Наукові фахові видання СумДПУ
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Наукові фахові видання СумДПУ за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 9505
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Організація корекційно-педагогічної та реабілітаційної роботи в спеціальних закладах освіти нового типу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Юр'єва Л. В.; Yurieva L. V.У статті розглядається організація корекційно-виховної та лікувально-відновлювальної роботи як складових системи корекційно-педагогічного супроводу дітей з порушеннями зору, головним призначенням якої є забезпечення комплексної, динамічної, діагностичної та спеціальної корекційно-розвиваючої допомоги, що забезпечує відповідність умов і характеру освітнього процесу особливостям розвитку дітей із зоровою депривацією.Документ Готовність майбутніх інженерів до використання комп'ютерно-інтегрованих технологій(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Лобода Ю. Г.; Loboda Yu. H.У статті досліджена проблема готовності майбутніх інженерів до використання комп'ютерно-інтегрованих технологій, виділені компоненти, показники й рівні готовності. Наведені дані первинної діагностики мотивації професійної діяльності.Документ А. С. Макаренко про майстерність учителя(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Уварова Антоніна Миколаївна; Uvarova Antonina MykolaivnaУ статті розглядається питання педагогічної майстерності в наукових роботах та практичній діяльності видатного вітчизняного педагога А. С. Макаренка.Документ Формування естетичної культури молодших школярів засобами театралізованої діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Сєрих Лариса Володимирівна; Sierykh Larysa VolodymyrivnaСтаття розкриває напрями, зміст і методику формування естетичної культури школярів засобами театралізованої діяльності. В ній розглядаються різноманітні прийоми театральної діяльності, які характеризують творчу особистість, сприяють розвитку творчих здібностей школярів, впливають на формування їх естетичної культури.Документ Роль педагогічної спадщини А. С. Макаренка у професійній підготовці соціальних педагогів(2008) Бережна С. І.; Berezhna S. I.У статті розглянуто використання досвіду А. С. Макаренка у процесі практичної підготовки майбутніх соціальних педагогів. Обґрунтовано зміст корекційно-реабілітаційної роботи з важковиховуваними дітьми в навчальному закладі.Документ Активізація творчої пізнавальної діяльності особистості в навчальному процесі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Рябченко Л. О.; Riabchenko L. O.У статті розглядаються методи активізації творчої пізнавальної діяльності студентів в процесі навчання. Підготовка спеціалістів сьогодні потребує використання сучасних форм і методів навчання, до корінної перебудови навчального процесу. Тільки така система забезпечує формування знань, умінь та навичок шляхом залучення студентів до активної пізнавальної діяльності.Документ А. С. Макаренко про роль книги у вихованні дітей молодшого шкільного віку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Нор К. Ф.; Nor K. F.У статті розглядається роль книги у вихованні дітей, висловлена А. С. Макаренком. Аналізується творчість видатного педагога і визначає роль дитячого читання як один із чинників виховання особистості.Документ Формування вмінь цілепокладання в учнів профільних класів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Генкал Світлана Едуардівна; Henkal Svitlana EduardivnaУ статті здійснений аналіз проблеми цілепокладання в учнів профільних класів. Порівнюються традиційні та авторський підходи до визначення мети освітньої діяльності з урахуванням принципу суб’єктності в межах особистісно зорієнтованого навчально-виховного процесу. Пропонується один із шляхів формування в учнів умінь цілепокладання під час виконання індивідуальних освітніх проектів.Документ Сучасні інноваційні підходи до проблеми виховання культури особистісного самоствердження в ранньому юнацькому віці(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Безкоровайна О. В.; Bezkorovaina O. V.У статті розглядається органічний зв’язок та єдність психолого-педагогічних умов у вихованні в ранньому юнацькому віці особистісного самоствердження, подаються ефективні форми та методи науково-дослідницької роботи з молоддю в умовах особистісно зорієнтованих виховних технологій експериментальних навчальних закладів.Документ Активізація мисленнєвої діяльності обдарованих філологів у системі МАН(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Дейниченко Наталія Павлівна; Deinychenko Nataliia PavlivnaУ статті аналізується робота лінгвістичного гуртка в системі Малої академії наук з обдарованими школярами.