Перегляд за Автор "Pokhilko Olena Viktorivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Навчально-виховний потенціал змісту підручника для іноземних студентів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Іванова Ірина Борисівна; Статівка Валентина Іванівна; Похілько Олена Вікторівна; Ivanova Iryna Borysivna; Stativka Valentyna Ivanivna; Pokhilko Olena ViktorivnaАвтори, аналізуючи компетентністну спрямованість сучасного підручника з другої іноземної мови, зазначають відсутність соціокультурної інформації про видатних педагогів України, яка є необхідною для розширення картини світу та формування професійної компетентності майбутніх фахівців. У статті висвітлюються можливості актуалізації такого матеріалу: подається аналіз фрагменту експериментального підручника, в якому цей дидактичний матеріал використовується під час засвоєння конкретної граматичної теми, окреслюється його виховний потенціал.Документ Педагогічна діяльність та творча спадщина Юрія Петровича Ступака (1911–1979)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Похілько Олена Вікторівна; Pokhilko Olena ViktorivnaДисертація є першим у вітчизняній історико-педагогічній науці цілісним дослідженням педагогічної діяльності та творчої спадщини Ю. Ступака. Визначено ступінь наукової розробленості проблеми дослідження та систематизовано джерельну базу (за видовим і змістовим критеріями). Розкрито чинники формування науково-педагогічного світогляду Ю. Ступака (суспільно-політичні, соціально-економічні, культурно-освітні, особистісні). Виокремлено етапи життєвого шляху (І – 1911–1934 рр. – особистісного становлення і формування світоглядних засад; ІІ – 1934–1953 рр. – професійного самоствердження як педагога і вченого; ІІІ – 1953–1979 рр. – вдосконалення педагогічної майстерності та інтенсивних наукових пошуків) та види педагогічної діяльності Ю. Ступака (викладацька, організаційна, науково-дослідницька, методична, просвітницька, художньо-перекладацька). З’ясовано основні напрями творчої спадщини Ю. Ступака (літературознавчий, мистецтвознавчий, краєзнавчий, історико-педагогічний, етнопедагогічний). Виявлено шляхи і перспективи реалізації педагогічних ідей та досвіду освітньої діяльності Ю. Ступака у практиці вітчизняних навчальних закладів (у процесі власної педагогічної діяльності вченого, в сучасній системі національного шкільництва).Документ Современные требования к преподавателю русского и украинского языка как иностранного(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Іванова Ірина Борисівна; Ivanova Iryna Borysivna; Похілько Олена Вікторівна; Pokhilko Olena ViktorivnaВ статье акцентируются внимание на определяющей роли преподавателя в этом процессе, выдвигаются основные требования к его профессиональному портрету, который подвергся значительным изменениям за последние десятилетий. Общепедагогические требования к нему декомпозируются на составляющие, необходимые для современного образа преподавателя РКИ и УКИ, способного обеспечить достаточный уровень знаний, умений и навыков по этим предметам.Документ Тенденції розвитку вищої педагогічної освіти в Республіці Казахстан (1991–2019 рр.)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Похілько Олена Вікторівна; Pokhilko Olena Viktorivna; Сапарова Нурджемал; Saparova NurdzhemalУ статті на основі комплексу наукових принципів та методів розкрито основні тенденції розвитку вищої педагогічної освіти в Республіці Казахстан у 1991– 2019 роках: від підтримки радянських освітніх стандартів на початку розбудови власної державності до поступової системної переорієнтації на міжнародні освітні стандарти, що стимулювало розвиток правового поля та призвело до децентралізації управління й фінансування освіти, розширення академічних свобод, переосмислення усталених засад організації освітнього процесу, привернуло увагу державних органів до питання підвищення статусу вчителя, рівня та якості освіти. Актуалізовано позитивний зарубіжний досвід у сучасних умовах реформування системи освіти України.Документ Формування педагогічного світогляду Ю. П. Cтупака в контексті розвитку української освіти 20–70-х років ХХ століття(2015) Похілько Олена Вікторівна; Pokhilko Olena ViktorivnaУ статті досліджується життя і творчість Юрія Петровича Ступака, розглядаються провідні чинники формування його особистості та педагогічного світогляду на тлі розвитку української освіти 20–70-х років минулого століття, виокремлюються основні етапи творчої діяльності педагога, мистецтвознавця, краєзнавця, фольклориста.