Перегляд за Автор "Vystorop Oleksandr Mykolaiovych"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Оптимізація лісокористування Харківської області(СумДПУ імені А. С. Макаренка, Сумський відділ Українського географічного товариства, 2020-10) Вистороп Олександр Миколайович; Vystorop Oleksandr Mykolaiovych; Сюткін Сергій Іванович; Siutkin Serhii IvanovychПублікація присвячена комплексній експлуатаційній характеристиці лісових ресурсів Харківської області та оцінці масштабів і перспектив їх використання в умовах переходу до стратегії сталого розвитку територіїДокумент Регіональне лісокористування як об'єкт суспільно-географічного дослідження(2020) Сюткін Сергій Іванович; Siutkin Serhii Ivanovych; Вистороп Олександр Миколайович; Vystorop Oleksandr MykolaiovychОбговорюються особливості управління процесами лісокористування у світі в цілому та Україні і Харківській області зокрема; висвітлюються найбільш актуальні проблеми експлуатації лісових ресурсівДокумент Територіальні особливості лісокористування Харківської області(2020) Вистороп Олександр Миколайович; Vystorop Oleksandr Mykolaiovych; Сюткін Сергій Іванович; Siutkin Serhii IvanovychКваліфікаційна робота присвячена актуальним питанням кількісної та якісної оцінки лісових ресурсів Харківщини та аналізу територіальних особливостей процесу лісокористування на регіональному рівні. Широко застосовується системно-структурний підхід та порівняльно-географічний метод. Ліс розглядається як багатоцільовий ресурс, який виконує важливі водо- і ґрунтозахисні, а також рекреаційні функції. Значна увага приділена вивченню світового досвіду вдалого поєднання цих функцій. Автор пропонує комплекс заходів з метою оптимізації масштабів та структури лісокористування з врахуванням природних та соціально-економічних особливостей території Харківської області. Матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути використані вчителями географії як під час підготовки до уроків, так і для організації заходів позакласної роботи, пов’язаних з екологічним вихованням дітей і дорослих, профорієнтаційною діяльністю, функціонуванням шкільних лісництв тощо.