eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Tkachenko Liubava Ihorivna"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Дослідження словника дітей передшкільного віку із затримкою психічного розвитку
    (ФОП Цьома С.П., 2021) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Ткаченко Любава Ігорівна; Tkachenko Liubava Ihorivna
    У статті представлені методика дослідження словника дітей передшкільного віку із затримкою психічного розвитку та результати даного дослідження.
  • Документ
    Науково-теоретичні основи збагачення та активізації словника дітей дошкільного віку
    (2021) Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Ткаченко Любава Ігорівна; Tkachenko Liubava Ihorivna
    У статті розглядаються науковотеоретичні основи збагачення та активізації словника дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти, основні завдання та засоби розвитку словника, алгоритм оволодіння дитиною словом.
  • Документ
    Розвиток та активізація словника дітей передшкільного віку із затримкою психічного розвитку
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Ткаченко Любава Ігорівна; Tkachenko Liubava Ihorivna; Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych
    Мовленнєвий розвиток дитини є одним із основних чинників становлення особистості в цілому. Оскільки словниковий запас дитини, його обсяг і якість, доречна актуалізація слів під час говоріння є найважливішими складовими мовленнєвого розвитку дошкільника, проблема формування словникового запасу посідає важливе місце в сучасній педагогіці, а питання про стан словника при різних мовленнєвих порушеннях і про методику його розвитку є одним із актуальних. У дітей із затримкою психічного розвитку спостерігаються значні труднощі в оволодінні словником навіть в умовах спеціального навчання. Тому вони потребують спеціально організованого корекційного впливу щодо розвитку словника та стимулювання до його активізації. Одним із засобів, що підвищує ефективність корекційної роботи з розвитку та активізації словника дітей перед шкільного віку із затримкою психічного розвитку є кольоротерапія.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук