Перегляд за Автор "Zhukova Anna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Борис Грінченко: педагогічні погляди та проблеми сучасної педагогічної науки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Жукова Анна; Zhukova AnnaСтаття присвячена розгляду педагогічної діяльності та педагогічних поглядів видатного українського педагога, громадського та культурного діяча Бориса Дмитровича Грінченка. Актуальність заявленої у статті проблеми зумовлена тим, що педагогічна спадщина Бориса Грінченка містить цікаві ідеї, думки та висновки, які очікують на глибоке осмислення, детальне вивчення та духовне поцінування. Мета статті полягає в здійсненні аналізу педагогічних поглядів Бориса Грінченка та проблем сучасної педагогічної науки. Головними результатами, які були одержані в межах цього наукового дослідження, слід вважати обґрунтування особливостей педагогічних поглядів Бориса Дмитровича, а також його внеску у розвиток національної культури виховання та педагогічної системи України. Особливу увагу приділено педагогічній спадщині Бориса Грінченка, яка віддзеркалює його думки, переконання та ключові ідеї щодо навчання та виховання молодого покоління. У даній публікації здійснено аналіз поглядів видатного педагога на особистість вчителя тих часів, його особистісні та професійні якості. Визначено вимоги, які висував Борис Грінченко до навчання школярів, проведення уроків, основних форм організації навчання. Авторка статті наголошує, що це педагог-гуманіст, з непереборним бажанням розвивати українську школу та великим прагненням навчати дітей рідної мови, який зробив неоціненний внесок у розвиток української школи та є прикладом наслідування для вчителів і у наш час. Підкреслено, що ідеї Бориса Грінченка не втрачають своєї актуальності до сьогодні, оскільки як вчитель, він поєднав найкращі надбання світової педагогічної думки з національними традиціями виховання та з невідкладною потребою духовного відродження української нації. Зроблено висновок, що Борис Дмитрович Грінченко зробив неоціненний внесок у розвиток педагогічної системи України, його праці, думки та погляди не втрачають своєї актуальності, а його життя та діяльність для багатьох поколінь служить дієвим прикладом подвижництва на теренах національної ідеї та української культури. Результати цього наукового дослідження, а також сформульовані на їхній основі висновки, становлять практичну цінність для викладачів, літературознавців, а також інших фахівців, які займаються вивченням діяльності та творчості відомих представників українського народу, аналізом їх численних праць та їх внеску у розвиток української культури.Документ Вплив соціальних мереж на формування сучасної культури та її взаємозв’язок з філософією освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Нанівський Роман; Nanivskyi Roman; Левко Мар’яна; Levko Mar’iana; Жукова Анна; Zhukova AnnaСтаття присвячена розгляду впливу соціальних мереж на формування сучасної культури та становлення її зв’язку з філософією освіти. Актуальність заявленої у статті проблеми зумовлена тим, що на сучасному етапі розвитку суспільства соцмережі є інструментом розвитку культурного простору, засобом комунікації та формування масової культури. Мета статті полягає в дослідженні переходу сучасного суспільства на мережевий рівень та аналізі його культурного розвитку і його впливу на освітній процес. Основу методологічного підходу в даній науковій роботі складає комплексне системне дослідження, яке ґрунтується на якісному поєднанні теоретичних методів дослідження, зокрема аналізу, синтезу, узагальнення, абстрагування та інтерпретації тощо. Основними результатами, які були отримані в межах цього наукового дослідження, варто вважати обґрунтування впливу медіа та соцмереж на сучасну культуру та її зв’язок з філософією освіти. Доведено, що соцмережі на сучасному етапі здійснюють вагомий вплив на суспільне життя, культурний розвиток, освітній процес, комунікацію, вони є значущою віхою для сучасності та розвитку людства, адже стали невіддільною частиною нашого повсякденного життя. Виявлено, що з одного боку, соціальні мережі надають широкі можливості для розвитку культури та культурного простору, освітньої діяльності, а з іншого боку, продукують негативний вплив на поведінку та цінності людей, сприяють поширенню деструктивних культурних продуктів. Результати цього наукового дослідження, а також сформульовані на їхній основі висновки, становлять практичну цінність для педагогів, філософів, культорологів, а також інших фахівців, які займаються вивченням цифровізації суспільства, розвитком освіти та культури й сучасних технологій.Документ Історичні передумови та розвиток військового перекладу: від витоків до сучасних підходів.(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2025) Жукова Анна; Zhukova Anna; Сергієнко Тетяна; Serhiienko Tetiana; Шоптенко Вікторія; Shoptenko ViktoriiaСтаття присвячена розгляду історичних передумов, витоків та розвитку військового перекладу. Актуальність заявленої у статті проблеми зумовлена тим, що військовий переклад являє собою значущу частину діяльності збройних сил будь-якої держави, дипломатичних і міжнародних відносин, адже він забезпечує комунікацію між представниками різних держав, а також є невід’ємним компонентом інформаційної безпеки та координації у міжнародних військових операціях. А в умовах глобалізації та продовження повномасштабної війни на території України військовий переклад є надзвичайно потрібним і потреба у кваліфікованих військових перекладачах безперервно зростає. Мета статті полягає у вивченні особливостей розвитку військового перекладу. Основу методологічного підходу в цій роботі складає комплексне системне дослідження, що ґрунтується на ефективному поєднанні теоретичних методів дослідження. Зокрема аналіз, синтез, узагальнення, абстрагування, інтерпретація, а також описовий і порівняльно-історичний методи та метод зіставлення були використані з метою вивчення специфіки розвитку військового перекладу та представлення одержаних результатів дослідження. Головними результатами, що були одержані в межах цього наукового дослідження, слід вважати узагальнення поняття «військовий переклад», опис процесу розвитку військового перекладу в Україні та обґрунтування сучасних підходів до розвитку військового перекладу. Виявлено, що військовий переклад розпочав свій розвиток з часів незалежності нашої держави, проте з 2014 року його розвиток набув нових обертів з огляду на військові дії, які тривають на території України. Результати цього наукового дослідження, а також сформульовані на їхній основі висновки, становлять практичну цінність для військових та цивільних перекладачів, філологів, викладачів, а також інших фахівців, які займаються вивченням проблем розвитку та функціонування військового перекладу в умовах воєнного стану.