eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Saltykov Dmytro Ihorovych"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Formation of Research Competence of Students in Physical Laboratory Workshop With ICT Support
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Saltykova Alla Ivanivna; Салтикова Алла Іванівна; Saltykov Dmytro Ihorovych ; Салтиков Дмитро Ігорович; Kalenyk Mykhailo Viktorovych; Каленик Михайло Вікторович; Shkurdoda Yurii Oleksiiovych; Шкурдода Юрій Олексійович
    The formation of research competence of students occurs directly in the process of research activities, which are mostly associated with the implementation of projects, coursework and qualification works. It is proposed to lay the foundations for the successful implementation of research competence from the freshman year through the organization of the educational process, in which students are involved in various activities and communication in order not only to form knowledge and skills, but gain experience in research, experience in solving problems etc. The experience of authors for organizing and conducting laboratory classes on physics, analysis and generalization of scientific, methodological literature are used. To implement computer modeling, a special program was developed in the Python programming language version 3.8, which allows you to perform calculations and build graphs based on the results of these calculations. The article highlights our own vision of solving this problem at a laboratory workshop on physics with ICT support. The use of ICT provides an opportunity to solve this problem more effectively. The authors show how in the process of performing a laboratory workshop future specialists learn to plan and organize research on a particular topic, interpret the results, design and present their own scientific achievements with the help of ICT. An example is the laboratory work to determine the velocity of a bullet, which combines traditional experiment with ICT support and model experiment. During its implementation, the stages of formation of research competence are traced. It is shown that already in junior courses, in addition to gaining knowledge on the subject, the foundations are laid for the formation of a future specialist's research competence. Thus, the research competence of students is expedient and possible to form when performing an educational experiment in physics, which is modernized by the introduction of ICT achievements.
  • Документ
    Мотивація до вивчення фізики як дисципліни студентів нефізичних спеціальностей
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Салтиков Дмитро Ігорович; Saltykov Dmytro Ihorovych ; Салтикова Алла Іванівна; Saltykova Alla Ivanivna; Хурсенко Світлана Миколаївна; Khursenko Svitlana Mykolaivna; Shkurdoda Yurii Oleksiiovych; Шкурдода Юрій Олексійович
    Більшістю студентів нефізичних спеціальностей сприймають фізику як дисципліну, що не має жодного відношення до їх майбутньої професійної діяльності, і, тому, не приділяють належної уваги її вивченню. Відсутність мотивації приводить до зниження навчальної пізнавальної активності студентів, що, загалом, негативно впливає на якість знань. Для досягнення основної мети навчання треба використовувати диференційований підхід, який гарантує професійноорієнтоване викладання фізики. Матеріал вже першої лекцій повинен показати студентам потенціал фізики в контексті майбутньої професійної діяльності.
  • Документ
    Технологічний підхід в освітньому процесі
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Салтикова Алла Іванівна; Saltykova Alla Ivanivna; Салтиков Дмитро Ігорович; Saltykov Dmytro Ihorovych; Хурсенко Світлана Миколаївна; Khursenko Svitlana Mykolaivna; Завражна Олена Михайлівна; Zavrazhna Olena Mykhailivna
    У статті проведено теоретико‐методичний аналіз технологічного підходу до освітнього процесу та узагальнено власний досвід використання інноваційних технологій у процесі навчання студентів. Освітній процес розглядається як штучно створена та керована система, а сама технологія як сукупність і послідовність методів і прийомів, спрямованих на отримання запланованого результату. Показано, що використання технологічного підходу до освітнього процесу стимулює інтерес студентів до навчання та дає можливість набути необхідні майбутньому фахівцю компетентності. Подальші дослідження вбачаємо у розширеному аналізі арсеналу технологій та виокремленні тих, які забезпечать підвищення якості освітнього процесу.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук