eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Liu Sian"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Експериментальне дослідження методично спрямованої самореалізації майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фортепіанної підготовки
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Лю Сянь; Liu Sian
    У статті актуалізована проблема формування методично спрямованої самореалізації майбутніх учителів музичного мистецтва, для яких фортепіано є основним музичним інструментом. З'ясовано, що це новоутворення формується стохастично, латентно, що й порушує проблему цілеспрямованої організації освітнього процесу з фортепіанної підготовки з метою формування такого виду самореалізації. Показано хід, зміст та результати експериментальної частини дослідження (констатувального та формувального експерименту). Представлено поетапне запровадження розроблених педагогічних умов.
  • Документ
    Екстраполяція методичної спадщини фортепіанної педагогіки у фортепіано-виконавську самопідготовку майбутніх учителів музичного мистецтва
    (ФОП Цьома С. П., 2018) Лю Сянь; Liu Sian
    У статті розглянуто можливість екстраполяції методичної спадщини видатних музикантів-піаністів у фортепіано-виконавську самопідготовку студентів, майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки. Цей процес представлений у якості педагогічної умови формування методико-спрямованої самореалізації майбутніх учителів музичного мистецтва – піаністів. Уточнено смисл ключових понять, обґрунтовано принципи й методи реалізації означеної педагогічної умови.
  • Документ
    Методично спрямована самореалізація майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Лю Сянь; Liu Sian
    У статті актуалізовано проблему методичної підготовки майбутнього вчителя музики, зокрема методики викладання гри на фортепіано як складової професійно-педагогічної самореалізації. Обґрунтовано мотиваційний аспект самореалізації через систему потреб особистості. Уточнено сутність психолого-педагогічної самореалізації та пропоноване визначення поняття методично спрямована самореалізація навчання гри на фортепіано для майбутніх учителів музики.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук