Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Ключові слова "coherent speech"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вдосконалення зв’язного мовлення у дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Биваліна Катерина Олексіївна; Byvalina Kateryna Oleksiivna; Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla VasylivnaФормування зв’язного мовлення в дітей з затримкою психічного розвитку залишається одним із найсуперечливіших питань у спеціальній педагогіці, що, у свою чергу, залежить від ступеня розвитку наочно-образного мислення, вміння встановлювати суттєві ситуаційні зв’язки між предметами та правильно висловлюватися. Отже, питання удосконалення зв’язного мовлення у дітей із затримкою психічного розвитку набувають особливої актуальності. Низький рівень сформованості зв’язного мовлення ускладнює можливість вільного спілкування дитини з дорослими та однолітками, викликає негативні емоційні стани, сприяє формуванню своєрідних психологічних особливостей. Саме зв’язне мовлення має соціальну значущість у формуванні особистості, а також в ньому реалізується комунікативна функція мови та мовлення. Тому, розвиток зв’язного мовлення дітей із затримкою психічного розвитку потребує пошуку ефективних підходів і засобів корекційної роботи, одним з яких є техніка сторітелінгу.Документ Казка як засіб розвитку зв’язного мовлення дітей молодшого шкільного віку з порушеннями зору(2020) Овсієнко Тетяна Григорівна; Ovsiienko Tetiana Hryhorivna; Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa LvivnaДипломне дослідження присвячено вивченню проблеми розвитку зв’язного мовлення дітей із порушенням зору. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні, розробці та апробуванні методики розвитку зв’язного мовлення дітей молодшого шкільного віку з порушенням зору засобом казки. У першому розділі роботи представлені теоретичні основи розвитку зв’язного мовлення в дітей молодшого шкільного віку з порушеннями зору. Розділ другий дипломної роботи присвячений опису методики вивчення особливостей розвитку зв’язного мовлення дітей молодшого шкільного віку із порушеннями зору; для дослідження сформованості зв’язного мовлення використано методики В. П. Глухова, Р. Є. Левіної, А. А. Чулкової. У третьому розділі роботи представлено методику розвитку зв’язного мовлення дітей молодшого шкільного віку з порушеннями зору, описані основні методичні підходи щодо використання казки, також представлені результати впровадження розробленої методики.Документ Розвиток зв’язного мовлення в дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку (в умовах інклюзивного навчання)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Савенко Олена Іванівна; Savenko Olena Ivanivna; Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii IvanovychУдосконалення системи освіти відбувається відповідно до Національної доктрини розвитку освіти України у XXI столітті та передбачає створення умов, що сприяють своєчасному й повноцінному розвитку усіх параметрів особистості дитини та її успішному навчанню. Досить неоднорідною групою за виявленням порушень є група дітей із затримкою психічного розвитку. Поняття «затримка психічного розвитку» об’єднує відхилення, що є різноманітними за походженням, за глибиною якості та рівнем інтелектуальної діяльності дитини. Незаперечним фактом є зростання кількості дітей із затримкою психічного розвитку. З огляду на це актуальною проблемою корекційної педагогіки є вивчення психологічних особливостей дітей із затримкою психічного розвитку, а саме вивчення особливостей розвитку мовлення з метою подальшого поліпшення умов навчання та виховання дітей даної категорії та удосконалення технологій компенсаторно-корекційного процесу.Документ Розвиток зв’язного мовлення у дітей із затримкою психічного розвитку за допомогою методу розв’язання винахідницьких завдань(2020) Тесля Наталія Дмитрівна; Teslia Nataliia Dmytrivna; Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena VolodymyrivnaКваліфікаційна робота присвячена проблемі зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з затримкою психічного розвитку. Здійснено аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників із затримкою психічного розвитку. Проведено емпіричне дослідження стану усного мовлення у дітей вищезазначеної категорії та сформульовано підсумки – кількісно-якісний аналіз отриманих результатів. Створено й перевірено на практиці психолого-педагогічну методику розвитку зв’язного мовлення дітей із затримкою психічного розвитку за допомогою методу розв’язання винахідницьких завдань. Ефективність даної методики в корекційному процесі підтверджено результатами повторної діагностики.Документ Удосконалення зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення за допомогою логоказки(2020) Гулакова Дар’я Олексіївна; Hulakova Daria Oleksiivna; Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena VolodymyrivnaУдосконалення зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення за допомогою логоказки Кваліфікаційна магістерська робота присвячена дослідженню особливостей стану сформованості зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення та корекційно-навчальній роботі з дітьми означеної категорії. Здійснено дослідження щодо виявлення рівня сформованості зв’язного мовлення у старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня, проаналізовано та інтерпретовано в кількісно-якісний аналіз результатів. Складено та апробовано методику удосконалення зв’язного мовлення, яка складається із елементів авторської програми А. Гуськової в поєднанні з комп’ютерними технологіями та логопедичною лялькою в роботі з дітьми старшого дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня; описані основні позитивні зміни в стані зв’язного мовлення старших дошкільників даної категорії після використання експериментальної методики.