Тези доповідей
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Тези доповідей за Ключові слова "culturology"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методична компетентність майбутніх культурологів як один з головних компонентів їх педагогічної освіти(Baltija Publishing, 2021-04) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychУ даній роботі зазначено, що що процес формування методичної компетентності майбутніх культурологів, як елемента їх педагогічної освіти в умовах класичного університету, буде ефективним, якщо: - на основі врахування динаміки соціальних функцій системи вищої професійної освіти, вивчення методологічних основ організації професійного становлення культурологів буде виявлена необхідність і можливість процесу їх педагогічної освіти під час професійної підготовки; - буде визначена структура методичної компетентності майбутнього культуролога, як елемента його педагогічної освіти, та буде розроблена й впроваджена модель її формування; - буде виділена група критеріїв для оцінки ефективності процесу формування методичної компетентності майбутнього культуролога, визначено рівні та відповідні показники, методики діагностики по кожному з критеріїв; - буде розроблено теоретико-методологічний супровід процесу формування методичної компетентності майбутнього культуролога в умовах фахової підготовки.Документ Проблеми підготовки гідів-екскурсоводів: культурологічний аспект(СPM «ASF», 2020-03) Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychВ даній роботі зазначено, що змістовною основою професійної підготовки фахівців туристичного супроводу (гідів-екскурсоводів) стає культура – цінності і осмислені знання, уявлення, які отримали відображення в мистецтві, релігії, традиції та людському досвіді. Однак, в умовах традиційної системи навчання присутнє вузьке розуміння культурологічного підходу – зведення до культурологічного аспекту, принципу культуроцентричності, що говорить про недостатність його методологічних обґрунтувань і неповноту використання можливостей в цій сфері. Також заначено, що в умовах досить багатонаціонального українського суспільства полікультурна освіта стає невід’ємною частиною професійної діяльності гіда-екскурсовода, джерелом і засобом її розвитку. Вона включає в себе культурологічні, етноісторичні знання, розуміння важливості культурного плюралізму, вміння виділяти і вносити до змісту освіти ідеї, що відображають культурне різноманіття світу.