holovach Oksana YanivnaУ статті висвітлено та проаналізовано основні особливості та перспективи запровадження національно-патріотичного виховання на уроках історії України. На основі досліджених джерел розглянуто основні аспекти його застосування. Обґрунтовано необхідність запровадження національно-патріотичного виховання на уроках історії України в загальноосвітній школі.Документ Психологические основы функционирования структурных компонентов памяти реципиентов(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2019) Юник Дмитро Григорович; Yunyk Dmytro Hryhorovych; Юник Іван Дмитрович; Yunyk Ivan Dmytrovych; Юник Тетяна Іванівна; Yunyk Tetiana Ivanivna; Бурназова Віра Володимирівна; Burnazova Vira Volodymyrivna; Котова Ліна Миколаївна; Kotova Lina MykolaivnaВ статье освещена сущность психологических теорий памяти. Доказано, что память реципиентов имеет трехкомпонентную структуру: сенсорный регистр; кратковременную и долговременную память.Документ Методичні засади навчання історії середніх віків на межі ХІХ–ХХ ст.(2019) Моцак Світлана Іванівна; Motsak Svitlana Ivanivna; Авхутська Світлана Олександрівна; Avkhutska Svitlana OleksandrivnaУ статті проаналізовано методичні засади навчання історії Середніх віків в середній школі, розкрито освітній потенціал підручників, показано особливості змісту, шляхи його запровадження у практику навчання зазначеного періоду.Документ Культурологическая подготовка специалистов в области художественного образования в контексте гуманистически ориентированной диалогической парадигмы(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2019) Зайцева Алла Віталіївна; Zaitseva Alla VitaliivnaВ статье обосновывается необходимость формирования художественно–коммуникативной культуры будущего учителя музыки на основе духовно–диалогической парадигмы, основанной на принципе ценностного взаимодействия учителя и ученика с музыкальным искусством.Документ Значение сознательного и бессознаного в художественно–творческой исполнительской деятельности хоровых дирижеров(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2019) Козирь Алла Володимирівна; Kozyr Alla VolodymyrivnaВ статье раскрывается роль сознательных и бессознательных процессов в работе хоровых дирижеров. Было подчеркнуто, что необходимым элементом структуры музыканта является то, что оно включает в себя «Я» как субъект произвольной деятельности, который характеризуется мотивами сознательного поведения.Документ Математическая тревожность как феномен современной школы(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2019) Лукомська Світлана Олексіївна; Lukomska Svitlana Oleksiivna; Важинський Сергій Едуардович; Vazhynskyi Serhii EduardovychВ статье проанализировано понятие математической тревожности, рассмотрены причины ее возникновения, влияние родителей и учителей на выраженность и профилактику.Документ Методы художественно–профессиональной подготовки будущих учителей начальных классов к музыкально–воспитательной работе с детьми(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2019) Нестерович Богдан Іванович; Nesterovych Bohdan IvanovychВ статье представлены специфические методы художественно–профессиональной подготовки будущих учителей начальных классов к воспитательной работе в начальной школе. Речь идёт об импрессивных и экспрессивных методах восприятия и переживания студентами художественных ценностей.Документ Музыкальное образование в современном мире: противоречия и пути их преодоления(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2019) Падалка Галина; Padalka HalynaСтатья посвящена пониманию особенностей современной эпохи, потребностям гуманизации существа современного человека, стремлению избежать издержек технологической цивилизации с ее доминирующей потребностью в рациональном мышлении, стандартизации и деидентификации.Документ Особенности функционирования системы образования на Украине и управления образованием(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2019) Михайличенко Олег Володимирович; Mykhailychenko Oleh VolodymyrovychСтатья посвящена особенностям построения и функционирования системы образования на Украине и раскрытию понятия педагогического менеджмента. Излагаются принципы построения, структура системы образования, виды и формы организации обучения, уровни образования, методы управления и руководства высшим и средним образованием.Документ Современные направления в музыкально– педагогическом образовании Украины(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2019) Щолокова Ольга Пилипівна; Shchоlokova Olha PylypivnaВ статье излагаются концепты педагогического знания, среди которых такие понятия как «художественная образованность», «качество образования», феноменологический, культургологический и аксиологический подходы.Документ Возникновение и развитие методики обучения изобразительному искусству(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2019) Михайличенко Олег Володимирович; Mykhailychenko Oleh VolodymyrovychВ статье говорится о возникновении методики обучения рисованию. Рассматриваются основные периоды её становления как отдельной педагогической дисциплины. Выделяются основные научно–методические подходы и методы обучения рисованию в истории развития изобразительного искусства.Документ Управление самостоятельной работой студентов музыкально-педагогических специальностей(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2019) Тарасенко Г. С.; Tarasenko H. S.; Нестерович Богдан Іванович; Nesterovych Bohdan IvanovychСтатья посвящена проблемам усовершенствования профессиональной подготовки будущих учителей музыкального искусства. В частности, раскрыта роль управления самостоятельной работой студентов музыкально-педагогических специальностей. Авторы осознанно выбирают компетентностный подход к образовательным процессам как контекст изучения данной проблемы.Документ Українська пісня в західнослов’янській культурі: історичний аспект(2019) Снагощенко Валентина Володимирівна; Snahoshchenko Valentyna VolodymyrivnaУ статті здійснено спробу репрезентувати в історичному аспекті приклади взаємодії, взаємовпливу українських і західнослов’янських (польських, чеських, словацьких) пісень від їх виникнення до кінця ХІХ ст. Як свідчить історія культурних зв’язків, найтіснішими є контакти генетично споріднених народів. У процесі свого розвитку українська музична культура, зокрема українська пісня, піддавалася впливу різних національних культур, насамперед, слов’янських народів, що позначилося на її особливостях і здобула широке розповсюдження в світі.