Перегляд за Автор "Atamaniuk Svitlana"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Specific Principles of Preparation of Future Specialists of Physical Culture and Sports for the Use of Innovative Types of Motor Activity in Professional Activity(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Атаманюк Світлана; Atamaniuk SvitlanaThe article develops and substantiates specific principles of professional training of specialists in physical culture and sports for the use of innovative types of motor activity in professional activities. The content of such principles of professional education is revealed. They include general didactic principles; principles of physical education and physical training; special principles of using innovative types of motor activity; also the article analyzed the most important principles of systemicity, interdisciplinarity, professional specificity, motor polyfunctionality, early professionalization, unity of tradition and innovation, differentiation and individualization, heuristic interactivity, semantic and perceptual independence in the process. It is proved that improvement of the system of training future specialists of physical culture in the use of innovative types of motor activity in professional activities is based on the relationship of principles that take into account the specifics of training, individual characteristics, trends in higher education development in Ukraine on the basis of a modern education paradigm.Документ Використання сучасних фітнес-технологій для покращення інтегральних показників підготовленості спортсменів(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2023) Кокарева Світлана; Kokareva Svitlana; Кокарев Борис; Kokarev Borys; Атаманюк Світлана; Atamaniuk Svitlana; Кокарев Артем; Kokarev ArtemУ статті досліджено методичні положення, які стосуються використання сучасних фітнес-технологій, що активно використовуються в оздоровчому тренуванні для забезпечення інтегральної підготовки спортсменів. Авторами запропоновано цілу низку спеціальних засобів та відповідних їм методик сучасного фітнес-тренінгу для удосконалення технічної, фізичної, функціональної та артистичної підготовленості кваліфікованих спортсменів з різних видів спорту протягом підготовчих періодів річного макроциклу.Документ Використання інноваційних видів рухової активності у професійній діяльності фахівців фізичної культури і спорту(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Атаманюк Світлана; Atamaniuk SvitlanaІнноваційні програми фізичної культури і спорту призначені для того, щоб бути більш всеосяжними, динамічними, рухливими, відкритими, ніж традиційні заняття фізичною культурою та спортом. Це допомагає виконувати фізичні навантаження й виробляти прихильність здоровому способу життя, здійснювати заняття фізичною культурою і спортом самостійно, навчити різні верстви населення руховій діяльності, підкреслюючи психологічний вплив фізичних вправ на стан здоров’я. Інноваційні види рухової активності, втілені в нових програмах, дозволяють фахівцям фізичної культури і спорту розвивати в підопічних різні рухові навички та здатності працювати в команді, при цьому вихованці відчувають себе більш комфортно в руховому середовищі.Документ Підготовка майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до використання інноваційних видів рухової активності: методологічна основа(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Атаманюк Світлана; Atamaniuk SvitlanaУ статті розглядаються методологічні засади дослідження підготовки майбутніх фахівців фізичної культури спорту (ФКіС) до використання інноваційних видів рухової активності у професійній діяльності. На філософському рівні методології виділені діалектичний та екзистенційний підходи; на загальнонауковому – системний підхід, на конкретно-науковому – професійно-особистісний, редукційний, діяльнісний, інноваційний, оздоровлювальний, гендерний, біосоціокультурний; на технологічному – методики навчання. Показано, що: філософський рівень методології дослідження характеризується діалектичним (обумовлює необхідність виявлення, усвідомлення й подолання зовнішніх і внутрішніх суперечностей) та екзистенційним (важливим фактором успішності професійної підготовки майбутніх фахівців ФКіС є створення умов для формування у студентів власної системи сенсів і мотивів) підходами; загальнонауковий рівень методології характеризується системним підходом, оскільки передбачає системне поєднання взаємно пов’язаних системотвірних факторів (мети, принципів, умов і суб’єктів освітнього процесу, змісту освіти, форм і методів педагогічного впливу та засобів навчання); конкретно-науковий рівень методології обумовлений потребою залучення професійно-особистісного, редукційного, діяльнісного, інноваційного, оздоровлювального, гендерного, біосоціокультурного підходів до підготовки майбутніх фахівців ФКіС до використання інноваційних видів рухової активності у професійній діяльності. Відкритою залишається проблема уточнення конкретнонаукової методології для різних умов підготовки фахівців – дистанційне навчання, змішане навчання, мобільне навчання тощо.Документ Теорія і практика підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до використання інноваційних видів рухової активності у професійній діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Атаманюк Світлана; Atamaniuk SvitlanaУ статті запропоновано розв’язання наукової проблеми підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до використання інноваційних видів рухової активності у професійній діяльності. Вперше обґрунтовано теоретичні та практичні засади такої підготовки. Введено у науковий обіг поняття «готовність майбутніх фахівців ФКіС до використання інноваційних видів рухової активності у професійній діяльності» й схарактеризовано його компоненти (мотиваційний, гносеологічний, праксеологічний, методичний, особистісний). Розроблено відповідну організаційно-педагогічну систему підготовки майбутніх фахівців ФКіС, яка: ґрунтується на методологічних підходах (професійно-особистісний, редукційний, діяльнісний, інноваційний, оздоровлювальний, гендерний, біосоціо-культурний) і специфічних принципах (фізичного виховання та використання інноваційних видів рухової активності); передбачає модернізацію інформаційної складової професійної підготовки фахівців ФКіС, використання традиційних та інноваційних форм, методів і засобів навчання. Обґрунтовано педагогічні умови на рівні формальної освіти (модернізація змісту обов’язкових навчальних дисциплін та розроблення варіативних курсів з орієнтацією на використання інноваційних видів рухової активності у професійній діяльності), неформальної освіті (ініціювання секцій з інноваційних видів рухової активності; організація спортивно-масових заходів з інноваційних видів рухової активності), інформальної освіти (використання цифрових технологій візуалізації та технологій цифрового здоров’я). Розроблено діагностичний апарат. Надано рекомендації для учасників освітнього процесу різних рівнів щодо підготовки фахівців ФКіС до використання інноваційних видів рухової активності в університетах України.