Перегляд за Автор "Ruban Larysa Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Застосування комунікативного підходу до розвитку мовлення у дітей дошкільного віку (погляди американського педагога-реформатора Джона Холта)(2013) Рубан Лариса Миколаївна; Ruban Larysa MykolaivnaСтаття розкриває значення застосування комунікативного підходу до розвитку мовлення у дітей дошкільного віку в ракурсі поглядів американського педагога-реформатора Джона Холта. Дж. Холт стверджував, що для того, щоб розвивати мовлення, потрібно чути мову, а також мати можливість говорити. Дж. Холт наголошував на необхідності реалізації комунікативного підходу до навчання мовлення. Аналіз праць Дж. Холта доводить оригінальність його підходу до навчання й розвитку мовлення в дітей. Педагог виділяє цілу низку педагогічних засобів, які можна використати для успішного навчання мовлення, зокрема: комунікативний підхід; застосування наполегливості під час експериментування кожною дитиною; врахування складності процесу уміння правильно й красиво говорити.Документ Майстерність учителя у спадщині американського педагога-реформатора Джона Холта (1923-1985 рр.)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Рубан Лариса Миколаївна; Ruban Larysa MykolaivnaДисертаційну роботу присвячено вивченню та ґрунтовному аналізу педагогічної спадщини видатного американського педагога-реформатора Дж. Холта (1923-1985 рр.). Здійснено біографічне дослідження професійно-педагогічного становлення видатного освітнього діяча; окреслено основні періоди його життєдіяльності; охарактеризовано педагогічну спадщину, визначено ґенезу ідей про джерела і шляхи розвитку педагогічної майстерності вчителя; встановлено поширення поглядів Дж. Холта у світовому педагогічному просторі; окреслено можливість застосування ідей американського педагога у вітчизняній педагогічній реальності. Встановлено ідеї Дж. Холта щодо удосконалення педагогічної майстерності вчителя: знання учителем закономірностей природовідповідного пізнання людиною світу, вміння спостерігати й концентрувати увагу на діяльності учнів, коригувати педагогічні дії відповідно до отриманих результатів спостереження. Дж Холт визначив закономірності природовідповідного навчання у процесі дослідження пізнавальної активності дітей раннього і дошкільного віку. Визначено шляхи удосконалення педагогічної майстерності на основі аналізу причин навчальних невдач учнів і вивчення закономірностей людського пізнання.Документ Мистецтво творення терапевтичних казок(2016) Рубан Лариса Миколаївна; Ruban Larysa MykolaivnaСтаття розкриває різноманітні аспекти творення терапевтичних казок, які спрямовані на психологічну й педагогічну допомогу особистості. Підкреслено, що казкотерапія допомагає скорегувати поведінку дитини, певні психологічні відхилення, розкрити творчий потенціал, прищепити моральні цінності. Крім того, терапевтична казка лікує душу і торкається найважливіших почуттів людини, а саме: дружби, любові, стосунків у родині, життєвих цінностей, особистого зростання. З’ясовано, що унікальність казкотерапії, як методу практичної психології і педагогіки, в тому, що вона, по-перше, не має вікових обмежень і, по-друге, її можна застосувати як до людей, які «нормально» розвиваються, так і до людей, які мають особливості психофізичного розвитку.Документ Сучасні тенденції поширення ідей про домашню освіту(2015) Рубан Лариса Миколаївна; Ruban Larysa MykolaivnaСтаття розкриває роль Асоціації Джона Холта в поширенні ідей про ефективну домашню освіту. Інтерес світової педагогічної спільноти до спадщини Джона Холта викликаний, насамперед, тим, що ім’я педагога стало символом домашнього навчання. Спочатку ідеї Джона Холта поширювалися в англомовному світі, а у зв’язку зі стрімким ростом домашньої освіти набули транснаціонального освітнього характеру. Ідеї Джона Холта поширюються завдяки активній діяльності громадської освітньої організації – Асоціації Джона Холта.Документ Феномен циклу дитячих казок Сергія Козлова(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Рубан Лариса Миколаївна; Ruban Larysa MykolaivnaУ статті розглянуто основний феномен циклу дитячих казок Сергія Козлова, в основі якого розкриття внутрішнього світу головних героїв та їх гуманістичного потенціалу. Для досягнення поставленої мети застосовувалися переважно теоретичні методи дослідження. Відзначено, що С. Козлов майстерно передає глибокі внутрішні переживання героїв своїх казок, розкриває їх взаємовідносини, що ґрунтуються на почуттях дружби, поваги, взаємодопомоги, піклування тощо. Герої казок С. Козлова сповнені оптимізму, радості, любові до життя, вони вміють фантазувати, мріяти і бачити прекрасне, навіть у звичайних речах. Підкреслено, що художня майстерність автора досягається шляхом використання епітетів, метафор, уособлень, алегорій, якими пронизані всі казки.