Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Ключові слова "competence"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Ассоциации университетских администраторов научных исследований: американский опыт создания профессионального сообщества(ФГБОУ ВПО «Тольяттинский государственный университет», 2013) Сбруєв Микола Георгійович; Sbruiev Mykola HeorhiiovychВ статье проанализирован опыт США по формированию профессионального сообщества универси- тетских администраторов научных исследований; выявлены целевые приоритеты и охарактеризованы структурные особенности деятельности ассоциаций исследуемой направленности, предпринята попытка типологизации ассоциаций университетских администраторов.Документ Генезис поняття самоосвітня компетентність учнів(2008) Коваленко Наталія Володимирівна; Kovalenko Nataliia VolodymyrivnaУ статті розкрито сутність та структура самоосвітньої компетентності особистості, подано характеристику її компонентів у контексті досліджень зарубіжних та вітчизняних вчених.Документ Умови формування професійних компетентностей майбутніх педагогів(2016) Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha BorysivnaПроаналізовано і систематизовано педагогічні умови формування професійних компетентностей майбутнього педагога, зокрема: розвиток мотивації студентів до майбутньої педагогічної діяльності, позитивного ставлення майбутніх учителів до знань, у яких в ідеальній формі представлена їхня майбутня професійна діяльність; реалізацію діяльнісного підходу у організації всіх форм навчання студентів; організацію процесу формування професійних умінь майбутніх педагогів на творчому рівні. Розглядаються теоретичні основи понять "компетентність", "компетентність учителя", "професійно-творчі вміння" як компонент професійної компетентності вчителя.Документ Формування педагогічної компетентності майбутнього вчителя в інноваційному полі евристичного навчання(2016) Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha BorysivnaМетою статті є аналіз сутності понять «компетентність», «професійна компетентність», «професійна компетентність учителя» за визначенням вітчизняних і зарубіжних дослідників; здійснення порівняльного аналізу досвіду країн світу щодо формулювання ключових компетентностей учителя; детальне визначення змістового наповнення поняття «професійна компетентність педагога»; дослідження дидактичних можливостей інноваційного евристичного навчання в підготовці майбутніх педагогів на рівні професійних компетентностей. Представлено широкий інструментарій евристичного навчання, який забезпечує досягнення поставленої мети.