Кафедра соціальної роботи і менеджменту соціокультурної діяльності
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра соціальної роботи і менеджменту соціокультурної діяльності за Автор "Ionova Iryna Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетинг соціальних послуг(ФОП Цьома С. П., 2024) Гончаренко Олена Володимирівна; Іонова Ірина Миколаївна; Поляничко Анжела Олександрівна; Honcharenko Olena Volodymyrivna; Ionova Iryna Mykolaivna; Polianychko Anzhela OleksandrivnaНавчальний посібник призначений для самостійного вивчення студентами концептуальних засад та прикладних аспектів маркетингу соціальних послуг. Видання містить інформацію про закономірності організації соціальної сфери та основні складові процесу маркетингу у соціальній роботі, уміння виявляти та аналізувати проблеми управління в роботі установ соціальної сфери, а також здатність використовувати інструменти маркетингу у соціальній роботі. Посібник містить сучасний зарубіжний і вітчизняний досвід маркетингової практики у сфері надання соціальних послуг, а також пропозиції щодо імплементації зарубіжного досвіду з маркетингу соціальних послуг в Україні. Навчальний посібник розрахований на студентів вищих навчальних закладів, викладачів, науковців і управлінський персонал організацій соціальної сфери та соціальних служб.Документ Модель співробітництва соціального працівника з сім'єю у процесі виховання статі дівчат підліткового віку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Кас’ян Таміла Юріївна; Kasian Tamila Yuriivna; Іонова Ірина Миколаївна; Ionova Iryna MykolaivnaРоботу присвячено розкриттю теоретичних і методичних аспектів співробітництва соціального працівника з сім’єю у процесі виховання статі дівчат підліткового віку. У роботі визначено специфіку виховної роботи соціального працівника в навчальному закладі як середовищі виховання статі дівчат підліткового віку, а також схарактеризовано нормативно-правові та концептуальні засади такого співробітництва. Автором розроблено модель розвитку співробітництва соціального працівника з сім’єю у процесі виховання статі дівчат підліткового віку, визначено критерії та рівні ефективності її впровадження.Документ Організаційно-інституційні основи соціального захисту громадян на ринку праці(2023) Клочко Олексій Олександрович; Klochko Oleksii Oleksandrovych; Іонова Ірина Миколаївна; Ionova Iryna MykolaivnaСхарактеризовано організаційно-інституційні основи соціального захисту громадян на ринку праці. Мета дослідження полягає у визначенні сутності соціально-трудових відносин, а також відповідного інституційного забезпечення як основи соціального захисту громадян на ринку праці в сучасних умовах. Доведено, що організаційною основою системи соціального захисту громадян є налагоджена система соціально-трудових відносин на ринку праці. У статті уточнено визначення соціально-трудових відносин як комплексу адміністративно-правових, соціально-економічних, морально-психологічних прийомів та методів, спрямованих на процес включення робочої сили у ринок праці, а також як систему взаємовідносин між роботодавцями та найманими працівниками, що націлені на забезпечення достатньо рівня та якості життя громадян. У дослідженні сформульовано, що організаційною основною застосування системи соціального захисту громадян є налагодження ефективних соціально-трудових відносин між усіма суб’єктами на ринку праці. За результатами вивчення наукових джерел було установлено, що основними видами соціально-трудових відносин є: патерналізм, партнерство, конкуренція, солідарність, субсидіарність, конкуренція, конфлікт (за А. Колотом). За критеріями, визначеними О. Козновою, досліджено іншу класифікацію видів соціально-трудових відносин: за змістом діяльності, за суб’єктами, за об’єктом повноважень, за характером розподілу доходів, за способом спілкування, за ступенем регламентованості. Запропоновані класифікації ні в якому разі не виключають одна одну, а, навпаки, доповнюють одна одну, слугують для формування складного цілісного уявлення про соціально-трудові відносини на ринку праці України. Головні завдання та напрями соціального захисту безробітних реалізовуються через мережу відповідних державних установ. Державна служба зайнятості є головною інституцією, що забезпечує реалізацію державної соціальної політики з питань соціального захисту безробітних громадян. Установа є уніфікованим сервісним центром надання соціальних послуг та соціальної допомоги громадянам, які втратили роботу і потребують працевлаштування. У свою чергу, установа, що регулює соціально-трудові взаємовідносини між суб’єктами ринку праці, забезпечує контроль за дотриманням трудового законодавства, це – Державна служба України з питань праці. Означені установи становлять базу інституційного забезпечення системи соціального захисту безробітних громадян. На них покладені завдання політики зайнятості щодо надання відповідних соціальних послуг та допомогДокумент Соціально-педагогічна профілактика адиктивної поведінки підлітків в умовах освітніх закладів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Пухно Анастасія Миколаївна; Pukhno Anastasiia Mykolaivna; Іонова Ірина Миколаївна; Ionova Iryna MykolaivnaКвалiфiкацiйну роботу присвячено дослідженню теоретичних і методичних аспектів соціально-педагогічної профілактики адиктивної поведінки підлітків в умовах освітнього закладу. Проаналізовано адиктивну поведінку неповнолітніх як особливу форму підліткових девіацій, схарактеризувавши форми, види та етапи її формування у підлітків. Розкрито сутність соціально-педагогічної профілактики адиктивної поведінки підлітків. Висвітлено основні підходи до здійснення соціально-педагогічної профілактики адиктивної поведінки підлітків в умовах освітнього закладу, її зміст, форми і методи. Сформульовано методичні рекомендації щодо розробки профілактичних програм з попередження адиктивної поведінки підлітків в умовах освітніх закладів.