eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Zlobina Olena Viktorivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Організаційно‐педагогічні умови підвищення сумісності процесів підготовки морських офіцерів у ВНЗ України та країн НАТО
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2023) Злобіна Олена Вікторівна; Zlobina Olena Viktorivna
    Метою статті є осмислення проблеми визначення організаційно‐ педагогічних умов підвищення сумісності процесів підготовки морських офіцерів у ВВНЗ України та країн НАТО. Дослідження організаційно‐педагогічних умов практичної підготовки морських офіцерів у ВВНЗ і ВП ЗВО України, як обставин і чинників, що здатні реально покращити ефективність даної складової освітнього процесу, здійснено в контексті їх відповідності змісту профільних чинних стандартів НАТО Bi‐SCD 075‐007 «Освіта і підготовка» та «Освіта та індивідуальна підготовка (E&ITD) 075‐007». Обґрунтовано, що основоположними системоутворюючими організаційно‐педагогічними умовами практичної підготовки морських офіцерів у ВВНЗ і ВП ЗВО України повинні стати орієнтація на стандарти військової освіти країн НАТО; підвищення кваліфікації викладачів, які мають отримати належну підготовку для педагогічної діяльності в межах нового педагогічного середовища, що утворюється у військовому ВНЗ завдяки переходу на нові стандарти навчання; створення сприятливих умов формування в курсантів‐ військових моряків якостей самоактуалізації, самозростання, самооцінки, навчання в умовах суб’єкт‐суб’єктної взаємодії; формування атмосфери вільного і продуктивного розвитку особистості та активне й ефективне застосування віртуально‐імітаційного освітнього середовища практичної підготовки за зразком центрів навчально‐практичного моделювання НАТО. Як доводить педагогічна теорія та передовий досвід Альянсу, саме ці умови уможливлюють як покращення практичної складової підготовки курсантів‐морських офіцерів, так і її наближення до чинних стандартів НАТО.
  • Документ
    Історичні особливості військової освіти офіцерів Військово‐Морських Сил Збройних Сил України
    (2024) Терентьєва Наталія Олександрівна; Terentieva Nataliia Oleksandrivna; Злобіна Олена Вікторівна; Zlobina Olena Viktorivna
    Стаття репрезентує окремі історичні аспекти підготовки курсантів закладів вищої військово‐морської освіти. В статті здійснено аналіз особливостей військової освіти військово‐морських офіцерів в історичному ракурсі із застосуванням порівняльно‐педагогічної методології, виокремлено та схарактеризовано періоди становлення: перший (від початку мореплавства до 1701 р.), другий (1701‐ кін. ХVІІІ ст.), третій (1798–1870‐ті рр.), четвертий (1877–1917), п’ятий (1918 р. – поч. 1950‐х рр.), шостий (1950‐ті рр. – поч. 1990‐х рр.).Зроблено висновок, що на момент здобуття Україною незалежності у 1991 р. на її території функціонувала досить розвинена і добре укомплектована мережа ВВНЗ морського профілю, яка забезпечувала професійну підготовку морських офіцерів на найвищому для свого часу рівні. Дані заклади мали тривалий ефективний досвід такої підготовки, власні науково‐педагогічні школи та необхідний штат високопрофесійних викладачів та інструкторів, що стало підґрунтям для подальшого розвитку професійно орієнтованої військово‐морської освіти.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук