eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Slyk Ursula"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Proces rozwijania postawy twórczej dziecka podczas zajęć muzycznych i zintegrowanych w szkole podstawowej – doświadczenia polskie
    (2014) Слик Урсула; Slyk Ursula
    Польська педагогіка популяризує такі концепції виховання й навчання, які відповідають сучасному етапу суспільного розвитку, коли актуалізується потреба в особистості, здатної до творчого мислення й самореалізації. У навчально-виховному процесі розвиток креативності повинен супроводжуватися формуванням моральних цінностей з опорою на відповідальність та витривалість. Сутнісну характеристику творчих музичних занять становить стимулювання уяви, креативного мислення та творчої спрямованості особистості. Переживання і засвоєння музики відіграють вагому роль в основній школі, а вчитель повинен стимулювати активність дитини через зацікавлення музичною творчістю. Потрібно не тільки надавати знання, але й, перед усім, впливати на емоційність і безпосередність кожної дитини. У статті презентована дослідницька програма розвитку творчої позиції учнів на музичних та інтегрованих заняттях в основній школі.
  • Документ
    Rozwijanie muzycznej aktywności twórczej dziecka w edukacji wczesnoszkolnej
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Слик Урсула; Slyk Ursula; Кісєль Мірослав; Kisiel Miroslav
    Сучасна педагогіка намагається побудувати такі концепції виховання й навчання, які були б сумісні з розвитком молодої людини, здатної до функціонування в реальному, повному змін і перетворень світі. У зв’язку з цим необхідною є підготовка молоді бути готовими вирішувати проблеми, творчо мислити, самореалізуватися, прагнути до створення моральних цінностей, заснованих на відповідальності й безпеці, а також формувати наполегливість і креативність. Дана стаття присвячена розгляду проблеми розвитку творчого становлення молодших школярів і факторів, що стимулюють цей процес. Представлено опис проекту Музичних творчих майстерень, що є однією з форм педагогічних інновацій.
  • Документ
    Музичні здібності в перспективі стимульованої творчої діяльності дітей в початковій освіті
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Слик Урсула; Slyk Ursula; Кісєль Мірослав; Kisiel Miroslav
    W artykule przedstawiono problem kształtowania u dzieci w wieku wczesnoszkolnym podstawowych uzdolnień muzycznych w obszarze słuchu muzycznego (rytmu i melodii) z perspektywy stymulowanej aktywności twórczej. W toku prowadzonej eksploracji wskazano zależność między celowo dobranymi działaniami muzycznymi a aktywnością twórczą uczniów klas pierwszych. Zaobserwowano, iż podczas realizowanego procesu znacząco rozwinęły się u badanych indywidualne zdolności słuchowe. Pomogły one wychowankom w eksperymentowaniu i odnajdywaniu skutecznych rozwiązań w obszarze różnych form aktywności muzycznej. Opisane zdolności pozwoliły również utrzymać na wysoki poziomie odczucie zadowolenia i radość oraz poczucie sprawstwa z wykonywanego zadania.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук