Перегляд за Автор "Samokysh Ivan Ivanovych"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Професійна адаптація молодих викладачів у вищій військовій освіті: виклики та напрями оптимізації(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2025) Самокиш Іван Іванович; Samokysh Ivan Ivanovych; Августович Святослав; Avhustovych SviatoslavУ статті здійснено розширений міждисциплінарний аналіз проблеми професійної адаптації молодих викладачів у системі вищої військової освіти України. Висвітлено глибинні труднощів, що виникають у процесі переходу офіцерів із бойових підрозділів до викладацької діяльності, з урахуванням змін сучасної військової стратегії та освітніх викликів. Детально розглянуто психологічні організаційні, педагогічні та соціальні аспекти цього процесу. Обґрунтовано актуальність застосування андрагогічного підходу, систем менторства й цифрових освітніх платформ для підтримки адаптації. Запропоновано цілісну модель професійного становлення, що інтегрує бойовий досвід у викладацьку практику. Окреслено перспективи емпіричної перевірки запропонованих рішень та створення адаптаційної інфраструктури в межах військових ВНЗ.Документ Фізична підготовленість як критерій оцінювання функціональних можливостей студентів вищих навчальних закладів у процесі фізичного виховання(2016) Самокиш Іван Іванович; Samokysh Ivan Ivanovych; Босенко Анатолій Іванович; Bosenko Anatolii Ivanovych; Клименко Ольга Леонідівна; Klymenko Olha LeonidivnaРобота спрямована на вивчення особливостей розвитку рухових якостей студентів у процесі фізичного виховання з використанням розроблених регіональних критеріїв оцінювання фізичної підготовленості на основі методу сигмальних відхилень. Встановлено, що 35,4 % спостережуваних студентів мали середній рівень фізичної підготовленості, 28,4 % – нижче середнього та 8,6 % – мали низький рівень. Студентів з рівнем вище за середній у нашій вибірці було всього 22,9 %, і ще рідше зустрічалися студенти з високим рівнем – лише у 4,7 % випадків. Подальші дослідження будуть спрямовані на визначення взаємозв’язку показників фізичної підготовленості та функціонального тестування.