eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Popova Olena Volodymyrivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Вплив інноваційного мислення на формування професійної компетентності майбутніх інженерів-бакалаврів
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Попова Олена Володимирівна; Popova Olena Volodymyrivna
    Метою статті є розкриття впливу інноваційного мислення на формування професійної компетентності майбутніх інженерів-бакалаврів у процесі їх фахової підготовки. В умовах дистанційного навчання обґрунтовано доцільність виконання лабораторних робіт у віртуальних лабораторіях, що потребує від майбутніх бакалаврів хіміко-технологічних спеціальностей наявності інноваційного мислення, яке позитивно впливає на формування у них професійної компетентності. Перспективами подальших наукових розвідок є інтеграція віртуальних лабораторій у професійну підготовку майбутніх бакалаврів хіміко-технологічних спеціальностей під час проходження ними виробничої практики.
  • Документ
    Мотивація досягнення успіху та її роль у формуванні професійної компетентності майбутніх інженерів‐ бакалаврів
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Попова Олена Володимирівна; Popova Olena Volodymyrivna
    Метою статті є визначення ролі досягнення мотивації успіху у формуванні професійної компетентності майбутніх інженерів‐бакалаврів. Визначено такі дефініції, як «мотив», «мотивація», «мотив досягнення», «успіх». Доведено, що завдання викладачів‐новаторів полягає у розвитку пізнавальних мотивів здобувачів, майбутніх інженерів‐бакалаврів зокрема, створення умов для розвитку й саморозвитку, для реалізації здобувачами освіти своїх потреб, інтересів, для опанування ними професійної компетентності за обраним фахом. З цією метою доцільним є використання при проведенні лекцій, практичних і лабораторних робіт ігрових, інтерактивних, інноваційних технологій. Перспективами подальших наукових розвідок є визначення ролі комп’ютерного моделюваня у професійному навчанні майбутніх інженерів‐бакалаврів.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук