eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Pushkarova Tamara Oleksiivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Засоби створення електронних освітніх ресурсів для початкової школи
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Пушкарьова Тамара Олексіївна; Pushkarova Tamara Oleksiivna; Рибалко Ольга Олексіївна; Rybalko Olha Oleksiivna
    Актуальність матеріалу, викладеного в статті, обумовлена проблемою забезпечення навчального процесу початкової школи електронними засобами навчання, оскільки молодші школярі краще засвоюють навчальний матеріал з опорою на наочність та з використанням дидактичних ігрових програм. Готові програмні продукти не передбачають їх повної адаптації до методичної системи кожного вчителя, бо розробникам неможливо передбачити унікальність кожного вчителя й класу, в якому він працюватиме. Тому багато вчителів використовують наявні та створюють власні електронні освітні ресурси. В статті розглянуто Microsoft Office PowerPoint, Microsoft Office Excel, Adobe Flash, Share Point Designer як засоби створення електронних освітніх ресурсів для початкової школи. Наведено приклади програмних продуктів, виконаних у Microsoft Office PowerPoint, Microsoft Office Excel, Adobe Flash, Share Point Designer. Запропоновані програми дозволяють створювати електронні освітні ресурси з використанням засобів мультимедіа, не вдаючись при цьому до прямого програмування. Такий підхід дає можливість педагогам самостійно розробляти необхідні електронні освітні ресурси, володіючи лише навичками користувача. З використанням авторських електронних освітніх ресурсів учитель може проводити урок, активно спілкуватись з молодшими школярами на різних етапах навчання: засвоєння нових знань, закріплення і вдосконалення знань, умінь і навичок, а також перевірки й корекції навчальних досягнень учнів.
  • Документ
    Інтеграція уявлень учнів про навколишнє середовище у процесі розвитку мови в початкових класах
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Пушкарьова Тамара Олексіївна; Pushkarova Tamara Oleksiivna
    У статті розглядаються педагогічні можливості використання вправ і завдань природничого спрямування для розвитку мовлення, які допоможуть учителеві початкової школи у підготовці до інтегрованих уроків і сприятимуть розширенню та збагаченню уявлень учнів про навколишній світ, формуванню їх екологічної культури.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук