Перегляд за Автор "Smyrnov Ihor Heorhiovych"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Туризм і гостинність: шляхи сталого розвитку(2023) Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna Serhiivna; Любіцева Ольга Олександрівна; Liubitseva Olha Oleksandrivna; Мареха Ірина Сергіївна; Marekha Iryna Serhiivna; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia Rostyslavivna; Смирнов Ігор Георгійович; Smyrnov Ihor Heorhiovych; Троян Марія Юріївна; Troian Mariia YuriivnaУ монографії розглядаються особливості функціонування економіки туристського бізнесу відповідно до політики Європейського Союзу; сучасні світові тенденції застосування інформаційних технологій в туризмі, що є актуальним у досягненні конкурентних переваг на міжнародному ринку; стан та перспективи розвитку агротуризму як інтегральної компоненти сталого розвитку, орієнтованої на Європейський Зелений курс; напрямки розвитку регіонального туризму в повоєнний період, з акцентом на драйверах відновлення туристських дестинацій в територіальних громадах Сумщини; використання історико-культурної спадщини Києво-Подолу в сучасній туристично-рекреаційній діяльності України. Матеріали монографії можуть бути корисні для науковців, які вивчають різні аспекти стану сучасного туризму, а також для фахівців туристської діяльності, викладачів, студентів, аспірантів.Документ Туристичні бренди держави Ізраїль(2024) Смирнов Ігор Георгійович; Smyrnov Ihor Heorhiovych; Любіцева Ольга Олександрівна; Liubitseva Olha OleksandrivnaДержава Ізраїль характеризується тим, що містить велику кількість древніх історико-культурних та історико-архітектурних пам’яток. Частина з них пов’язана з історією та географією цієї держави та її релігії – юдаїзмом, а інша частина з Біблійною історією та географією, ще одна частина – з пам’ятками ісламського світу та мусульманської релігії. Все це зумовлює ті туристичні інтереси і мотиви, які притягували, притягують і притягуватимуть стабільні туристичні потоки з усіх кінців світу, у т.ч. з України. При чому це стосується як масового туризму і його різновиду – сакрального туризму, так і особливо– паломницького, релігійного туризму в особі потоків прочан християнської віри (православних та католиків), юдейської віри та ісламу. Археологічні знахідки, що постійно додаються до існуючих святинь вищевказаних конфесій, зумовлюють таку високу концентрацію в часі і просторі туристичних брендів, якої немає більше ніде у світі, що забезпечує унікальну позицію держави Ізраїль на світовому туристичному ринку. Зокрема у статті розглянуто туристичні «магніти», які і є запорукою туристичної привабливості цієї країни: Стіну Плачу в Єрусалимі, Дорогу Ганді, фортецю Масада та місця відомих з Біблії подій.Документ Іміджмейкинг та брендинг туристичної дестинації (на прикладі міського туризму)(СумДПУ імені А.С. Макаренка, Сумський відділ Українського географічного товариства, 2017) Смирнов Ігор Георгійович; Smyrnov Ihor HeorhiovychРозкрито концептуальні засади брендингу міста у міському туризмі. Визначено особливості міського туризму як комплексного різновиду туризму. Наведено основні етапи розробки та реалізації стратегії туристичного брендингу міста та охарактеризовано їхній зміст. Надано приклади з української туристичної практики. Розкрито особливості туристичного іміджу та туристичного бренду міста, як туристичного осередку з підвищеною концентрацією туристів. Викладено концептуальні засади іміджмейкингу та брендингу міста, як процесів формування іміджу міста та розробки його бренду з розкриттям шляхів і засобів їхнього ринкового просування у взаємозв’язку. Наведено приклади з світової практики іміджмейкингу та брендингу міст, як туристичних дестинацій та туристичних об’єктів всередині міст – старовинних замків, музеїв, парків розваг тощо. Запропоновано рекомендації щодо туристичного іміджмейкингу та брендингу міст України.