Перегляд за Автор "Vakal V. O."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Брендинг Італії як туристичної дестинації(ФОП Цьома С.П., 2022) Вакал В. О.; Vakal V. O.; Мареха Ірина Сергіївна; Marekha Iryna SerhiivnaУ роботі розглядаються питання геомаркетингу, або маркетингу території. Обгрунтовано провідну роль брендування країни у процесі приваблення туристів та перетворення держави на провідну туристичну дестинацію. Здійснено конкретизацію дослідження по відношенню до європейської країни – Італії. Розкрито роль ресурсної складової у процесі формування позитивного туристичного іміджу Італії. Охарактеризовано сучасні бренди Італії та їх роль у забезпеченні високої впізнаваності європейської держави серед закордонних туристів.