Кафедра математики, фізики та методик їх навчання
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра математики, фізики та методик їх навчання за Ключові слова "algorithm"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Візуалізація алгоритму Крускала у середовищі програмування DELPHI(2014) Кушнерьов Олександр Сергійович; Kushnerov Oleksandr SerhiiovychУ статті розглянуто один із алгоритмів пошуку остовного дерева мінімальної ваги зв’язного зваженого графа – алгоритм Крускала та наведено фрагмент авторської візуальної реалізації даного алгоритму у комп’ютерному середовищі програмування Delphi.Документ Мова програмування Python. Початковий рівень(2022) Базурін Віталій Миколайович; Чашечникова Ольга Серафимівна; Bazurin Vitalii Mykolaiovych; Chashechnikova Olha SerafymivnaУ збірнику задач наведено задачі з програмування, які враховують особливості мови Python. Збірник задач розраховано на учнів і студентів, які починають вивчення мови програмування Python. Збірник містить задачі з 12 основних тем, пов’язаних з вивченням програмування на мові Python: алгоритмічна структура «Слідування», алгоритмічна структура «Розгалуження», алгоритмічна структура «Цикл», комп’ютерна графіка в Python, алгоритми обробки рядкових і символьних величин, одновимірні масиви, двовимірні масиви, списки і кортежі, словники, підпрограми, модулі, файли. Збірник задач розраховано на початківця, який тільки приступає до вивчення мови Python. Запропоновані розв’язки були виконані в середовищі Thonny.Документ Ступінчастість у побудові шкільного курсу фізики(1996) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychГенералізація змісту розглядається як систематичність і зв'язаність побудови курсу фізики, яка повинна виявлятися у групуванні матеріалу навколо головних фактів, понять, гіпотез, законів. Формування способів діяльності щодо пізнання та застосування відповідного навчального матеріалу повинно йти у напрямку засвоєння учнями таких систем дій, які відображають частково або повністю алгоритм розв'язування пізнавальних та практичних задач різних типів.