Документ Профилизация обучения и технология "Экология и развитие"(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Гончаренко В. Н.; Honcharenko V. M.; Тарасов Л. В.; Tarasov L. V.; Тарасова Тетяна Борисівна; Tarasova Tetiana BorysivnaВ статье рассматриваются направления, задачи и проблемы профилизации обучения. Предлагаются этапы профильного обучения. Анализируются возможности использования в профильном обучении учебной литературы разработанной в рамках образовательной технологии "Экология и развитие".Документ Розробка інформаційного ресурсу забезпечення навчальних курсів підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку у вищих навчальних закладах(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Суржанська В. А.; Surzhanska V. A.У статті аналізуються можливості створення інформаційного ресурсу для роботи зі студентами спеціальності «Дошкільна освіта». Розкрито орієнтовний зміст інтерактивного методичного комплексу навчальної дисципліни «Дошкільна педагогіка»Документ Нетрадиционный подход к методическому описанию категории вида русского глагола(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Завгородній В. А.; Zavhorodnii V. A.Серьезной проблемой для иностранных учащихся, которые изучают русский язык, являются сложности в содержании и оформлении категории вида. В статье анализируется нетрадиционный подход в организации работы над усвоением этой лексико-грамматической категории, который нашел свое отображение в новом учебно-методическом пособии.Документ Вплив індивідуальних особливостей студентів І курсу мовних спеціальностей на ефективність оволодіння ними англійською мовою(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Кудрявська Г. В.; Kudriavska H. V.У статті розглядається досвід реалізації індивідуального підходу у навчанні студентів вищих навчальних закладів. Індивідуальний підхід є основним психолого-педагогічним принципом, згідно з яким у навчанні враховується і цілеспрямовано розвиваються компоненти кожної з підструктур психологічної структури індивідуальності студента, що значно впливає на якість оволодіння ним іншомовним мовленням.Документ Инерция в культуре и современный коллективизм(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Атоян А. В.; Atoian A. V.Педагогические концепции, созданные в третьем мире, не часто оказываются в центре внимания. Проблема инерции в культуре и ее отражение в современных концепциях мирового коллективизма является аспектом преобразования педагогических процессов, происходящих в условиях многонациональных обществ. Понимание культуры в этих обстоятельствах освобождает от идеализации «национального космоса».Документ Особливості адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах сучасного освітнього закладу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Іванова Ольга Іванівна; Ivanova Olha Ivanivna; Басанець Лідія Михайлівна; Basanets Lidiia MykhailivnaУ статті подано результати дослідження показників розумової працездатності у студентів-першокурсників на початковому етапі їх адаптації до навчальних навантажень в умовах сучасного освітнього закладу. Необхідність обробки великого обсягу інформації у процесі навчання істотно змінює характер розумової діяльності: значне підвищення швидкості розумової роботи негативно впливає на її якість. Обговорюються можливі шляхи оптимізації навчальної діяльності студентів.Документ Культура і цивілізація в контексті гуманістичної спрямованості майбутнього фахівця(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Шкляєва Г. О.; Shkliaieva H. O.У статті розглянуто актуальні питання формування гуманістичної спрямованості особистості засобами культури. Висвітлено проблеми сучасної цивілізації та національної культури в контексті гуманістичної освіти.Документ Актуальні проблеми сімейного виховання в аспекті педагогічного досвіду А. С. Макаренка(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Заворотченко Л. А.; Zavorotchenko L. A.Автор розглядає проблеми сімейного виховання в аспекті використання педагогічної спадщини видатного педагога А. С. Макаренка у виховній діяльності загальноосвітніх навчальних закладів.Документ Європейські моделі підготовки вчителів музики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Ніколаї Галина Юріївна; Nikolai Halyna YuriivnaУ статті здійснюється компаративний аналіз підготовки вчителів музики у розвинутих європейських державах на межі тисячоліть.Документ Взаємозв’язок практичних і розвиваючих цілей навчання іноземних мов(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Карпова Валентина Миколаївна; Karpova Valentyna MykolaivnaУ статті розглядаються питання взаємозв’язку та взаємодоповнення практичних і розвиваючих цілей навчання іноземних мов під час застосування гуманістичної стратегії навчання, що вимагає змін у методиці викладання предмета. Наведено конкретні вправи для безпосереднього застосування на практичних заняттях з іноземної мови.