Перегляд за Автор "Yurko Olha Olehivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вокаліз як засіб розвитку вокальної техніки студентів(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Бірюкова Лариса Анатоліївна; Biriukova Larysa Anatoliivna; Юрко Ольга Олегівна; Yurko Olha OlehivnaМетодичні рекомендації “Вокаліз як засіб розвитку вокальної техніки студентів”, адресовані для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, які опановують дисципліну « Фах, Академічний вокал” (галузь знань 02 «Культура і мистецтво», спеціальність 025 «Музичне мистецтво»), які уклали кандидат педагогічних наук, доцент Бірюкова Л. А., та старший викладач кафедри хореографії та музичного виконавства Юрко О. О. У методичних рекомендаціях «Вокаліз як засіб розвитку вокальної техніки студентів» висвітлено проблему впровадження вокалізу до змісту індивідуального заняття, що дозволяє глибше усвідомити природу формування звукоутворення, удосконалити вокально-виконавську техніку студентів. Укладачі торкаються проблематики вивчення вокалізу як вокальної вправи та вокального твору в рамках онлайн освіти та аспектів організації роботи студентів.Документ Сутнісні ознаки вокальної підготовки студентів в системі музично‐педагогічної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Бірюкова Лариса Анатоліївна; Biriukova Larysa Anatoliivna; Юрко Ольга Олегівна; Yurko Olha OlehivnaУ статті актуалізовано проблему вокальної підготовки студентів у системі музично‐педагогічної освіти, визначено сутність та зміст поняття “підготовка”, “вокальна підготовка”. Розглянуто вокальну підготовку як найскладніший психологічний процес механізму педагогічного спілкування, пізнання та творчого розвитку особистості. Охарактеризовано наукове тлумачення феномену “музичного мислення” як загадкового словосполучення сучасної науки про мистецтво та його місце у навчальному процесі вокальної підготовки студентів. Наукова діалогічність музичного мислення створює фундамент усвідомлення сутності обраної професії. Науково‐методичні аспекти розвитку особистості засобами вокального мистецтва розкривають механізми музично‐художнього мислення, уяви, почуття, взаємозв’язок об’єктивного та суб’єктивного у навчальному процесі. Подано значення вокально‐сценічної майстерності як результату глибокої обізнаності у сфері вокального мистецтва, особливостях вокальної підготовки, здатності до відтворення еталонного зразку у власній виконавській діяльності. Доведено ефективність впровадження у навчальний процес вокальної підготовки творчої співпраці педагога та студента. Специфіка вокального заняття потребує взаємозвязку індивідуальних особливостей організації спілкування між педагогом та студентом, спрямованого на створення продуктивного вокально‐художнього мислення у “звукових образах”, стимулювання пізнавальних інтересів з урахуванням творчого характеру навчання. The article actualizes the problem of vocal training of students in the system of music and pedagogical education, defines the essence and content of the concepts of "training" and "vocal training". Vocal training is considered as the most complex psychological process of the mechanism of pedagogical communication, cognition and creative development of the individual. The scientific interpretation of the phenomenon of "musical thinking" as a mysterious phrase of modern art science and its place in the educational process of vocal training of students is characterized. The scientific dialogic nature of musical thinking creates the foundation for understanding the essence of the chosen profession; in the scientific and methodological aspects of personality development by means of vocal art, the mechanisms of musical and artistic thinking, imagination, feelings, the relationship between the objective and subjective in the educational process are revealed. The importance of vocal and stage skills as the result of deep awareness in the field of vocal art, the tasks of vocal training, and the ability to reproduce a reference model in one's own performance is presented. The effectiveness of introducing creative cooperation between teacher and student into the educational process of vocal training is proved. The specificity of vocal training requires the interrelationship of individual features of the organization of communication between the teacher and the student, aimed at creating productive vocal‐artistic thinking in "sound images", stimulating cognitive intereststaking into account the creative nature of education.