eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Vlasenko Anton Petrovych"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Атлетичне пластичне образотворче мистецтво у роботах античних скульпторів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Лазоренко Сергій Анатолійович; Lazorenko Serhii Anatoliiovych; Чхайло Микола Борисович; Chkhailo Mykola Borysovych; Власенко Антон Петрович; Vlasenko Anton Petrovych
    Пластичне образотворче мистецтво Античних цивілізацій підпадало під вплив політеїстичних теософських аспектів їхньої релігії. Характерними ознаками останньої були: велика кількість божественних субстанцій, які нічим не відрізнялися від звичайних людей, за виключенням лише божественної гіпертрофовано-м’язової тілесності, яка відзначалася досконалістю і до якої прагнув кожен Античний еллін, слідуючи давньогрецькому естетичному принципу – калокагатії, яку сповідували і небожителі з Олімпу. Тому митці, які обробляли мармур, намагалися як найкраще передати божественну естетику досконалої тілесності не тільки небожителів, а і звичайних атлетів і героїв Стародавньої Еллади та Риму. Скульптори тієї пори, у неживий кам’яний матеріал вдихали реалістичні риси, передаючи емоції людей, що робило їхні шедеври максимально наближеними до живих істот. Історію становлення Античного образотворчого мистецтва, з повною впевненістю, можна назвати педагогікою давньогрецького буття. Ключовим нюансом цієї педагогіки був факт возвеличення людської тілесності, яка формувалася за божественною подобою. Матеріал даної статті, є результатом аналізу науково-методичної літератури, який дозволив виокремити еволюційні періоди розвитку Грецької і Римської спортивної скульптури від архаїки до початку нашої ери. Інформацію цього допису, можна використовувати, як нетрадиційні форми вивчення тем фізична культура Античної Греції та Риму навчальної дисципліни «Історія фізичної культури». Кожна окремо взята скульптура, або ж скульптурний комплекс, який зображає героїв і переможців змагань стародавнього олімпійського чотириріччя, має власну і неповторну історію, яку у мистецькому шедеврі, намагалися зберегти для нащадків стародавні скульптори. І вивчаючи культурні артефакти, тієї доби, ми відтворюємо: по-перше – атмосферу Античної агоністики; по-друге – відзначаємо високу майстерність скульпторів щодо реалістичності відображення людської тілесності і по-третє – намагаємось втілити у нашу педагогіку естетичні принципи навчання Античного періоду.
  • Документ
    Методичні особливості розвитку рухових якостей учнів основної школи на уроках фізичної культури
    (2023) Власенко Антон Петрович; Vlasenko Anton Petrovych
    Стаття присвячена методичним особливостям розвитку рухових якостей учнів основної школи. Одним із головних завдань нашого дослідження є розробка методики розвитку рухових якостей учнів основної школи на уроках фізичної культури з урахуванням рівнів біологічного розвитку. Дослідження індивідуальних вікових особливостей біологічного розвитку дітей, закономірностей процесів росту і розвитку організму,виявлення відмінностей між дітьми одного віку є основою реалізації даної методики. В основу методики розвитку рухових якостей учнів покладено формування здатності організму до накопичувальної адаптації, яка сприяє пристосуванню учнів до характеру та сили впливу фізичних вправ і додаткових засобів, спрямованих на підвищення функціональних можливостей організму. Комплекси вправ для розвитку рухових якостей застосовувалися відповідно до виявлених особливостей біологічного віку учнів.
  • Документ
    Оптимізація процесу навчання атакуючим ударам тенісистів груп базової підготовки
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Лазоренко Сергій Анатолійович; Lazorenko Serhii Anatoliiovych; Кучеренко Вадим; Kucherenko Vadym; Власенко Антон Петрович; Vlasenko Anton Petrovych
    Аналіз науково-методичної літератури і нормативно-правових актів, представлений у науковій статті, дозволив ретельно вивчити питання вишколу спортсменів груп базової підготовки на предмет організації навчальнотренувального процесу у дитячо-юнацьких спортивних школах, які розвивають великий теніс. Та зробити висновок про недостатність методологічних підходів щодо процесу удосконалення атакуючих ударів у великому тенісі саме на етапі формування ігрової бази майбутніх майстрів великої ракетки. Тому матеріал даної статті присвячений доведенню ефективності застосування у річному тренувальному плані, розробленого нами комплексу заходів, щодо удосконалення атакуючої гри спортсменів періоду базової підготовки. Комплекс заходів удосконалення атакуючих ударів у великому тенісі в групах базової підготовки охоплює як навчальний так і позанавчальний час та представлений традиційними і інноваційними підходами у тренувальному процесі підготовки дітей на етапі базового вишколу. Для здійснення прогностичних ідей нашого експерименту, нами було обрано наступні атакуючі удари з загального арсеналу техніко-тактичих акцій великого тенісу: «бекхенд», «форхенд», «топ-спін», «реверс» та «смеш». Статистична інформація, отримана у результаті педагогічного експерименту, довела його конкурентоспроможність та актуальність у застосуванні тренерами дитячо-юнацьких спортивних шкіл та спортивних клубів. Реалізація головних завдань комплексу заходів дозволила констатувати покращення та підвищення рівня атакуючої гри спортсменів експериментальної групи, як запоруки успіху під час змагальної практики, сформувати стійку потребу та мотивацію у них до самовдосконалення шляхом індивідуальних тренувань та використання засобів доповненої реальності, підвищити рівень соматичного здоров’я спортсменів-початківців.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук