Слобожанські мистецькі студії
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Слобожанські мистецькі студії за Ключові слова "accordion player-performer"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Візуалізація образів композиторів-імпресіоністів як основний чинник стійкості інтерпретаційної версії баяніста-виконавця(Гельветика, 2025) Бєдний Андрій Іванович; Biednyi Andrii IvanovychСтаттю присвячено обґрунтуванню значущості сенсу розуміння імпресіонізму як музичного стилю у виконавському музично-інструментальному мистецтві баяністів. Застосований принцип художньо-образної візуалізації музики композито-рів-імпресіоністів, метод усвідомлення стильової значущості імпресіонізму в музиці та визначення художнього-образного контенту імпресіоністичного стилю різних композиторів; обрано рефлексивну візуалізацію за принципом персоніфікованої інтерпретаційної унікальності виконавця для розкриття основних образно-характеристичних особливостей музичних творів при виконанні їх на баяні. Підкреслено значущість візуалізації образів як мистецько-виконавської категорії, що становить особливий феномен для музиканта-виконавця в контексті його сприйняття та відтворення музики композиторів будь-якого стилю. Представлене художньо-естетичне розуміння образного відображення дійсності в творах мистецтва, що мають спорідненість їх програмної сутності або творчо-уявлюваного сенсу (художників, композиторів, виконавців). Яскрава образ-но-стилістична палітра розкрита на основі композиторів-імпресіоністів К.Дебюссі та ексцентричного композитора-рефор-матора Е.Саті, які обрали для розкриття власних почуттів образний зміст та виконували власні твори на своїх «класичних» музичних інструментах. Представлена можливість візуалізації музичних образів композиторів-імпресіоністів створює власну образно-стилістичну уяву в усвідомленні баяніста-виконавця та його інтерпретаційної версії щодо музичних характеристик конкретних творів імпресіоністичного стилю. «Сади під дощем» К.Дебюссі та «Гносієни» Е.Саті, відображаються у техно-логічних прийомах відтворення баяністами, звукообразних та темброво-динамічних комплексах і особливостями інтонування. Підсумовано результати образно-стилістичних характеристик обраних творів композиторів-імпресіоністів у виконанні на баяні.