Документ Соціально-педагогічна робота з обдарованими підлітками в умовах загальноосвітньої школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Попова Єлизавета Євгенівна; Popova Yelyzaveta Yevhenivna; Іонова Ірина Миколаївна; Ionova Iryna MykolaivnaВисвітлено соціально-педагогічну роботу з обдарованими підлітками в умовах загальноосвітньої школи як наукову проблему. Досліджено соціально-педагогічні особливості розвитку обдарованих підлітків. Окреслено форми і методи соціально-педагогічної роботи з обдарованими підлітками в умовах загальноосвітньої школи. Здійснено аналіз програми соціально-педагогічного супроводу обдарованих підлітків в умовах загальноосвітньої школи.Документ Технології соціальної роботи і соціальної допомоги в умовах трансформаційного періоду(2020) Поляничко Анжела Олександрівна; Polianychko Anzhela Oleksandrivna; Гончаренко Олена Володимирівна; Honcharenko Olena Volodymyrivna; Знобей Олексій Володимирович; Znobei Oleksii Volodymyrovych; Іонова Ірина Миколаївна; Ionova Iryna Mykolaivna; Кирилюк Ганна Василівна; Kyryliuk Hanna Vasylivna; Клочко Олексій Олександрович; Klochko Oleksii Oleksandrovych; Луценко Олена Анатоліївна; Lutsenko Olena Anatoliivna; Полякова Ольга Михайлівна; Poliakova Olha Mykhailivna; Пономаренко Людмила Іванівна; Ponomarenko Liudmyla Ivanivna; Ратєєва Вікторія Олександрівна; Ratieieva Viktoriia Oleksandrivna; Шевченко Таїсія Станіславівна; Shevchenko Taisiia Stanislavivna; Шпиг Наталія Олександрівна; Shpyh Nataliia OleksandrivnaНавчально-методичний посібник містить теоретичні розвідки щодо технологізації соціальної роботи і соціальної допомоги. Окремим розділом представлено технології інституційно-організаційного забезпечення і реалізації соціальної роботи і соціальної допомоги. У виданні розробленими є технології реалізації соціальної роботи і соціальної допомоги в контексті їх деінституалізації. Посібник адресовано працівникам соціальних служб, студентам і магістрантам спеціальності 231 «Соціальна робота» і 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності», соціальним працівникам і соціальним педагогам, практичним психологам, які використовують у своїй діяльності технології соціальної роботи і соціальної допомоги.Документ Формування здорового способу життя учнів професійно-технічних навчальних закладів засобами соціально-педагогічного тренінгу(2020) Томіна Аліна Ігорівна; Tomina Alina Ihorivna; Іонова Ірина Миколаївна; Ionova Iryna MykolaivnaУ кваліфікаційній роботі охарактеризовано практико-зорієнтовані засади формування здорового способу життя учнів професійно-технічних навчальних закладів засобами соціально-педагогічного тренінгу. Висвітлено формування здорового способу життя юнаків як актуальну наукову проблему. Розкрито потенціал та особливості впровадження соціально-педагогічного тренінгу як засобу формування здорового способу життя учнів професійно-технічних навчальних закладів. Визначено ефективність соціально-педагогічного тренінгу у контексті формування здорового способу життя юнаків (формує позитивне ставлення до власних можливостей; формує навички здорового способу життя; активізує зусилля громадськості в напрямі конструктивного розв’язання проблем здоров’я; змінює погляди на конкретні питання здоров’я та пошук шляхів їх вирішення; дає змогу юнакам отримати нові можливості змінити себе на краще, глибше зрозуміти власні почуття, навчитися керувати ними, обирати ефективні моделі поведінки). Визначено рівень знань учнів професійно-технічних навчальних закладів основ здорового способу життя. Обґрунтовано методичні рекомендації щодо оптимізації процесу формування здорового способу життя учнів професійно-технічних навчальних закладів засобами соціально-педагогічного тренінгу. Ключовими рекомендаціями визначено: максимальне використання особистого потенціалу та професійних навичок соціального педагога у ролі ведучого соціально-педагогічного тренінгу; встановлення довірливих відносин з учасниками тренінгової групи; врахування соціально-педагогічних особливостей юнацького віку учнів професійно-технічних навчальних закладів; врахування різних аспектів формування здорового способу під час тематичного наповнення тренінгових занять; залучення, за необхідності, в тренінгову діяльність представників державних органів влади, лікарів, громадських організацій, органів учнівського самоврядування професійно-технічних навчальних закладів тощо.Документ Формування соціальної активності підлітків засобами учнівського самоврядування(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Шутько Юлія Олександрівна; Shutko Yulia Oleksandrivna; Іонова Ірина Миколаївна; Ionova Iryna MykolaivnaРоботу присвячено обґрунтуванню теоретико-методичних засад формування соціальної активності підлітків засобами учнівського самоврядування. Автором висвітлено процес формування соціальної активності підлітків як наукову проблему. Проаналізовано соціально-педагогічні особливості підліткового віку та звернено особливу увагу на висвітлення форм і методів учнівського самоврядування як засобу формування соціальної активності підлітків. Практичне значення одержаних результатів дослідження, які стосуються змісту, форм і методів учнівського самоврядування як засобу соціальної активності підлітків, знайшло відображення у обґрунтуванні методичних рекомендацій щодо організації учнівського самоврядування для формування соціальної активності підлітків.