Наукові видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання за Автор "Humeniuk Inna Leonidivna"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Sociocultural Adaptation of Educational Attainment and their Professional Development: Pedagogical Aspect(2024) Svyrydiuk Olha; Humeniuk Inna Leonidivna; Ababilova Nataliia; Klochko Oleksii Oleksandrovych; Hrebnieva Iryna; Свиридюк Ольга; Гуменюк Інна Леонідівна; Абабілова Наталія; Клочко Олексій Олександрович; Гребнєва ІринаThe article reveals the specifics of students' social adaptation when planning a professional career. The components and indicators of the level of social adaptation of students in the process of planning a professional career have been determined. A model of pedagogical support for the process of social adaptation of students in planning a professional career has been theoretically substantiated and developed. A model of pedagogical support for the process of social adaptation of students when planning a professional career was experimentally tested.Документ Мовні засоби вираження емотивності в англійськомовних пейзажних описах(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Гуменюк Інна Леонідівна; Бондаренко Віктор Олександрович; Кумеда Олена Павлівна; Humeniuk Inna Leonidivna; Bondarenko VIktor Oleksandrovych; Kumeda Olena PavlivnaСтаття присвячена вивченню мовних засобів вираження емотивності в англомовних пейзажних описах. Поставлено за мету виокремити мовні засоби вираження емотивності пейзажних описів в англійськомовній художній прозі завдяки проведеному контекстуальному аналізу. У праці проаналізовано реалізацію емоцій засобами фонетичного, морфологічного, лексичного й синтаксичного мовних рівнів на матеріалі описів природи, дібраних з англійськомовних прозових художніх творів. У результаті опрацювання наявних джерел визначено теоретичну базу, окреслено основні напрями наукового пошуку об’єктивації емотивності в описових фрагментах. Визначено, що емоційно марковані мовні одиниці здатні виконувати емотивну функцію, завдяки чому створюється емоційна картина оточуючого середовища в уяві гіпотетичного читача.Документ Реалізація емотивної функції міських пейзажних описів англомовної прози просодичними засобами(2023) Гуменюк Інна Леонідівна; Humeniuk Inna LeonidivnaУ статті висвітлено просодичну реалізацію емотивної функції міських пейзажних описів англомовної прози. Автор вважає, що певна комбінація просодичних засобів здатна впливати на емоції та почуття читача/слухача, що корелює з емоційно-прагматичним потенціалом описових фрагментів на перцептивному й акустичному рівнях.Документ Тональні хаарктеристики міських статично-динамічних пейзажних описів англомовної прози(Київ, КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-04-23) Гуменюк Інна Леонідівна; Humeniuk Inna LeonidivnaУ тезах подано результати аудитивного аналізу тональних характреристик англомовних прозових міських статично-динамічних пейзажних описів. Аудитивний аналіз здійснено аудиторами-фонетистами, які визначали тональні параметри аналізованих міських пейзажних описів. Серед яких: середній та підвищений висхідний передтакт, усічена шкала, поступово спадна ступінчаста шкала, поступово спадна ступінчаста шкала з порушеною поступовістю, низький та середній спадні термінальні тони, звужений тональний діапазон у статичних ділянках та середній, розширений, широкий діапазон в динамічних ділянках, нульовий інтервал між інтоногрупами та сегментами їхнього інтонаційного контуру.Документ Тональні характеристики інтонації міських динамічних пейзажних описів англомовної прози(Ужгородський національний університет, Видавничий дім "Гельветика", 2020) Гуменюк Інна Леонідівна; Humeniuk Inna LeonidivnaУ статті подано результати аудитивного аналізу тональних характеристик інтонаційного оформлення англомовних динамічних пейзажних описів. Аналіз було здійснено аудиторами-фонетистами згідно із розробленимим класифікацією лінгвістичних ознак англомовних пейзажних описів, програмою та методикою експериментально-фонетичного дослідження.Документ Фреймова структура концепту ЮНІСТЬ(Видавнича грура "Наукові перспективи", 2025) Давидова Тетяна Василівна; Davydova Tetiana Vasylivna; Гуменюк Інна Леонідівна; Humeniuk Inna Leonidivna; Чжен Цзішань; Zheng JishanАнотація. Стаття присвячена дослідженню концепту ЮНІСТЬ на основі лексикографічних джерел та моделюванню його фреймової структури. Багатовимірність концепту стала поштовхом для вивчення його структури як складного ментально-когнітивного утворення, що складається з окремих, але взаємопов’язаних елементів. Науковий аналіз першоджерел дозволив встановити, що в аналізі характеристик концепту вчені спираються на дві основні групи його структурних складових: будову, функціонування та розвиток репрезентованих знань, а також ієрархію компонентів концепту від вищих до нижчих рівнів. Для вивчення смислового обсягу концепту застосовано концептуальний аналіз як один з основних способів дослідження концептів у сучасних лінгвістичних студіях. Здійснено спроби дослідження семантичної структури ключової лексеми на позначення концепту ЮНІСТЬ з метою вивчення його поняттєвого компонента та виокремлення інваріантних ознак. Здійснено аналіз синонімічного ряду лексем на позначення концепту ЮНІСТЬ, внаслідок чого з’ясовано, що проаналізовані номінативні компоненти лексичного рівня мови вони можуть репрезентувати різні аспекти вербалізованого концепту. Завдяки дефініційному аналізу даних лексикографічних джерел з’ясовано, що ядро концепту ЮНІСТЬ визначається єдністю базових семантичних компонентів. Ядро концепту ЮНІСТЬ визначається такими стабільними (інваріантними) ознаками: юність – це часовий проміжок (період), юність – це стан, протягом якого відбуваються зміни, юність – це розвиток і набуття нового. Саме ці складові компоненти складають семантичну структуру основоположної лексеми і формують стабільні (інваріантні) ознаки концепту ЮНІСТЬ. Аналіз концепту ЮНІСТЬ через когнітивістику сформував наукову основу для побудови фреймової моделі. У результаті дослідження побудована розгалужена реймова модель концепту. Моделювання концепту ЮНІСТЬ за допомогою фреймового підходу здійснюється також через застосування методології компонентного аналізу. Цей підхід дозволив визначити основні лексико-семантичні групи, які утворюють вершину фрейму та складають ядро концепту, а також виокремити другорядні елементи, що вербалізують його периферійні складові. Фреймова структура представлена в статті у вигляді розгалуження вузлів і зв’язків між ними, які також формують ієрархію. Дані словникових джерел підтверджують протиріччя та наявність енантіосемічних омпонентів у структурі концепту ЮНІСТЬ, проте його основоположні смислові характеристики систематизовані і представлені у вигляді трьох базових фреймів як певних структурних компонентів, через які актуалізується концепт. Фрейми класифіковані за тематичним принципом.Документ Інваріантна інтонаційна модель статично-динамічних описів природи в англомовній художній прозі(Виадвничий дім "Гельветика", 2021) Гуменюк Інна Леонідівна; Humeniuk Inna LeonidivnaУ статті подано результати вивчення функціонування інтонаційних параметрів у реалізації англомовних статично-динамічних описів природи. Дослідження описових уривків дібраних з англомовних художніх творів проведено шляхом їх аудитивного аналізу.Документ Інновації у сучасному освітньому просторі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Клочко Лариса Іванівна; Klochko Larysa Ivanivna; Чикалова Марина Миколаївна; Chykalova Maryna Mykolaivna; Коваленко Світлана Миколаївна; Kovalenko Svitlana Mykolaivna; Сидоренко Олена Леонідівна; Sydorenko Olena Leonidivna; Гуменюк Інна Леонідівна; Humeniuk Inna Leonidivna; Давидова Тетяна Василівна; Davydova Tetyana Vasylivna; Давидов Станіслав; Davydov Stanislav; Пахненко Ірина Іванівна; Pakhnenko Iryna Ivanivna; Василенко Тетяна; Vasylenko Tetiana; Гуппал Тетяна; Huppal Tetiana; Матузна Ксенія; Matuzna Kseniia; Мелешкіна Ірина; Meleshkina Iryna; Сагура Ганна; Sahura Hanna; Шевченко Ганна; Shevchenko Hanna; Юшко Катерина; Yushko KaterynaМонографія є результатом наукової розвідки колективу кафедри іноземних мов Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка у співпраці з педагогічним колективом Комунального закладу Сумської обласної ради «Сумський обласний академічний ліцей імені Дмитра Євдокимова» переможців обласного конкурсу «Кращий STEM-урок» в межах дослідження колективної теми кафедри «Змістові та процесуальні особливості підготовки вчителя англійської мови». Наукове видання висвітлює теорію і практику впровадження інновацій у освітній процес, презентує їх нові моделі та форми, аналізує сучасні інноваційні технології та особливості їх реалізації. Видання адресоване науковцям, аспірантам, педагогічним працівникам закладів освіти та методичних служб, науково-педагогічним працівникам усіх ланок системи освіти, студентам ЗВО.Документ Інструментальний аналіз ритму мовлення українських білінгвів(2023-04-21) Гуменюк Інна Леонідівна; Humeniuk Inna LeonidivnaУ тезах висвітлено основні етапи експериментального дослідження ритму мовлення українських білінгвів за допомоги спеціальних програми (Praat) та онлайн ресурсів (Darla, WebMAUS). Автор подає короткий покроковий опис створення, підготовки, акустичного аналізу й статистичної обробки бази даних для дослідження ритмічної організації мовлення українських білінгвів.Документ Інтонаційна модель динамічних пейзажних описів англомовної художньої прози(Видавничий дім "Гельветика", 2021) Гуменюк Інна Леонідівна; Humeniuk Inna LeonidivnaУ статті подано результати вивчення функціонування інтонаційних параметрів у реалізації англомовних динамічних пейзажних описів. Дослідження інтонаційних параметрів, що забезпечують динамічність описів природи, здійснено шляхом аудитивного аналізу даного виду описових уривків.Документ Інтонаційні засоби емотивності міських пейзажних описів англомовної прози(КПІ імені Ігоря Сікорського, 2024) Гуменюк Інна Леонідівна; Коцаревська Дар'я Юріївна; Humeniuk Inna Leonidivna; Kotsarevska Daria YuriivnaУ тезах вісвітлено просодичну реалізацію емоційної функції міських пейзажних описів англомовної прози. Авторка вважає, що комбінація просодичних характеристик у досліджуваних описах можк впливати на емоції та почуття читача чи слухача, що корелює з емоційно-прагматичним потенціалом описових фрагментів на перцептивному та акустчному рівнях.