Перегляд за Автор "Pluzhnyk Yuliia Valeriivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Lehrerfortbildung zur Lesekompetenzbildung bei Schülern: Theorie und Praxis(Akademischer Verlag, 2025) Семеног Олена Миколаївна; Плужник Юлія Валеріївна; Semenoh Olena Mykolaivna; Pluzhnyk Yuliia ValeriivnaDie Monographie skizziert die inhaltliche und methodische Unterstützung für die Ausbildung zukünftiger Lehrer zur Förderung der Lesekompetenz bei Schülern der National School of Education. Es werden aktuelle Bildungsprogramme für die Ausbildung zukünftiger Lehrer für ukrainische Sprache und Literatur vorgestellt, die einen interdisziplinären und sozioökonomischen Schwerpunkt haben. Es werden die inhaltlichen und methodischen Unterstützungen für die Ausbildung zukünftiger Literaturlehrer zur Bildung der Lesekompetenz von Studierenden der National University of Science and Technology im Fremdsprachenliteraturunterricht auf Grundlage der PISA-2018-Studie skizziert. Die entwickelten Übungen und Aufgaben zielen darauf ab, die Lesekompetenz von Schulkindern zu entwickeln, was die Fähigkeit beinhaltet, auf einer tieferen, interpretierenden Ebene mit dem Text zu interagieren; die erhaltenen Informationen kritisch bewerten, auf Grundlage des Gelesenen eigene Hypothesen aufstellen und diese in realen Situationen anwenden.Документ Teacher Preparation for the Formation of Reading Literacy of NUS Students: Theory and Practice(AV Akademischer Verlag, 2025) Semenoh Olena Mykolaivna; Семеног Олена Миколаївна; Плужник Юлія Валеріївна; Pluzhnyk Yuliia ValeriivnaThe monograph outlines the substantive and methodological support for the preparation of future teachers of Ukrainian language and literature for teaching students in the New Ukrainian School (NUS). Updated educational programs for the training of future teachers of Ukrainian language and literature are outlined, which have an interdisciplinary and socio-economic orientation. The monograph outlines the content and methodical provision of training future language teachers for the formation of students’ reading literacy in lessons of foreign literature on the basis of the PISA-2018 study. The developed exercises and tasks are aimed at the formation of reading literacy in schoolchildren, which involves the ability to interact with the text at a deeper, interpretive level; critically evaluate the received information, put forward one’s own hypotheses based on the reading, apply it in real life situations.Документ Підготовка вчителя до формування читацької грамотності учнів НУШ: теорія і практика(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Семеног Олена Миколаївна; Плужник Юлія Валеріївна; Semenoh Olena Mykolaivna; Pluzhnyk Yuliia ValeriivnaУ монографії окреслено змістове та методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів до формування читацької грамотності учнів НУШ. Окреслено оновлені освітні програми підготовки майбутніх учителів української мови і літератури, що мають міждисциплінарну та соціонімічну спрямованість Окреслено змістове та методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів-словесників до формування читацької грамотності учнів НУШ на уроках зарубіжної літератури на засадах дослідження PISA-2018. Розроблені вправи і завдання спрямовані на формування у школярів читацької грамотності, яка передбачає здатність взаємодіяти з текстом на більш глибинному, інтерпретаційному рівні; критично оцінювати отриману інформацію, висувати власні гіпотези на основі прочитаного, застосовувати її в реальних життєвих ситуаціях.Документ Фахово-методична підготовка майбутніх учителів до формування читацької грамотності учнів на засадах дослідження PISA-2018(Гельветика, 2023) Семеног Олена Миколаївна; Semenoh Olena Mykolaivna; Плужник Юлія Валеріївна; Pluzhnyk Yuliia ValeriivnaУ статті окреслено змістове та методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів-словесників до формування читацької грамотності учнів НУШ на уроках зарубіжної літератури на засадах дослідження PISA-2018.З урахуванням «Національного звіту за результатами міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018», аналізу модельних навчальних програм із зарубіжної літератури у 5 класі з’ясовано змістове наповнення поняття «читацька грамот-ність» як здатності особи до широкого розуміння тексту, пошуку нової інформації, її відтворення та використання, інтерпре-тації змісту й формулювання власних умовиводів, осмислення й оцінювання змісту та форми тексту.Окреслено, що міжнародне дослідження PISA-2018 та результати оцінювання зовнішнього незалежного оцінювання за останні п’ять років свідчать про недоліки в освітньому процесі та зумовили актуалізацію необхідних методів та інструмен-тів для поліпшення ситуації.З’ясовано, що модельні програми із зарубіжної літератури у 5–6 класах та підручники, розроблені на основі модельних програм, містять необхідну джерельну базу, щоб забезпечити успішний перехід від початкової освіти до базової середньої, а також на поступове набуття учнями предметних знань і розвиток читацької грамотності як ключової компетентності.Розроблені вправи і завдання спрямовані на формування у школярів читацької грамотності, яка передбачає здатність взає-модіяти з текстом на більш глибинному, інтерпретаційному рівні; критично оцінювати отриману інформацію, висувати власні гіпотези на основі прочитаного, застосовувати її в реальних життєвих ситуаціях. Це група умінь, що ґрунтуються на вияві, сприйнятті, осмисленні, усвідомленні, адекватному розумінні смислової інформації, її аналізі; здатність читати і писати; вміння викладати свої думки відповідно до мовних норм; вміння трансформувати інформацію; вміння виявляти інформацію, надану в тексті в неявному вигляді, доводити надійність аргументів, підкріплюючи власні висновки фактами з тексту та неявними доказами, висловлювати припущення щодо нового розуміння тексту після його аналізу і добору контраргументів.