Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс»
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс» за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 540
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Застосування математичних методів при вивченні основ економіки(2011) Куліш Ю. В.; Kulish Yu. V.Розглянуто приклад реалізації міжпредметних зв’язків математики та основ економіки, зокрема використання математичного апарату у фінансовій системі.Документ Проблема розвитку пізнавального інтересу учнів класів гуманітарних профілів у процесі навчання математики(2011) Шишенко Інна Володимирівна; Shyshenko Inna VolodymyrivnaРозглянуті деякі аспекти формування та розвитку пізнавального інтересу учнів класів гуманітарних профілів у процесі навчання математики.Документ Навчальне дослідження у процесі навчання математики як форма розвитку творчих здібностей учнів(2011) Глобін О. І.; Hlobin O. I.З позицій реалізації компетентнісного підходу до навчання математики в школі розглянуто особливості навчального дослідження як форми розвитку творчих здібностей учнів.Документ Науковометодичні особливості викладання математичного програмування в умовах кредитно-модульної системи(2011) Одінцова Оксана Олександрівна; Odintsova Oksana Oleksandrivna; Микитенко Наталія Олександрівна; Mykytenko Nataliia OleksandrivnaУ дослідженні увага звертається на викладання курсу математичного програмування у педагогічних вузах в умовах кредитно-модульної системи. Мета дослідження – активізувати самостійну роботу студентів і сприяти більш глибокому засвоєнню розділу математики «Математичне програмування».Документ Формування іншомовних комунікативних вмінь студентівфізиків у білінгвальних умовах(2011) Ковальчук А. О.; Kovalchuk A. O.Показана роль білінгвального навчання у формування іншомовних комунікативних вмінь студентів-фізиків. Сформульовані головні принципи білінгвального підходу, що використовуються у ЧНУ ім. Б. Хмельницького.Документ Возможности курса геометрии педвуза в решении задачи формирования интеллектуальных умений студентов(2011) Кузьменкова Т. Є.; Kuzmenkova T. Ye.; Пакштайте В. В.; Pakshtaite V. V.; Кральовіч І. Н.; Kralovich I. N.; Ковальчук І. Н.; Kovalchuk I. N.Авторами на примере специально разработанных графических заданий рассматриваются дидактические возможности курса геометрии педагогического вуза в решении задачи формирования интеллектуальных умений будущих учителей математики.Документ Шляхи зацікавлення учнів математикою(2011) Панченко Т. І.; Panchenko T. I.; Донець О. М.; Donets O. M.; Чашечникова Ольга Серафимівна; Chashechnikova Olha SerafymivnaРозглядаються завдання, запропоновані авторами у навчальному посібнику з математики для роботи з учнями 5-6 класів.Документ Розвиток математичних здібностей у школярів(2011) Бевз В. Г.; Bevz V. H.; Кузьменко В. У.; Kuzmenko V. U.У доповіді розкривається зміст поняття «здібності». Аналізуються види здібностей, зокрема – математичні. Розглядається поняття «обдарованість» і характеризуються окремі типи обдарованості учнів.Документ Формування інформатичних компетентностей майбутніх вчителів технологій в процесі навчання прикладної інформатики(2011) Шевчук Л. Д.; Shevchuk L. D.У статті розглянуто формування інформатичних компетентностей у майбутніх вчителів технологій при вивченні прикладної інформатики. Особливу увагу звернено на формування готовності вчителів технологій до використання засобів прикладної інформатики в професійній діяльності.Документ Використання елементів історизму на уроках математики в 5-6 класах середньої загальноосвітньої школи(2011) Пятаченко Л. М.; Piatachenko L. M.; Розуменко Анжела Оурелянівна; Rozumenko Anzhela OurelianivnaВ статті обґрунтовано можливість та доцільність використання елементів історизму на уроках математики в 5-6 класах середньої загальноосвітньої школи та наведені приклади такого використання.Документ Вивчення методу стискаючих відображень та його застосування(2011) Гордієнко І. С.; Hordiienko I. S.У тезах розкриваєтся актуальність застосування студентами фізико-математичного факультету знань з математичного аналізу при знаходженні точних та наближених коренів рівнянь. Описується зміст методу стискаючих відопражень та наводиться операційний апарат ітераційного процесу до розв’язування задач.Документ До питання підготовки майбутніх вчителів математики під час навчання аналітичної геометрії(2011) Коломієць Оксана; Kolomiiets OksanaРозглядається питання навчання студентів аналітичної геометрії на основі диференційного підходу. Наводиться система відповідних завдань.Документ Деякі шляхи формування творчої особистості майбутнього вчителя математики(2011) Москаленко О. А.; Moskalenko O. A.; Черкаська Л. П.; Cherkaska L. P.; Коваленко О. В.; Kovalenko O. V.Розглядається один із напрямків формування творчої особистості студента: включення елементів самоосвіти в процес навчання загалом, елементарної математики і методики навчання математики зокрема.Документ Елементи теорії чисел в олімпіадних задачах(2011) Бован А. В.; Bovan A. V.В роботі актуалізовано проблему розробки методики навчання учнів розв’язувати олімпіадні задачі з теорії чисел, виділено мету та завдання, сформульовано гіпотезу подальшого дослідження.Документ Воспитательная направленность математического образования(2011) Терещенко О. І.; Tereshchenko O. I.; Єфремова Марина; Yefremova MarynaСтатья посвящена воспитательной направленности математического образования через обучение поискам нескольких способов решения задач.Документ Організація гурткової роботи з математики засобами інформаційних технологій(2011) Павлова Ю. В.; Pavlova Yu. V.В статті пропонується для розвитку інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів використовувати гурткову роботу, організовану у вигляді лабораторних занять з використанням пакетів динамічної геометріїДокумент Методична компетентність вчителя: зміст поняття(2011) Цимбалюк Я. С.; Tsymbaliuk Ya. S.В статті проаналізовано трактування поняття «методична компетентність вчителя» та поданий перелік методичних компетенцій майбутнього вчителя математики початкової школи.Документ Розвиток вмінь моделювання при навчанні дисциплін інформативного циклу(2011) Клочко О. В.; Klochko O. V.; Клочко Н. О.; Klochko N. O.Навчання моделюванню майбутніх фахівців сприяє активізації мисленевої діяльності, підвищує рівень виконання інтелектуальних операцій, сприяє реалізації міжпредметних зв’язків, підвищує знання з дисциплін, дозволяє застосовувати сучасні технології моделювання у навчальній, науковій, професійній діяльності, формує дослідницькі вміння, удосконалює інформативні компетенції, сприяє поглибленню фахової підготовкиДокумент Формування навичок самоконтролю учнів під час вивчення математики(2011) Благодир Людмила Андріївна; Blahodyr Liudmyla AndriivnaУ статті висвітлено застосування навичок самоконтролю як одного з прийомів роботи над попередженням та виправленням математичних помилок учнів.Документ Методика організації самостійної роботи учнів з навчальною літературою(2011) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychНа основі інтегративної моделі процесу навчання пропонується узагальнена структура діяльності щодо організації самостійної роботи учнів з навчальною літературою з фізики.