eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Tytovych Andrii Oleksandrovych"

Зараз показуємо 1 - 16 з 16
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Features of the Mental States of Athletes and Dancers and Their Correction to Increase Competitive Efficiency
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2025) Титович Андрій Олександрович; Головченко Олексій Іванович; Tytovych Andrii Oleksandrovych; Holovchenko Oleksii Ivanovych
    The monograph discusses modern approaches to the individualization of the training process based on taking into account the mental state of athletes. On the basis of experimental research and practical experience, a theoretical analysis of the problem of the relationship between the effectiveness of sports activities and the mental state of athletes has been carried out; signs of mental states of athletes have been identified, contributing to the increase of individual indicators when performing exercises with a predominant manifestation of complex coordination, endurance and speed-strength qualities; signs of a mental state adequate to the goals and conditions of performing exercises have been identified, distinguishing specific tasks facing the athlete in the process of performing them in training; methods have been developed to assess the correspondence of the mental state that arises in an athlete before performing exercises to their specifics and specific training tasks in order to individualize his training process. Considerable attention is paid to determining the prognostic and informative signs of the mental state of athletes, which can be used to individualize their training process and assess the success of their training activities. It is very difficult to analyse the art of our time because we are always in a psychological field, of which dance is a part, and it is the aesthetic dominant in society. Choreography has a prominent place among the arts. Its uniqueness lies in the prediction of world perception both by thought and by the experience of this thought. Dance is a work of art created by a person. A person is an individual who is a combination of psychological and physiological factors. The combination of these factors constantly gives rise to various forms, and that is why they are called the world of art. A choreographic performance has magical power and is a sensation and perception, an insight and a distinction, all combined into one. The psychology of a dancer's personality can explain many aspects of their work, but not the result. Physiology, on the other hand, determines the outcome of dance activity, not its aspects. Dance is inherently multifaceted. By building a system of psychological comfort, it makes it possible to compensate for negative emotions and helps transform them into positive ones. The artist's awareness of dance contributes to the development of self-awareness and self-importance. For a wide range of teachers, specialists, teachers, scientists, graduate students, students.
  • Документ
    Вдосконалення швидкісних та швидкісно-силових здібностей у школярів спортивних секцій з легкої атлетики
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Головченко Олексій Іванович; Holovchenko Oleksii Ivanovych; Востоцька Ірина Федорівна; Vostotska Iryna Fedorivna; Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii Oleksandrovych
    Стаття присвячена проблемі розвитку фізичних якостей у школярів. Існуючі програми підвищення ефективності фізичної культури і спорту враховують один із компонентів особистісно орієнтованого підходу, маючи за мету підвищення або фізичної підготовки, або рівня здоров'я, або мотиваційної структури особистості. Тому розробка програм удосконалення швидкості та швидкісно-силових якостей на базі спортивних секцій визначає актуальність та новизну дослідження. Розроблено програму вдосконалення швидкості та швидкісно-силових якостей «Олімпієць» з теоретичним та практичним напрямами підготовки. Теоретичний напрям передбачав розгляд теоретичних питань фізичної культури і спорту. Практичний напрям включав удосконалення техніки бігу хлопців на середні та довгі дистанції з урахуванням каденсу із застосування мобільних додатків, спеціальні бігові вправи та вправи на вдосконалення швидкості та швидкісно-силових якостей (стрибкові вправи, вправи з обтяженнями, вправи з власною вагою тіла або вагою тіла партнера).
  • Документ
    Використання методу проєктів на заняттях з фізичного виховання як засіб підвищення інтересу до навчання студентів у ЗВО
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Востоцька Ірина Федорівна; Vostotska Iryna Fedorivna; Головченко Олексій Іванович; Holovchenko Oleksii Ivanovych; Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii Oleksandrovych
    У статті розкриваються особливості використання методу проектів на заняттях із фізичного виховання. Актуалізована можливість покращення фізичного та емоційного стану студента у процесі його проектної діяльності, а також підвищення інтересу до занять. Спортивні свята, естафети та квест-ігри – форми залучення студентів до систематичних занять фізичними вправами, які сприяють пропаганді здорового способу життя, розвитку фізичних якостей, покращення діяльності основних фізіологічних систем організму, виховання позитивних морально-вольових якостей та творчих здібностей.
  • Документ
    Креативна індивідуальність особистості
    (2025) Титович Андрій Олександрович; Юденко Оксана; Хацаюк Олександр; Tytovych Andrii Oleksandrovych; Yudenko Oksana; Khatsaiuk Oleksandr
    Монографія присвячена комплексному дослідженню теоретико-методологічних і практичних аспектів розвитку творчого середовища в закладах вищої освіти (вищих військових навчальних закладах, закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання). У науковій праці висвітлено сучасні підходи до організації педагогічного процесу, що сприяють становленню атмосфери співтворчості, натхнення та професійної самореалізації. Автори аналізують сутність творчої атмосфери як важливого чинникаефективної педагогічної діяльності, зокрема через призму соціально-психологічного клімату в колективі, взаємодію між викладачами та здобувачамивищої освіти, а також застосування інноваційних методик навчання. Значна увага приділяється питанням мотивації педагогів до творчості, розвитку їхньої креативності та впровадження сучасних педагогічних технологій. У монографії представлено результати емпіричних досліджень, практичнікейси та рекомендації щодо створеннясприятливого творчого середовища узакладах вищої освіти. Перший розділ монографії присвячений визначенню сутнісних характеристик поняття – «творчість» та творча педагогічна і інноваційна (креативна) діяльність; проаналізовано зміст педагогічної діяльності та педагогічної творчості та розкрита структура здібностей, як одного з основних факторів, що сприяють творчій педагогічній діяльності. Теоретично ми дослідили поняття «атмосфери» в колективі та розглянули поняття «творча індивідуальність», яке розглядається нами як ефективна технологія, за допомогою якої можна направити педагогічну творчу діяльність в русло інноваційної діяльності. Нами обґрунтовано, що джерелом прояву творчоїі ндивідуальності людини є натхнення, тому ми зупинились і на розкритті цього поняття, яке нами розглядається як творчий стан людини. Другий розділ монографії присвячений розробці та експериментальному підтвердженні взаємозв’язку творчої атмосфери в педагогічному колективі та прояву творчої індивідуальності людини. Викладено основні фактори, які характеризують показники атмосфери в колективі як соціально-психологічної умови прояву творчої індивідуальності людини в групі; проаналізовано результати експерименту, представлені методичні рекомендації щодо поліпшення атмосфери в групі та прояву творчої індивідуальності людини. Колективна монографія буде корисною для науковців, викладачів, керівників різних рівнів закладів вищої освіти, здобувачів вищої освіти та всіх, хто цікавиться питаннями інноваційного розвитку освіти та особистісного креативного розвитку.
  • Документ
    Морфо-функціональні чинники, що зумовлюють вияв максимальної м’язової сили
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2023) Гончар Роман; Honchar Roman; Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii Oleksandrovych
    В статті аналізувалися дані про ознаки морфо-функціональні чинники, що зумовлюють вияв максимальної м’язової сили. Поняття «м’язова сила» використовується для визначення здатності людини долати опір або протидіяти опору за допомогою м’язового тонусу [1]. Рівень сили, який демонструє спортсмен, залежить від різноманітних факторів: фізіологічного діаметра м’яза, частки швидко скорочувальних м’язових волокон, кількості залучених рухових одиниць (МО), синхронності синергічної активності м’язів, м'язів-антагоністів [2]. Силова здатність конкретного спортивного руху визначається біохімічною структурою руху — можливістю залучення великих м’язових груп, довжиною плеча важеля.
  • Документ
    Нетрадиційні форми занять з фізичного виховання
    (2021) Востоцька Ірина Федорівна; Vostotska Iryna Fedorivna; Головченко Олексій Іванович; Holovchenko Oleksii Ivanovych; Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii Oleksandrovych
    У навчальному посібнику міститься інформація про зміст та особливості проведення веселих спортивних свят, квестів та міні-квестів за програмним матеріалом. Навчальний посібник створено для студентів та викладачів з фізичного виховання педагогічних університетів.
  • Документ
    Педагогічні умови гуманізації фізичного виховання студентів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Луценко Андрій Михайлович; Lutsenko Andrii Mykhailovych; Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii Oleksandrovych
    Виходячи з поставлених автором завдань по формуванню особистості студента-фахівця в галузі фізичного виховання, хотілося б докладніше зупинитися, спираючись на педагогіку сімейного виховання, на фізичне виховання в сім'ї. Здається, що в даному дослідженні це питання має важливе значення, так як через короткий відрізок часу молоді люди стануть молодими батьками і від того, наскільки повно вони будуть володіти знаннями, навичками, вміннями фізичної культури, наскільки повно вона увійде в їхнє життя і побут, буде залежати здоров'я нації.
