Перегляд за Автор "Zamoshnikova Veronika Andriivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості психолінгвістичної науки(2021) Замошнікова Вероніка Андріївна; Zamoshnikova Veronika Andriivna; Герман Вікторія Василівна; Herman Viktoriia VasylivnaУ статті розглянуто особливості психолінгвістики як науки, виокремлено ключові аспекти досліджуваного поняття та окреслено структурну організацію психолінгвістичного вчення. У праці висвітлено історію становлення психолінгвістики та вклад конкретних науковців у розвиток даної науки. Представлено аналіз концепції про універсальний предметний код.Документ Феномен листів Лесі Українки до Ольги Кобилянської: психолінгвістичний аспект(2021) Замошнікова Вероніка Андріївна; Zamoshnikova Veronika Andriivna; Герман Вікторія Василівна; Herman Viktoriia VasylivnaМета дослідження полягає в здійсненні психолінгвістичного аналізу текстів приватного вихідного листування Лесі Українки, адресованого Ользі Кобилянській, а саме у визначенні психолінгвістичних особливостей функціонування конкретних лексем та дослідженні емоційно-експресивної природи лінгвістичних новоутворень. У першому розділі окреслені особливості психолінгвістики як науки, визначені рушії механізму психолінгвістичного аналізу епістолярного тексту та досліджена специфіка психолінгвістичних характеристик писемного мовлення. У другому розділі визначені засоби вербалізації емоційної наснаженості листів Лесі Українки до Ольги Кобилянської та розгорнуто проаналізована психолінгвістична спрямованість звертальних формул у листах. У даному розділі представлене сучасне психолінгвістичне осмислення епістолярних текстів мисткині. У третьому розділі висвітлено специфіку формування мовленнєвої компетентності учнів старших класів під час роботи з листами Лесі Українки до Ольги Кобилянської, а також на основі даних епістолярних текстів узагальнені методичні рекомендації з вивчення теми «Синтаксис» у старшій школі. Матеріали та результати даного дослідження можуть бути використані на уроках української мови в старших класах з метою формування мовленнєвої, синтаксичної та загальнокультурної компетентності здобувачів освіти; під час викладання мовознавчих дисциплін у закладах вищої освіти.