eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Pokhilko Olena Viktorivna"

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Навчально-виховний потенціал змісту підручника для іноземних студентів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Іванова Ірина Борисівна; Статівка Валентина Іванівна; Похілько Олена Вікторівна; Ivanova Iryna Borysivna; Stativka Valentyna Ivanivna; Pokhilko Olena Viktorivna
    Автори, аналізуючи компетентністну спрямованість сучасного підручника з другої іноземної мови, зазначають відсутність соціокультурної інформації про видатних педагогів України, яка є необхідною для розширення картини світу та формування професійної компетентності майбутніх фахівців. У статті висвітлюються можливості актуалізації такого матеріалу: подається аналіз фрагменту експериментального підручника, в якому цей дидактичний матеріал використовується під час засвоєння конкретної граматичної теми, окреслюється його виховний потенціал.
  • Документ
    Педагогічна діяльність та творча спадщина Юрія Петровича Ступака (1911–1979)
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Похілько Олена Вікторівна; Pokhilko Olena Viktorivna
    Дисертація є першим у вітчизняній історико-педагогічній науці цілісним дослідженням педагогічної діяльності та творчої спадщини Ю. Ступака. Визначено ступінь наукової розробленості проблеми дослідження та систематизовано джерельну базу (за видовим і змістовим критеріями). Розкрито чинники формування науково-педагогічного світогляду Ю. Ступака (суспільно-політичні, соціально-економічні, культурно-освітні, особистісні). Виокремлено етапи життєвого шляху (І – 1911–1934 рр. – особистісного становлення і формування світоглядних засад; ІІ – 1934–1953 рр. – професійного самоствердження як педагога і вченого; ІІІ – 1953–1979 рр. – вдосконалення педагогічної майстерності та інтенсивних наукових пошуків) та види педагогічної діяльності Ю. Ступака (викладацька, організаційна, науково-дослідницька, методична, просвітницька, художньо-перекладацька). З’ясовано основні напрями творчої спадщини Ю. Ступака (літературознавчий, мистецтвознавчий, краєзнавчий, історико-педагогічний, етнопедагогічний). Виявлено шляхи і перспективи реалізації педагогічних ідей та досвіду освітньої діяльності Ю. Ступака у практиці вітчизняних навчальних закладів (у процесі власної педагогічної діяльності вченого, в сучасній системі національного шкільництва).
  • Документ
    Современные требования к преподавателю русского и украинского языка как иностранного
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Іванова Ірина Борисівна; Ivanova Iryna Borysivna; Похілько Олена Вікторівна; Pokhilko Olena Viktorivna
    В статье акцентируются внимание на определяющей роли преподавателя в этом процессе, выдвигаются основные требования к его профессиональному портрету, который подвергся значительным изменениям за последние десятилетий. Общепедагогические требования к нему декомпозируются на составляющие, необходимые для современного образа преподавателя РКИ и УКИ, способного обеспечить достаточный уровень знаний, умений и навыков по этим предметам.
  • Документ
    Тенденції розвитку вищої педагогічної освіти в Республіці Казахстан (1991–2019 рр.)
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Похілько Олена Вікторівна; Pokhilko Olena Viktorivna; Сапарова Нурджемал; Saparova Nurdzhemal
    У статті на основі комплексу наукових принципів та методів розкрито основні тенденції розвитку вищої педагогічної освіти в Республіці Казахстан у 1991– 2019 роках: від підтримки радянських освітніх стандартів на початку розбудови власної державності до поступової системної переорієнтації на міжнародні освітні стандарти, що стимулювало розвиток правового поля та призвело до децентралізації управління й фінансування освіти, розширення академічних свобод, переосмислення усталених засад організації освітнього процесу, привернуло увагу державних органів до питання підвищення статусу вчителя, рівня та якості освіти. Актуалізовано позитивний зарубіжний досвід у сучасних умовах реформування системи освіти України.
  • Документ
    Формування педагогічного світогляду Ю. П. Cтупака в контексті розвитку української освіти 20–70-х років ХХ століття
    (2015) Похілько Олена Вікторівна; Pokhilko Olena Viktorivna
    У статті досліджується життя і творчість Юрія Петровича Ступака, розглядаються провідні чинники формування його особистості та педагогічного світогляду на тлі розвитку української освіти 20–70-х років минулого століття, виокремлюються основні етапи творчої діяльності педагога, мистецтвознавця, краєзнавця, фольклориста.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук