Навчальні видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчальні видання за Ключові слова "development of the upbringing potential of the class collective"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Виховання особистості в умовах змін(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2025) Проценко Ірина Іванівна; Protsenko Iryna Ivanivna; Бикова Марія Миколаївна; Bykova Mariia Mykolaivna; Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna Yuriivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia HryhorivnaПосібник «Виховання особистості в умовах змін» є важливим елементом у структурі професійної підготовки майбутніх педагогічних кадрів. Він забезпечує системне розуміння сутності, змісту, структури, принципів та методів виховання, які складають науково обґрунтовану основу для ефективної педагогічної діяльності. Посібник сприяє формуванню цілісного світогляду майбутніх учителів щодо ролі та місця виховання в освітньому процесі, зосереджуючись не лише на практичних аспектах педагогічної діяльності, а й на глибокому аналізі філософських, психологічних та соціокультурних основ впливу виховання. Оволодіння закономірностями розвитку особистості, вміння адаптувати підходи виховання до постійних змін у суспільстві, а також формування рефлексивних навичок та педагогічної чутливості є ключовими компетенціями, розвиток яких забезпечується змістом цього посібника. Посібник рекомендовано для використання у вищих педагогічних навчальних закладах як базовий або додатковий навчальний ресурс у процесі викладання нормативних та вибіркових дисциплін педагогічного циклу, зокрема таких, як «Теорія виховання», «Педагогіка», «Основи виховної праці» та інших суміжних курсів.Документ Педагогіка (Теорія виховання)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2025) Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna Yuriivna; Проценко Ірина Іванівна; Protsenko Iryna Ivanivna; Бикова Марія Миколаївна; Bykova Mariia Mykolaivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia HryhorivnaМетодичні рекомендації з дисципліни «Педагогіка (Теорія виховання)» складено відповідно до вимог кредитно-трансферної системи. У межах вивчення теорії виховання у рекомендаціях розглядаються закономірності формування особистості, соціально-педагогічні механізми впливу на індивіда, а також роль педагога у створенні сприятливого виховного середовища. Особлива увага приділяється моральному, трудовому, естетичному, фізичному та громадянському вихованню, а також сучасним підходам до виховної діяльності в контексті викликів XXI століття. Теорія виховання є фундаментом для формування компетентного, відповідального та гуманістично спрямованого фахівця в галузі освіти.