Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Ключові слова "children of older preschool age"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Інтерактивні ігри за народними казками як засіб формування екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку(Полтавська академія неперервної освіти імені М. В. Остроградського, 2025) Гаврило Олена Іллівна; Парфілова Світлана Леонідівна; Havrylo Olena Illivna; Parfilova Svitlana LeonidivnaУ статті пропонується використання інтерактивних ігор за мотивами відомих дітям старшого дошкільного віку народних казок у процесі формування їхньої екологічної компетентності. Для досягнення мети – перевірки ефективності засобу інтерактивних ігор, було визначено рівні екологічної вихованості дітей та їхні показники. Проаналізовано, який цілей досягає використання інтерактивних ігор у формуванні екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Наведено приклади народних казок та подальше опрацювання їх змісту з метою екологічного виховання дітей. Ігри, які запропоновано використовувати: словесні (опис місця, де відбуваються події казки, добір метафор) творчі (створення «квітника» в різних техніках), рухливі (імітація рухів і голосів тварин, звуки природи, зростання рослин). Контрольний зріз після проведення формувального експерименту довів ефективність використання інтерактивних ігор у формуванні екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Ключові слова: діти старшого дошкільного віку; екологічна компетентність; інтерактивні ігри; народні казки