Перегляд за Автор "Yan Khanzhy"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Феномен художнього полілогу в сучасній мистецькій освіті(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Ян Ханьжи; Yan Khanzhy; Хмелевська Інга Олексіївна; Khmelevska Inha OleksiivnaДослідження присвячене вивченню особливостей та функцій художньогополілогу в галузі музично‐мистецької освіти. У методологічних основах дослідження герменевтично‐феноменологічний підхід, який забезпечує можливість інтегрально застосовувати методи феноменологічного аналізу,редукції та інтерпретації задля визначення сутнісно‐функціональної характеристики художнього полілогу. Застосування означеної методології дозволило визначити, що художній полілог є багаторівневою формою дискурсу із мистецьким твором, особливістю якої є інтеграція суб’єктивних поглядів учасників спілкування в єдине бачення (інтерпретаційну концепцію) чи алгоритм дії (виконавську стратегію), за умов збереження суб’єктності та унікальної думки кожного з учасників комунікації. Важливою функцією художнього полілогу в мистецько‐освітньому просторі є сприяння вирішенню завдань, зумовлених глобалізаційними процесами, зокрема, забезпечення полікультурної інтеграції та сприяння самореалізації особистості та її індивідуальному творчому розвитку шляхом інтеграції методології художнього полілогу до процесу підготовки фахівців музично‐мистецької освіти.