Перегляд за Автор "Zadorozhna V. O."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання інструментів інтернет-маркетингу для просування туристичного продукту(2022) Задорожна В. О.; Zadorozhna V. O.; Мареха Ірина Сергіївна; Marekha Iryna SerhiivnaРозглянуто особливості застосування інструментів інтернет-маркетингу технологій з метою просування туристичних продуктів на певних ринках. Описано, як за допомогою сучасних цифрових маркетингових технологій популяризувати туристичний продукт. Встановлено, що запровадження таких технологій підвишує ефективність діяльності туристичних компаній. Акцентовано увагу на таких перевагах у ефективності, як зростання продажів, посилення лояльності клієнтів до туристичного продукту тощо.