  • Документ
    Педагогічні умови гуманізації фізичного виховання студентів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Луценко Андрій Михайлович; Lutsenko Andrii Mykhailovych; Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii Oleksandrovych
    Виходячи з поставлених автором завдань по формуванню особистості студента-фахівця в галузі фізичного виховання, хотілося б докладніше зупинитися, спираючись на педагогіку сімейного виховання, на фізичне виховання в сім'ї. Здається, що в даному дослідженні це питання має важливе значення, так як через короткий відрізок часу молоді люди стануть молодими батьками і від того, наскільки повно вони будуть володіти знаннями, навичками, вміннями фізичної культури, наскільки повно вона увійде в їхнє життя і побут, буде залежати здоров'я нації.
  • Документ
    Психічний стан як характеристика психічної діяльності спортсмена
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii Oleksandrovych; Востоцька Ірина Федорівна; Vostotska Iryna Fedorivna
    У статті проаналізовано визначення ієрархічної підструктури психічного стану, який є важливим не тільки в методологічному плані, але і в теоретичному, оскільки підкреслює необхідність різнобічного комплексного підходу до дослідження цього явища. Мета статті: вивчення проблеми психічних станів, що виникають у зв'язку з тренувальною діяльністю спортсменів. Методи дослідження: теоретичний аналіз і узагальнення науково-методичної літератур; психологічне, педагогічне тестування; методи математичної обробки даних. Результати дослідження. У дослідженні показано, що на динаміку психічних станів діють зовнішні і внутрішні чинники: вік спортсмена, спортивний стаж, інтенсивність тренувань, емоційна неврівноваженість, рівень тривожності, домінантності, спілкування. Практичне значення. Отримані дані знайдуть застосування в подальших наукових дослідженнях проблеми індивідуалізації тренувального процесу на основі врахування психічного стану спортсменів. Висновки та перспективи подальших розвідок. Вивчення навіть у тренувальною діяльністю спортсменів, до цього часу не стало предметом систематичних досліджень, хоча це є вельми суттєвим не тільки для психології як науки, а й для практики спорту.
  • Документ
    Роль психічного стану в діяльності людини
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii Oleksandrovych; Востоцька Ірина Федорівна; Vostotska Iryna Fedorivna
    У статті проаналізовано роль психічного стану в діяльності людини. Контроль і керування психічним станом людини як суб'єкта діяльності - необхідна умова для вирішення практичних завдань підвищення ефективності діяльності. Саме потреби практики й зумовили те, що проблема психічних станів найбільший розвиток отримала у прикладних дослідженнях. Метою статті є визначення ролі психічного стану спортсменів, які можна використовувати для оцінки успішності їх тренувальної діяльності. Методи дослідження: теоретичний аналіз і узагальнення науково-методичної літератури. Результати дослідження. Здійснено теоретичний аналіз проблеми взаємозв'язку результативності спортивної діяльності і психічного стану спортсменів. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що розроблено способи оцінки відповідності психічного стану.Висновки та перспективи подальших розвідок. Досі не виявлені конкретні ознаки психічних станів, що мають позитивний або негативний вплив на успішність рухових спортивних дій.
  • Документ
    Роль психічного стану в діяльності студентів-спортсменів
    (2015) Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii Oleksandrovych
    У статті проаналізовано визначення ієрархічної підструктури психічного стану, який є важливим не тільки в теоретичному плані, але й у методологічному, оскільки підкреслює необхідність різнобічного комплексного підходу до дослідження цього явища. Між діяльністю і станом існує діалектичний зв’язок: умови та значимість діяльності детермінують особливості стану, які у свою чергу впливають на успішність діяльності. Тому проблема взаємозв’язку діяльності та стану займає чільне місце в роботах як загально-психологічного плану, так і в психологічних дослідженнях прикладного, орієнтованого на потреби військової, трудової або спортивної діяльності. Незважаючи на наявність цих та інших, не згаданих вище досліджень, можна констатувати, що проблема психічних станів, які виникають у процесі діяльності й багато в чому визначають її успішність, ще далеко не вирішена. Вивчення, навіть у загальному плані, проблеми психічних станів, що виникають у зв’язку з тренувальною діяльністю спортсменів, до цих пір ще не стало предметом систематичних досліджень, хоча це вельми суттєво не тільки для психології як науки, а й для практики спорту.
  • Документ
    Стимулювання мотивації фізичного самовдосконалення студента – майбутнього вчителя
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Серединський Богдан Ігорович; Seredynskyi Bohdan Ihorovych; Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii Oleksandrovych
    З огляду на специфіку фізичної діяльності студента, розглянуті найбільш ефективні методи виявлення стимулів і бар'єрів мотивації фізичного самовдосконалення студента – майбутнього вчителя. Взявши за основу аналіз і самоаналіз фізичного самовдосконалення студента, ми провели дослідно-експериментальну роботу з виявлення найбільш значущих системо утворюючих стимулів і бар'єрів мотивації фізичного самовдосконалення.
  • Документ
    Фізична підготовка майбутніх офіцерів
    (2023) Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii Oleksandrovych; Шемчук Вадим; Shemchuk Vadym; Хацаюк Олександр; Khatsaiuk Oleksandr
    Монографію присвячено актуальним питанням формування фізичної готовності майбутніх офіцерів інституцій сектору безпеки і оборони України (складової бойової готовності) в системі індивідуального фізичного тренування із використанням сучасних технічних засобів навчання та тренажерного обладнання. Монографія буде корисною для курсантів (слухачів) вищих військових навчальних закладів, курсових офіцерів, інструкторів з фізичної підготовки та спорту, викладачів фізичної та спеціальної фізичної підготовки вищих військових навчальних закладів (закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання), військовослужбовців різних вікових груп та категорій інституцій сектору безпеки і оборони України та представників різних груп населення.
  • Документ
    Явище психічного стану: його вплив на результативність спортивної діяльності
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2023) Думчиков Кирило; Dumchykov Kyrylo; Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii Oleksandrovych
    У статті було розглянуто явище психічного стану як комплексну репрезентацію психічного функціонування, виокремлюючи його ключові риси (цілісність, мінливість, відносна сталість, взаємозв'язок із психічними процесами та характером спортсмена). Автор публікації виявив та охарактеризував основні переживання та фактори, що впливають на результативність спортсмена в ході його тренувальної діяльності, а також проаналізував параметри напруженості психічних станів, підкреслюючи важливість розуміння цих аспектів для досягнення максимального потенціалу в спорті.
  • Документ
    Індивідуально-психологічна сфера в спортивній діяльності
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii Oleksandrovych; Востоцька Ірина Федорівна; Vostotska Iryna Fedorivna
    У статті проаналізовано роль індивідуально-психологічної сфери в спортивній діяльності спортсмена. Мета статті: визначення прогностично-інформативних ознак психічного стану спортсменів, які можна використовувати для індивідуалізації їх тренувального процесу й оцінки успішності їх тренувальної діяльності. Методи дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення науково- методичної літератури; психологічне, педагогічне тестування; методи математичної обробки даних. Результати дослідження. Аналіз особливостей мотивації дозволяє більш дифе-ренційовано та поглиблено вивчати джерело багаторічної екстремальної діяльності спортсменів, високої готовності до змагань, надмірної емоційної напруженості. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що розроблено способи оцінки відповідності психічного стану спортсмена специфіці і конкретним задачам його рухової діяльності на тренувальному занятті. Висновки та перспективи подальших розвідок. Досі не виявлені конкретні ознаки психічних станів, що мають позитивний або негативний вплив на успішність рухових спортивних дій.
  • Документ
    Індивідуалізація тренувального процесу на основі врахування психічного стану спортсменів
    (2020) Титович Андрій Олександрович; Томенко Олександр Анатолійович; Головченко Олексій Іванович; Востоцька Ірина Федорівна; Tytovych Andrii Oleksandrovych; Tomenko Oleksandr Anatoliiovych; Holovchenko Oleksii Ivanovych; Vostotska Iryna Fedorivna
    У монографії розглянуто сучасні підходи щодо індивідуалізації тренувального процесу на основі врахування психічного стану спортсменів. На основі експериментальних досліджень і практичного досвіду здійснено теоретичний аналіз проблеми взаємозв’язку результативності спортивної діяльності і психічного стану спортсменів; визначено ознаки психічних станів спортсменів, що сприяють підвищенню індивідуальних показників при виконанні вправ з переважним проявом складної координації, витривалості та швидкісно-силових якостей; виявлено ознаки психічного стану адекватного цілям і умовам виконання вправ, при відрізненні конкретних задач, що стоять перед спортсменом у процесі виконання їх на тренуванні; розроблено способи оцінки відповідності психічного стану, що виникає у спортсмена перед виконанням вправ, їх специфіці і конкретним задачам тренування з метою індивідуалізації його тренувального процесу. Значна увага приділяється визначенню прогностично-інформативних ознак психічного стану спортсменів, які можна використовувати для індивідуалізації їх тренувального процесу та оцінки успішності їх тренувальної діяльності.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук