eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Shynkevych Denys"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Готовність сучасних учителів до формування підприємницької компетентності молодших школярів як педагогічна проблема
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2025) Шинкевич Денис; Shynkevych Denys
    Стаття присвячена розгляду проблеми професійної готовності сучасного педагога до формування підприємницької компетентності молодших школярів в умовах нової української школи. З’ясовано сутність поняття «ключові компетентності» та визначено, що однією із таких компетентностей особистості є підприємницька компетентність, формування якої набуває особливої актуальності з огляду на стрімкі соціально-економічні зміни. Підприємницька компетентність розглядається як складова загальної компетентності особистості, що включає в себе економічні знання, підприємницьку свідомість та підприємницьке мислення, а також характеризується ініціативністю та підприємливістю –провідними рисами конкурентоздатного працівника, що дозволяють успішно та ефективно вирішувати поставленізавдання діяльності. Встановлено, що підґрунтям формування підприємницької компетентності є економічна (фінансова) грамотність, основи якої закладаються саме в початковій школі, тому педагог початкової освіти має відзначатися високим рівнем готовності до реалізації завдань економічної освіти учнів.У статті готовність учителя до професійної діяльності, зокрема до здійснення економічної освіти молодших школярів, трактується як особистісне утворення, що передбачає сукупність професійних та економічних знань,умінь, навичок, стійких внутрішніх мотивів до реалізації завдань економічної освіти, та включає в себе наполегливість, підприємницьку самосвідомість,ініціативність, фінансову грамотність, підприємницьке мислення та здатність генерувати інноваційні підприємницькі ідеї. Охарактеризовано компоненти готовності сучасного вчителя до формування підприємницької компетентності молодших школярів, а саме: ціннісно-мотиваційний, змістовий, процесуальний, творчий. Здійснено аналіз рівневої підготовки педагогів до здійснення економічної освіти учнів в умовах нової української школи, зокрема, виділено такі рівні готовності: нормативно-репродуктивний, адаптивно-перетворювальний, творчо-пошуковий.
  • Документ
    Підприємницька компетентність в освіті лікаря-стоматолога: систематичний аналіз літератури
    (СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2025) Шинкевич Денис; Shynkevych Denys; Шинкевич Вікторія; Shynkevych Viktoriia
    Стаття розглядає впровадження компетентнісного підходу в освіту, зокрема в медичні та стоматологічні навчальні програми, з акцентом на підприємницьку компетентність. З початку 2000-х років, зокрема після вступу України до Болонського процесу, система освіти зазнала значних змін, орієнтуючись на розвиток практичних навичок та компетенцій, необхідних для успішної кар'єри у різних сферах. В рамках медичної освіти, зокрема в стоматології, важливу роль відіграють не лише технічні знання, а й підприємницькі навички, зокрема фінансовий менеджмент, маркетинг та управління стоматологічною практикою. Зокрема, в Україні, з розвитком "Нової української школи" та нових стандартів освіти, підприємницька компетентність поступово інтегрується в освітні програми медичних закладів. Однак, дослідження показують, що більшість викладачів і практикуючих стоматологів в Україні недостатньо досліджують підприємницьку складову в своїй педагогічній діяльності, зокрема в аспекті економічного аналізу лікування, використання медикаментів та технологій. Стаття також акцентує на важливості розвитку навичок м'якого спілкування (soft skills), які, поряд з підприємницькою компетентністю, допомагають стоматологам ефективно взаємодіяти з пацієнтами та колегами. У міжнародному контексті зростає увага до таких навичок у навчальних програмах, що відповідає вимогам сучасного стоматологічного бізнесу. Дослідження вказують на необхідність інтеграції soft skills і підприємницьких навичок у навчальний процес для підвищення якості медичних послуг та професійного розвитку. У висновках підкреслюється необхідність подальшого розвитку педагогіки в галузі стоматології та підприємницької компетентності, а також вивчення методів оцінювання ефективності цього навчання. Перспективами подальших досліджень є удосконалення освітніх програм та створення міждисциплінарних підходів для підготовки висококваліфікованих стоматологів, здатних успішно інтегрувати підприємницькі стратегії в свою практику.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук