eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Rybalko Petro Fedorovych"

Зараз показуємо 1 - 20 з 42
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Main Tendencies in Higher Military Education in Poland
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Krasilov Andrii Dmytrovych; Красілов Андрій Дмитрович; Rybalko Petro Fedorovych; Рибалко Петро Федорович
    The article identifies the leading trends in higher military education in Poland and outlines the conceptual foundations of higher military education in the country. The main trends in higher military education in Poland include: - Standardizing the regulatory framework of higher military education - Implementing strategic development goals of the state into the higher military education system - Structuring the management of the higher military education system.
  • Документ
    Аналіз системоутворюючих компонентів педагогічного керівництва самовихованням дітей та підлітків у структурі діяльності скаутської організації
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych
    У статті визначено суть, основні характеристики системи самовиховання в скаутизмі, розкрито функціональні можливості скаутської системи виховання і самовиховання, науково обґрунтовано напрями застосування системи самовиховання скаутингу у діяльності сучасних дитячих і молодіжних організацій.
  • Документ
    Вплив музичного мистецтва на формування пізнавальної компетентності молодших школярів
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna Anatoliivna; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna Anatoliivna; Тарапата-Більченко Лідія Григорівна; Tarapata-Bilchenko Lidiia Hryhorivna; Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych; Завгородній Денис Сергійович; Zavhorodnii Denys Serhiiovych
    У статті з’ясовано вплив музичного мистецтва на формування пізнавальної компетентності молодших школярів. Автором доведено, що музичне мистецтво впливає на формування пізнавальної компетентності молодших школярів у різних аспектах, як‐от: розвиток слухового сприйняття (музика допомагає розвивати в дітей увагу, концентрацію та зосередженість); покращення мовлення та комунікаційних навичок (музичні заняття сприяють розвиткові мовлення, оскільки вони включають спів,речитатив, прослуховування й обговорення музичних творів); стимулювання творчості та уяви (музичне мистецтво сприяє розвиткові творчих здібностей дітей); підвищення когнітивних навичок (музика може покращити пам’ять, увагу, логічне мислення й аналітичні здібності в дітей); сприяння емоційному розвиткові (музика має сильний емоційний вплив на дітей).
  • Документ
    Вплив швидкісно-силової підготовки на функціональну підготовленість дзюдоїстів
    (2023) Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych
    Спортивна техніка дзюдо являє собою складну багатоструктурну систему цілеспрямованих і взаємопов’язаних рухових дій. Вона нараховує близько 2000 прийомів. Спортивна боротьба на сучасному етапі її розвитку відрізняється високими вимогами до різних сторін підготовленості спортсменів. Особлива увага надається силовій та швидкісно-силовій підготовці. Здатність вибірково показувати значні м’язові зусилля дозволяє борцям успішно виконувати комбінації, вчасно застосовувати контр-прийоми, що значно підвищує надійність реалізації технічних дій. Мета такої роботи полягає в аналізі впливу швидкісно-силової підготовки на функціональну підготовленість борців-дзюдоїстів. Недостатність вивчення біологічного складника, неузгодженість думок фахівців з найважливіших практичних питань, що визначають ефективне рішення розвитку працездатності дзюдоїстів, дозволяє вважати таку проблему цілком актуальною. Проблематика, пов’язана з багаторічною підготовкою, не досить розроблена в більшості видів спорту. Відносна молодість українського дзюдо збільшує наявні труднощі. Основними питаннями, що підлягають дослідженню, тут є структура багаторічного тренування і спрямованість занять на її окремих етапах. Для правильного їх вирішення важливу роль відіграють знання про вікову динаміку спортивних досягнень і фактори, що їх визначають. У цій роботі пропонується розглядати спортивну працездатність як можливість організму збільшувати і підвищувати інші адаптаційні механізми, що беруть участь у прояві функціональної потужності демонстрації технічних дій. Такий підхід дозволяє використовувати фізіологічні особливості організму спортсменів, поступово включати додаткові можливості підвищення потужності виконання роботи.
  • Документ
    Відбір до шкільної спортивної секції на етапі початкової підготовки дітей 6–8 років
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Мартиненко Олександр Михайлович; Martynenko Oleksandr Mykhailovych; Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych
    В роботі теоретично обґрунтовано найбільш ефективні методи відбору та спортивної орієнтації хлопчиків для занять спортивною гімнасткою, визначено сучасні підходи до встановлення довгострокових критеріїв відбору та орієнтації дітей 6–8 років для придатності до занять спортивною гімнастикою. Показано і надано можливість зробити об’єктивні висновки і надати практичні рекомендації щодо покращення критеріїв відбору дітей 6–8 років для занять спортивною гімнастикою. Матеріали магістерської роботи можуть бути використані для підготовки методичних рекомендацій для молодих спеціалістів, вчителів фізичної культури загальноосвітньої школи, а також для батьків.
  • Документ
    Знання про правила споживання вітамінів та мікроелементів для майбутніх фахівців фізичної культури та спорту
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Паришкура Юлія Володимирівна; Paryshkura Yuliia Volodymyrivna; Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych; Гайова Людмила Володимирівна; Haiova Liudmyla Volodymyrivna; Шафорост Тетяна Павлівна; Shaforost Tetiana Pavlivna
    Одним із важливих аспектів у сфері фізичної культури та спорту є питання харчування, що безпосередньо впливає на ефективність навчально- тренувального процесу, досягнення високих спортивних результатів, а також на процес відновлення та загальний стан здоров'я осіб, що займаються фізичними вправами з різними цілями. Вітаміни та мікроелементи, хоч і потрібні в дуже малих кількостях, є незамінними для нормальної діяльності організму, забезпечення енергетичних і пластичних процесів, відновлення після навантажень, підтримки імунної функції та загального стану здоров'я. Для майбутніх фахівців фізичної культури і спорту важливо володіти знаннями про раціональне харчування у процесі занять фізичними вправами, у тому числі з правилами споживання вітамінів і мікроелементів оскільки це безпосередньо впливає на продуктивність роботи організму. Метою дослідження є актуалізація знань для майбутніх фахівців фізичної культури і спорту щодо правил споживання вітамінів і мікроелементів, а також моделювання освітнього компоненту «Спортивне харчування» у освітніх програмах для підготовки фахівців у цій галузі. Методологія. Теоретичні основи фізіології, біохімії та гігієни харчування. Основи раціонального та збалансованого харчування. Завдання дослідження: вивчення та аналіз наукової літератури щодо ролі вітамінів і мікроелементів у процесі рухової активності; узагальнення знань і практик споживання вітамінів і мікроелементів; актуалізація основних принципів формування освітнього компоненту «Спортивне харчування» у процесі його моделювання. Матеріали та методи. Метод теоретичного аналізу та узагальнення наукової літератури, моделювання. Наукова новизна дослідження полягає у узагальненні та актуалізації знань і практик споживання вітамінів і мікроелементів у процесі моделювання освітнього компоненту «Спортивне харчування». Висновки. Підготовка майбутніх фахівців фізичної культури та спорту вимагає висококваліфікованих знань та навичок у різних аспектах рухової активності, зокрема у питаннях спортивного харчування. Важливість спортивного харчування для ефективної підготовки атлетів та підтримки їх здоров'я обумовлює необхідність інтеграції цієї теми у програми навчання майбутніх фахівців. Сучасні освітні компоненти мають орієнтуватися на практичні аспекти харчування та його вплив на фізичні можливості людини, тому важливо розробляти систему навчання, які підготують фахівців, здатних впроваджувати здорові харчові звички у навчально-тренувальний процес.
  • Документ
    Корекційна робота з дітьми з інвалідністю в умовах реабілітаційного центру: досвід Німеччини
    (2023) Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna Anatoliivna; Рибалко Петро Федорович ; Rybalko Petro Fedorovych; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna Anatoliivna; Лянна Ольга Володимирівна; Lianna Olha Volodymyrivna
    У статті висвітлено змістово‐процесуальні засади корекційної роботи з дітьми з інвалідністю в Німеччини на прикладі Мюнхенського реабілітаційного центру. Виявлено, що діяльність аналізованого в статті реабілітаційного центру спрямована на корекційну допомогу й усебічну підтримку дітей та молоді з інвалідністю, а також їхніх сімей/піклувальників. З’ясовано, що основними напрямами такої допомоги є надання якісних освітніх послуг у системі безперервної освіти (дошкільна, початкова, середня, професійно‐технічна), що спрямована на підготовку молодої людини з інвалідністю до самостійного життя в суспільстві й успішного працевлаштування; надання корекційно‐реабілітаційних послуг та психологічної підтримки
  • Документ
    Методика викладання навчальної дисципліни «Фізичне виховання» у закладі вищої освіти
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Харченко Роман; Kharchenko Roman; Хоменко Сергій Васильович; Khomenko Serhii Vasylovych; Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii Dmytrovych; Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych
    Зміст даної статті полягає у створенні і апробації методики, яка дозволяє враховувати особливості студентів у залежності від обсягу спеціальної рухової активності й успішності навчання, суттєво підвищуючи продуктивність їх рухових умінь та пізнавальної активності. Розглянуто стан вищої освіти на сучасному етапі розвитку суспільства. По-перше, на фоні загальних змін, які відбуваються з вищою освітою, а, по-друге, з урахуванням особливостей програмного змісту навчання студентів закладу вищої освіти й контингенту студентів.
  • Документ
    Методика розвитку фізичних якостей студентів закладів вищої освіти на основі секційних занять з тхеквондо
    (2020) Хоменко Марія Олегівна; Khomenko Mariia Olehivna; Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych
    Популярним засобом оздоровлення та розвитку фізичних якостей є включення елементів єдиноборств у процесі фізичного виховання. Особливим видом серед зазначених є тхеквондо, оскільки на сьогодні бачимо зростання зацікавленості зі збереженням стійкої позитивної мотивації, появою широкої кількості його напрямів.
  • Документ
    Методика розвитку фізичних якостей юних борців вільного стилю на секційних заняттях в закладах загальної середньої освіти
    (2020) Лазоренко Станіслав Сергійович; Lazorenko Stanislav Serhiiovych; Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych
    Оптимізація процесу розвитку фізичних якостей учнів закладів середньої освіти, за своєю суттю – є перманентною проблемою, яка вимагає постійного пошуку шляхів її вирішення, через навчальний процес у школі та поза навчальний час у спортивних секціях, які функціонують в загальноосвітніх навчальних закладах. Автор, даної кваліфікаційної роботи, для покращення фізичних якостей юнаків пропонує тренувальні заняття у секції вільної боротьби. Опубліковані результати наукового пошуку підтверджують ефективність запропонованого комплексу вправ для розвитку фізичних якостей учнів протягом навчання в школі, а також його перспективність в рамках освітнього процесу закладів середньої освіти на противагу традиційним методикам.
  • Документ
    Методика управління фізкультурно-оздоровчою діяльністю в сучасних закладах середньої освіти
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Лянной Михайло Олегович; Liannoi Mykhailo Olehovych; Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych; Ганчева Владислава; Hancheva Vladyslava; Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii Dmytrovych
    У даній статті визначено сутність та зміст фізкультурно-оздоровчої діяльності; визначено функціонування цілісної системи фізичного виховання та оздоровлення в сучасному закладі середньої освіти; проаналізовано зарубіжний досвід управління фізкультурно-оздоровчою діяльністю в закладах середньої освіти. Уточнено поняття «здоров'я», «спосіб життя», «фізична культура», «фізична культура школяра»; подальшого розвитку набуло трактування сутності поняття «фізкультурно-оздоровча діяльність».
  • Документ
    Методичне забезпечення формування музично‐ пізнавальної компетентності молодших школярів під час співацького навчання
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna Anatoliivna; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna Anatoliivna; Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych; Завгородній Денис Сергійович; Zavhorodnii Denys Serhiiovych
    Стаття присвячена проблемі розробки й характеристики методичного забезпечення формування музично‐пізнавальної компетентності молодших школярів у процесі співацького навчання. Окреслено сутність поняття «методичне забезпечення» як сукупність принципів, педагогічних умов, методів і форм навчання, які сприяють якісному перебігу освітнього процесу. Розглянуто провідні принципи формування їх музично‐пізнавальної компетентності, а саме: принцип єдності виховного, розвивального та освітнього напрямів педагогічного впливу; принцип застосування здоров’язбережувальних технологій; принцип стимуляції музично‐ігрової та творчої активності молодших школярів; принцип органічного поєднання індивідуальних і колективних форм організації освітнього процесу; принцип зв’язку змісту занять із життям; принцип репертуарно‐стильової оптимізації. Визначено найбільш ефективні методи (роз’яснювально‐спонукального характеру; систематизації й оприлюднення музичного матеріалу; комплексної спрямованості на формування музично‐пізнавальної компетентності, розвиток музичних здібностей та узагальнених музичних уявлень в молодших школярів; практичні методи; метод проблемного викладу; спеціальні методи; аудіального розвитку. Доведено пріоритетне значення міжпредметних зв’язків у процесі формування музично‐пізнавальної компетентності молодших школярів. Констатовано, що виключно сприятливі умови для формування музично‐пізнавальної компетентності молодших школярів створює позаурочна діяльність. Аргументовано доцільність і ефективність використання нетрадиційних форм уроку з метою формування музично‐пізнавальної компетентності молодших школярів у процесі співацького навчання.
  • Документ
    Методологічні принципи формування фахових компетентностей майбутніх учителів предмета «Захист України» в умовах дистанційного навчання
    (Видавничий дім «Гельветика», 2021) Лазоренко Станіслав Сергійович; Рибалко Петро Федорович; Lazorenko Stanislav Serhiiovych; Rybalko Petro Fedorovych
    Інформація цієї наукової статті є результатом аналізу релевантної науково-методичної літератури щодо оптимізації освітнього процесу формування фахових компетентностей майбутніх фахівців закладів загальної середньої освіти, з погляду системного підходу в наукових дослідженнях. У сучасній педагогічній галузі відбуваються значні зміни й перетворення, які позначаються на активізації пошуку нових інновацій і підходів, які б допомогли суб’єктам освітнього процесу якнайкраще засвоїти навчальний матеріал і сформувати стійкі та перманентні професійні навички та вміння. Перед сучасною педагогікою досить гостро постає завдання − визначити систему методів і прийомів, спрямованих на оптимізацію зазначеного вище процесу в ситуації дистанційного навчання через військові дії та футуристично безперервні катастрофи як природного, такі техногенного характеру. І освіта виділяється сьогодні як ключова сфера людської діяльності, за допомогою якої і може бути визначений вибір шляху розвитку всього людства загалом і кожної людини окремо. Мета написання цієї наукової статті поля-гає в діалектиці й акмеології процесу становлення закономірностей і механізмів, які забезпечили формування наукової думки та фахових компетентностей майбутніх учителів начального предмета «Захист України» та сформувати в них систему наукової діяльності – інтелектуальної творчої активності, спрямованої на здобуття й використання нових знань. Для кращої партнерської взаємодії учасників освітнього процесу на засадах рівності, взаєморозуміння та поваги відповідно до «професій-ного стандарту вчителя» педагог має сформувати в себе такі професійні компетентності: психологічну, емоційно-етичну, педагогічного партнерства тощо. Тому в цій науковій публікації ми проаналізували методологічні принципи, які допоможуть прискорити освітні процеси формування фахових компетентностей учителів предмета «Захист України.
  • Документ
    Мінімальна сила як базовий компонент диференційованого розвитку силових здібностей підлітків
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych; Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Гвоздецька Світлана Володимирівна; Hvozdetska Svitlana Volodymyrivna; Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii Dmytrovych; Пономаренко Олег; Ponomarenko Oleh
    Стаття присвячена дослідженню силових здібностей школярів 10–11 років. Метою статті є обґрунтування й доведення ефективності авторської методики розвитку силових здібностей підлітків на основі мінімальної сили та під час здійснення диференційованого підходу. У ході дослідження застосовували методи теоретичного аналізу науково-методичної літератури, педагогічне тестування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Досліджено мінімальну силу, як стартовий показник подальшого розвитку силових здібностей підлітків. Розроблено методику розвитку сили підлітків, сутність якої полягає у плануванні силових навантажень на основі мінімальної сили й диференційованого підходу та застосуванні спеціально розроблених засобів і методів розвитку силових здібностей на уроках фізичної культури. Використання тренажерів оздоровчої спрямованості для тренування силових здібностей у дитячому та підлітковому віці є перспективою наших подальших досліджень.
  • Документ
    Наскрізна програма практик для студентів спеціальності 014.11 Середня освіта. Фізична культура
    (Суми: СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2017) Прокопова Людмила Іванівна; Prokopova Liudmyla Ivanivna; Лоза Тетяна Олександрівна; Loza Tetiana Oleksandrivna; Гвоздецька Світлана Володимирівна; Hvozdetska Svitlana Volodymyrivna; Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych; Жуков Володимир Леонідович; Zhukov Volodymyr Leonidovych
    Програма носить наскрізний характер і дає повне уявлення про систему практичної підготовки за відповідною кваліфікаційною підготовкою, формує у студентів практичні навички професійної діяльності з обраного фаху. Ключові слова: Програма передбачає планове, поетапне засвоєння студентами практичних і професійних навичок та застосування в реальних умовах теоретичних знань, отриманих при вивченні дисциплін психологічно-педагогічного та медично-біологічного циклів навчальних програм. Для кожного етапу практики програма дає рекомендації щодо оформлення звітної документації та пояснення до її упорядкування. Навчально-методичний посібник – це навчально-методичний комплекс, який розрахований на студентів, магістрантів, вчителів фізичної культури, викладачів ВНЗ, методистів.
  • Документ
    Оздоровча діяльність в умовах пришкільного оздоровчого табору з дітьми середнього шкільного віку
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych; Гаркавин Є. M.; Harkavyn Ye. M.
    У статті розкрито питання та умови формування і збереження здоров'я молоді, збільшення кількості дітей, охоплених організованими формами відпочинку та оздоровлення, зокрема дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів, дітей, які постраждали внаслідок катастрофи на Чорнобильській АЕС, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей.
  • Документ
    Оптимізація рухової активності дітей середнього шкільного віку в позаурочний час
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Голіков Антон Сергійович; Holikov Anton Serhiiovych; Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych
    В основу даного дослідження було покладено гіпотетичне припущення про те, що вивчення специфічних особливостей роботи закладу загальної середньої освіти в позаурочний час у сучасних умовах дозволить обґрунтувати та визначити комплекс організаційно-методичних механізмів, які зможуть забезпечити підвищення оздоровчої ефективності фізичного виховання за рахунок розподілу дітей по групах з врахуванням їхнього фізичного стану, проведення спеціально організованих видів діяльності, що включають традиційні й нетрадиційні засоби впливу на фізичний стан та здоров'я дітей і адаптованих до особливостей кожної групи дітей з врахуванням інтересів та нахилів кожної дитини. Розроблена програма спортивно-оздоровчої спрямованості може бути рекомендована для використання в практичній діяльності фахівців, які працюють у молодшій, середній та старшій школі, у позаурочний та позашкільний час; у роботі фахівців, що працюють у спортивних клубах та клубах за місцем проживання; шкільних оздоровчих таборах та стаціонарних заміських оздоровчих таборах.
  • Документ
    Організаційно‐педагогічні засади розвитку вищої військової освіти у країнах чорноморського регіону
    (2023) Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna Anatoliivna; Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina Anatoliivna; Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych
    У статті визначено організаційно‐педагогічні засади вищої військової освіти у країнах Чорноморського регіону (Болгарія, Румунія, Україна). Доведено,що системи вищої військової освіти в трьох країнах мають багато спільного, а саме: система вищої військової освіти є складовою загальнонаціональної системи вищої освіти; отримання вищої військової освіти можливе як у спеціалізованих закладах, так і у структурних підрозділах закладів вищої освіти; освітні програми відповідають державним стандартам, стандартам НАТО; система вищої військової освіти має два освітньо‐кваліфікаційних рівня –бакалавр і магістр.
  • Документ
    Організація фізкультурно-оздоровчого середовища дитячої освітньої установи
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych
    Мета статті бачиться в розробці навчально-методичного супроводу процесу професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації фізкультурно-оздоровчого середовища дитячої освітньої установи, практичній перевірці дієвості методів, форм і засобів навчання, поширенні методик визначення показників готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації фізкультурно-оздоровчого середовища освітньої установи.
  • Документ
    Особливості методики розвитку фізичних якостей студентів неспортивних спеціальностей на заняттях фізичною культурою
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Хоменко Сергій Васильович; Khomenko Serhii Vasylovych; Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych; Гудим Світлана Василівна; Hudym Svitlana Vasylivna; Гудим Микола Павлович; Hudym Mykola Pavlovych
    У даній статті розкривається питання, що одними з головних завдань фізичного виховання у закладах вищої освіти України є залучення студентів до систематичного підвищення рівня рухової активності, збереження і зміцнення здоров’я, забезпечення високого ступеню розвитку рухових якостей, оптимізації функціональних можливостей організму молоді, придбання спеціальних знань, навичок та вмінь, необхідних для майбутньої професійної діяльності. У даній статті визначаються особливості впливу фізичних навантажень на показники функціонального стану центральної нервової системи та розумову працездатність. Виявлено основні механізми оптимальної, напруженої та неадекватної адаптації до важкої м’язової роботи.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • 3
  • »

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук