eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Petrenko Svitlana Vitaliivna"

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Аксіоматичний підхід до вивчення шкільного курсу геометрії
    (2013) Петренко Світлана Віталіївна; Petrenko Svitlana Vitaliivna; Нестеренко І. О.; Nesterenko I. O.
    У статті подано аналіз особливостей побудови шкільних підручників на аксіоматичній основі та обґрунтування необхідності формування вчителем математики в учнів уявлень про аксіоматичний метод в процесі навчання геометрії.
  • Документ
    До проблеми адаптації студентів першого курсу фізико-математичного факультету педагогічного університету
    (2013) Петренко Світлана Віталіївна; Petrenko Svitlana Vitaliivna
    У статті розглянуто питання, які пов’язані з особливостями адаптації студентів першого курсу фізико-математичного факультету педагогічного університету. На основі узагальнення наукової інформації та аналізу проведених досліджень встановлено головні критерії та фактори адаптації, а також їх вплив на активізацію пізнавальної діяльності студентів першого курсу та їх професійне самовизначення. Автор розглядає зовнішню адаптацію, яка передбачає професійну й соціальну адаптацію, та внутрішню – біологічну й психологічну адаптації. У статті вказано конкретні причини зниження пізнавальної активності студентів першого курсу фізико-математичного факультету в процесі навчання та методи організації, стимулювання, мотивації та контролю процесу адаптації.
  • Документ
    Имидж выпускников педагогического университета в эпоху перехода к новому технологическому укладу
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Петренко Світлана Віталіївна; Petrenko Svitlana Vitaliivna; Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr Dmytrovych
    Публікація присвячена аналізу проблем формування іміджу випускників педагогічних університетів в умовах переходу до нового технологічного укладу. Наведено дані свот-аналізу факультету, які потрібно враховувати у практичній діяльності по формуванню іміджу. Запропоновано дорожню карту розвитку проектів з формування іміджу випускника. Зроблено висновки про те, що в сучасних реаліях процес формування іміджу випускника залежить від реалізації комплексного плану стратегічного розвитку університету, спільних і цілеспрямованих дій державних адміністрацій, керівників вузу та факультету по підвищенню конкурентоспроможності університету, що має базуватися як на зміцненні матеріальної бази, так і на підвищенні частки вартості нематеріальних активів.
  • Документ
    Нанотехнології в освітній галузі
    (СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016) Білик Володимир Миколайович; Bilyk Volodymyr Mykolaiovych; Завражна Олена Михайлівна; Zavrazhna Olena Mykhailivna; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Медведовська Оксана Геннадіївна; Medvedovska Oksana Hennadiivna; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha Oleksandrivna; Петренко Світлана Віталіївна; Petrenko Svitlana Vitaliivna; Салтикова Алла Іванівна; Saltykova Alla Ivanivna; Соколов С. В.; Sokolov S. V.; Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr Dmytrovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia Anatoliivna; Чепурних Геннадій Кузьмич; Chepurnykh Hennadii Kuzmych; Яременко Олексій Васильович; Yaremenko Oleksii Vasylovych
    У монографії, що є результатом прикладного наукового дослідження, виконаного на замовлення МОН України, висвітлено теоретико‐методологічні засади введення нанотехнологічних знань у предмети освітньої галузі «Природознавство» в закладах загальної середньої освіти та в систему підготовки майбутніх вчителів фізики у педагогічних університетах. Окреслено концептуальні засади нової системи формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики у контексті глобальної перебудови української освітньої системи на західноєвропейські зразки. Розкрито досвід експериментальних досліджень нанооб’єктів у Сумському державному педагогічному університеті імені А.С. Макаренка як підґрунтя підвищення якості професійної підготовки випускників. Для викладачів, аспірантів, магістрантів, студентів, вчителів, широкої педагогічної громади.
  • Документ
    Про деякі аспекти застосування методу координат в математиці
    (2011) Петренко Світлана Віталіївна; Petrenko Svitlana Vitaliivna
    Розглянуті основні можливості застосування методу координат в математиці та його роль в розвитку інтелектуальних вмінь студентів.
  • Документ
    Роль самостійної роботи у процесі активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів фізико-математичного факультету
    (2015) Петренко Світлана Віталіївна; Petrenko Svitlana Vitaliivna
    У доповіді висвітлюються основні фактори впливу на результати успішності студентів першого курсу фізико-математичного факультету та роль самостійної роботи у процесі активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів.
  • Документ
    Упровадження принципів модульного навчання у процесі вивчення аналітичної геометрії
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Петренко Світлана Віталіївна; Petrenko Svitlana Vitaliivna
    У статті розглянуто особливості побудови навчального процесу при вивченні курсу «Аналітична геометрія» відповідно до принципів модульного навчання.
  • Документ
    Формування творчої особистості на уроках математики
    (2013) Петренко Світлана Віталіївна; Petrenko Svitlana Vitaliivna; Шарай К. О.; Sharai K. O.
    У даній статті розглянута проблема виховання творчої особистості на уроках математики, розкриті складові частини цього поняття, проаналізований досвід роботи вчителя математики Азаренкової А. І. та особливості її роботи з обдарованими учнями.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук