eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Shvets Olha Hryhorivna"

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Методичні підходи до вивчення хімічної мови іноземними слухачами підготовчих відділень
    (2013) Швець Ольга Григорівна; Shvets Olha Hryhorivna
    Стаття присвячена організації викладання хімії іноземним студентам українською мовою на пропедевтичному рівні. Розглянуто особливості основних підсистем хімічної мови: символіки, термінології, номенклатури. Виділено основні знання й уміння з кожної з них. Розглянуто їх застосування під час виконання конкретного хімічного завдання. Встановлено аналогію та відмінності вимови назв деяких елементів українською, французькою та турецькою мовами. Запропоновано методичні засоби, що полегшують запам’ятовування українських назв і вимови символів хімічних елементів. Наведено технологію вивчення нових термінів. Уточнено вимоги до рівня оволодіння хімічною мовою з позиції різних видів мовленевої діяльності: читання, аудіювання, говоріння та письма.
  • Документ
    Організація змішаного навчання за допомогою «Google Classroom» під час вивчення біоорганічної хімії здобувачами медичних спеціальностей
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Ліцман Юлія; Litsman Yuliia; Швець Ольга Григорівна; Shvets Olha Hryhorivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia Hryhorivna
    Стаття присвячена проблемі підвищення ефективності хімічної підготовки студентів спеціальності «Медицина». Обґрунтовано актуальність залучення електронного, мультимедійного та мобільного контенту в навчальний процес. Підтверджено, що умовою ефективності реалізації змішаного навчання є поєднання аудиторної та позааудиторної роботи. Здійснено експериментальну перевірку результативності застосування розробленої методики вивчення біоорганічної хімії в умовах змішаного навчання на платформі «Google Сlassroom». Установлено позитивний влив запропонованої методики на рівні навчальних досягнень студентів з хімії.
  • Документ
    Особливості викладання хімії студентам-іноземцям підготовчого відділення
    (2013) Швець Ольга Григорівна; Shvets Olha Hryhorivna
    У статті розглянуто специфіку підготовки іноземних студентів на пропедевтичному рівні. Виділено три взаємопов’язані компоненти навчання: мовний, загальнонауковий, адаптаційний. Сформульовано дидактичні умови навчання хімії нерідною для студентів мовою: професійна спрямованість навчання; проблемно-розвиваюче навчання; використання наочності; лінгвометодична та полікультурна компетентність викладача-хіміка; постійний контроль і керування процесом засвоєння хімічного матеріалу; наявність відповідної навчально-методичної літератури. Запропоновано поділ курсу хімії на вступний і основний. Наведено основні граматичні конструкції, що використовуються під час вивчення вступного курсу хімії.
  • Документ
    Формування хіміко-екологічних понять під час вивчення загальної хімії студентами аграрних спеціальностей
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Швець Ольга Григорівна; Галинська Р. С.; Halynska R. S.; Shvets Olha Hryhorivna
    У статті визначено зв'язок хіміко-екологічних понять із програмним матеріалом курсу загальної хімії, наведено приклади використання індуктивного, дедуктивного, традуктивного та редуктивного підходів до їх формування. Простежено генезис хіміко-екологічних понять під час вивчення окремих тем фахових дисциплін студентами спеціальностей: «Агрономія», «Ветеринарна медицина», «Харчові технології та інженерія».

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук