Перегляд за Автор "Shevchenko Yuliia"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Готовність студентів до духовно-морального розвитку молодших школярів у крос-культурному просторі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Шевченко Юлія; Shevchenko YuliiaМетою статті є аналіз існуючих підходів до проблеми готовності студентів до діяльності у крос-культурному просторі. У дослідженні готовність особистості до духовно-морального розвитку молодших школярів у крос-культурному просторі ототожнюється з готовністю особистості до діяльності у крос-культурному просторі. Визначено, що складає структуру моральної свідомості, виокремлено духовно-моральний компонент у крос-культурному просторі як самостійний складник готовності майбутнього вчителя. Розглядаються поняття «готовність» і «готовність до педагогічної діяльності», «готовність студентів до діяльності у крос-культурному просторі».Документ Духовно-моральні цінності як основа духовного виховання молодших школярів(2015) Шевченко Юлія; Shevchenko Yuliia; Абламонова В. І.; Ablamonova V. I.У статті розкриваються питання визначення шляхів формування духовно-моральних цінностей як основи духовного виховання молодших школярів. Методологія сучасного процесу формування духовно-моральних цінностей як основи духовного виховання молодших школярів представлена системним, особистісно орієнтованим, діалогічним, діяльнісним, компетентнісним, аксіологічним, середовищним та антропологічним підходами та відображає взаємодію і взаємозв’язок фундаментальних наукових підходів до вивчення проблеми, що були застосовані під час дослідження. Результатами дослідження постають питання визначення підходів, різноманітних форм виховного впливу, залучення в навчальний процес завдань, що мають інтегрований зміст. Виховний процес має будуватися з урахуванням таких випадків, у яких учень постає перед необхідністю самостійного морального вибору. Через формування читацької компетентності, виховання дбайливого відношення до природи, збагачення та розвиток пізнавального досвіду дитини формується духовно-моральні цінності молодших школярів. Наголошується, що через спрямований на реалізацію різних напрямів виховання зміст навчальних дисциплін сприяє формуванню та засвоєнню духовно-моральних цінностей.Документ Розвиток творчих здібностей майбутнього вчителя початкової школи у процесі навчання у ВНЗ(2014) Дубяга С. М.; Dubiaha S. M.; Шевченко Юлія; Shevchenko Yuliia; Фефілова Т. В.; Fefilova T. V.У статті узагальнюються теоретичні засади розвитку творчих здібностей майбутніх учителів, наводяться шляхи формування творчої індивідуальності студентів через організаційні форми і прийоми навчання студентів у ВПНЗ. Одним із завдань вузівської підготовки майбутніх учителів є розвиток їхніх творчих здібностей, нестандартного мислення, формування вмінь та навичок здійснювати в майбутньому навчально-виховний процес на творчому рівні. Тому важливою передумовою формування творчих умінь та навичок у студентів є організація творчого процесу на заняттях і залучення їх до активної участі в ньому.Документ Структурні компоненти готовності студентів закладів вищої освіти до духовно-морального розвитку молодших школярів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Шевченко Юлія; Shevchenko YuliiaУ статті наведено результати дослідження та узагальнення існуючих теоретичних підходів стосовно компонентної структури готовності. На основі теоретико-методологічного аналізу літератури запропоновано чотирикомпонентну структуру готовності, яку складають ціннісно-мотиваційний, інформаційно-змістовий, діяльнісно-вчинковий, оцінювально-рефлексивний компоненти. У роботі надано психолого-педагогічний зміст кожного з компонентів готовності студентів закладів вищої освіти до духовно-морального розвитку молодших школярів, окреслено подальші напрями вивчення зазначеного феномену.