eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Trofimov Oleksandr Serhiyovych"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Pedagogical Conditions of Conscious Learning of it by Teachers of a Professional School
    (СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2022-12) Трофімов Олександр Сергійович; Trofimov Oleksandr Serhiyovych; Дегтярьова Неля Валентинівна; Dehtiarova Nelia Valentynivna
    Актуальність: за весь час існування людства, соціальний та науково-технічний прогрес потребував удосконалення навчально-виховного процесу. В зв’язку з підвищенням інтелектуальних та емоційних навантажень на майбутніх спеціалістів вищої кваліфікації, проблема свідомого засвоєння навчального матеріалу учнями старших класів. Аналіз останніх досліджень і публікацій: Проблеми свідомого засвоєння навчального матеріалу учасниками освітнього процесу піднімаються у різних контекстах: 1. «The principle of consciousness», Judith A. Sedgeman, 2015, посилання: https://www.youtube.com/watch?v=sSzyiTeS_dU&t=2s 2. «Формування у молоді інформаційно-цифрової компетентності», що декларується у Концепції Нової української школи, 2017, посилання: https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2017/09/razdel_1_Oglyad.pdf; 3. Подготовка учащихся к восприятию новых знаний. «Народное образование», № 11, 1972 г., 2 стр. Проведений аналіз засвідчує наявність спроб науковців вирішити проблему в різних контекстах, проте вона залишається й досі актуальною.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук