Перегляд за Автор "Zahoruiko Liudmyla Oleksiivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості оцінювання знань студентів з іноземної мови у вищих навчальних закладах Польщі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Загоруйко Людмила Олексіївна; Zahoruiko Liudmyla OleksiivnaУ статті висвітлено особливості оцінювання знань студентів з іноземної мови у вищих навчальних закладах Польщі. Схарактеризовано оцінювання навчальних досягнень польських студентів з іноземної мови з чотирьох видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання та письма. Зазначено форми та мету тестових завдань для оцінювання знань з іноземної мови. Також було проаналізовано такі інновації в оцінюванні навчальних досягнень польських студентів з іноземних мов, як самооцінювання, використання ІКТ та портфолійне оцінювання.Документ Особливості системи професійного розвитку вчителів у Фінляндії(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2023) Загоруйко Людмила Олексіївна; Zahoruiko Liudmyla OleksiivnaУ статті розглянуто систему професійного розвитку вчителів у Фінляндії та охарактеризовано її особливості. Визначено, що у Фінляндії підхід до професійного розвитку вчителів охоплює широкий спектр практик, зосереджених на багатопрофільній співпраці, а фінські ініціативи з професійного розвитку характеризуються багатогранним та практико‐ орієнтованим навчанням. Аналіз особливостей системи професійного розвитку вчителів у Фінляндії дав змогу виявити такі її характеристики, як: чіткість та посилення правил відбору на педагогічні спеціальності; успішне поєднання навчання та досліджень; практична орієнтованість програм професійного розвитку; розвиток мереж для професійного спілкування; зосередження уваги на особливостях викладання в інклюзивному класі; успішна робота з наставниками (менторами) в школах тощо.Документ Проблеми викладання іноземних мов студентам немовних спеціальностей: до, під час та після пандемії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Діденко Ірина; Didenko Iryna; Загоруйко Людмила Олексіївна; Zahoruiko Liudmyla Oleksiivna; Філатова Олена; Filatova OlenaУ статті викладено проблеми викладання іноземної мови професійного спрямування, з якими стикалися викладачі та студенти до пандемії: недостатню застосування системи контролю якості, розбіжності в кількості навчальних годин, відведених на вивчення іноземної мови на різних факультетах, низький рівень володіння англійською мовою серед вступників та недостатній – серед викладачів, низька якість методик оцінювання та тестів, зосередженість викладачів на дослідницькій та публікаційній активності замість розвитку педагогічної майстерності й опанування нових методів і прийомів навчання, змішані (за рівнем) навчальні групи, відсутність спеціалізації викладачів, або, навпаки, хибне уявлення викладачів іноземних мов щодо змісту освіти. Також у статті розглянуті проблеми, які додались у період пандемії: перевантаженість викладачів, нестача в них цифрових знань та навичок, неможливість забезпечення об’єктивного оцінювання в дистанційному форматі, недостатній зворотній зв’язок між студентами і викладачами тощо. Також у статті розглянуті шляхи, якими було вирішено переважну більшість перерахованих проблем і на основі узагальненого досвіду, а також відгуків студентів і викладачів зроблено прогноз щодо викладання іноземних мов у постпандемічний період.Документ Стратегії забезпечення рівних освітніх можливостей молоді у скандинавських країнах(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Загоруйко Людмила Олексіївна; Zahoruiko Liudmyla OleksiivnaУ дисертації проаналізовано теоретичні засади забезпечення стратегій рівних освітніх можливостей молоді, систематизовано освітню політику скандинавських країн та ЄС у глобальному та регіональному контекстах для кращого розуміння їхньої позиції із питання рівності в освіті. Визначено практичні засади забезпечення рівних освітніх можливостей молоді у скандинавських країнах у національному контексті. Проаналізовано організаційно-правове забезпечення стратегій рівних освітніх можливостей, з’ясовано причини нерівності освітніх можливостей молоді у скандинавських країнах та встановлено, що на виникнення нерівності в освіті впливають гендерний, економічний, географічний, соціальний, фізичний і віковий чинники. Узагальнено освітньо-соціальні, освітньо-культурні, освітньо-економічні та освітні стратегії забезпечення рівних освітніх можливостей молоді у скандинавських країнах. Охарактеризовано стан проблеми нерівності освітніх можливостей молоді в Україні на початку ХХІ століття; розроблено практичні рекомендації щодо реалізації позитивного досвіду скандинавських країн щодо забезпечення рівних освітніх можливостей молоді на державному та регіональному рівнях.Документ Штучний інтелект і академічна доброчесність: запитання без відповідей(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2025) Заболотна Оксана Адольфівна; Zabolotna Oksana Adolfivna; Загоруйко Людмила Олексіївна; Zahoruiko Liudmyla OleksiivnaСтаттю присвячено дослідженню того, як провідні міжнародні академічні видавництва розробили та вдосконалили свою політику щодо використання штучного інтелекту в наукових публікаціях. Дослідники проаналізували веб-сайти п'яти великих академічних видавництв (визначених шляхом консультацій зі ШІ), щоб дослідити їхні підходи до регулювання ШІ. У дослідженні було проведено два аналізи з різницею у два роки, щоб відстежити еволюцію політики щодо використання ШІ. Результати показали, що всі видавці погодилися з тим, що ШІ ніколи не повинен генерувати текст, опублікований під авторством людини, що, по суті, суперечить основній меті генеративного ШІ. Порівняльний аналіз виявив фундаментальні зміни в підходах видавців. У дослідженні наголошується, що самі по собі технологічні методи виявлення не можуть вирішити фундаментальні проблеми доброчесності. Жодне програмне забезпечення не може замінити моральну відповідальність та етичну усвідомленість, яких дослідники повинні особисто дотримуватися. Дослідження робить висновок, що інструменти штучного інтелекту, такі як ChatGPT, повинні функціонувати як допоміжні засоби для досліджень, а не як замінники рукописів.