Перегляд за Автор "Paryshkura Yuliia Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Innovative Approaches to Teaching Choreography in University Education(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Tkachenko Iryna Oleksandrivna; Ткаченко Ірина Олександрівна; Paryshkura Yuliia Volodymyrivna; Паришкура Юлія ВолодимирівнаThe article highlights innovative approaches to teaching choreography in higher education institutions of Ukraine. Based on the application of general scientific and specific scientific research methods, the essence and significance of the most significant innovative approaches that are relevant in the practice of teaching choreography in university education are identified and substantiated. Attention is focused on modern innovative technologies (video analysis of movements, virtual reality, interactive environment), multimedia presentations and video materials (visual representation of the concept, demonstration of movement techniques), creative work and teamwork (collective learning and collaboration, stimulation of innovation and experimentation), as well as the integration of multidisciplinary approaches (synthesis of choreography with artistic and educational fields).Документ Аспекти навчання консультуванню з харчування майбутніх фахівців фізичної культури і спорту(Гельветика, 2024) Паришкура Юлія Володимирівна; Paryshkura Yuliia Volodymyrivna; Підлужняк Олександр Іванович; Pidluzhniak Oleksandr Ivanovych; Магула Олександр Степанович; Mahula Oleksandr Stepanovych; Гаврилова Надія Михайлівна; Havrylova Nadiia Mykhailivna; Гетьман Лариса Миколаївна; Hetman Larysa MykolaivnaМетою даної роботи є актуалізація навчання консультуванню з харчування майбутніх фахівців Фізичної культури та спорту у процесі опанування освітнього компонента «Спортивне харчування». Важливими аспектами для здобувачів вищої освіти освітнього ступеню Бакалавр є ознакомленная з аспектами консультування із харчування у навчально-тренувальному процесі у спорті та фітнесі, зокрема у розумінні значення вітамінів, їх функціях і дії з іншими добавками, для покращення когнітивних функцій у тому ж числі. Більшість осіб, що займаються спортом та фітнесом переконані у тому, що єдиний спосіб досягти гарного результату – це тренування та споживання відповідних препаратів для покращення фізичного стану на функцій організму. Вони черпа-ють інформацію засобом рекомендацій, тих, хто займається фізичними вправами поряд з ними довший час та через мережу інтернет. Хоча насправді це далеко не так, адже важливими факторами, які впливають на результат у спорті та фітнесу є наступні: відсутність стресу (емоційного та нервового перенапруження), відпочинок і сон, раціональне харчування та спо-живання харчових добавок для покращення діяльності організму. Відтак, це слід робити через призначення лікарями та кон-сультування фахівцями фізичної культури та спорту. Вивчення особливостей дії вітамінів та опрацювання аспектів консультування з харчування є важливим етапом підго-товки бакалаврів спеціальності 017 Фізична культура та спорт.Мета роботи. Актуалізація знань про дію вітамінів у функціонауванні організму при застосуванні препаратів для покра-щення когнитивних функцій, концентрації та уваг що є вкрай важливим у консультуванні з харчування майбутніми фахівцями фізичної культури та спорту.Методологія. Теоретичні основи фізіології, біохімії та гігієни харчування. Основи раціонального та збалансованого харчування.Завдання дослідження. Вивчення літературних джерел і їх аналіз, інтерпретація, узагальнення, актуалізація.Матеріали та методи. Метод теоретичного аналізу та узагальнення наукової літератури.Наукова новизна дослідження полягає у узагальненні та актуалізації питань з особливостей у консульуванні з харчування для майбутніх фахівців Фізичної культури та спорту, шо розширить їх знання у галузі та сприятимуть формуванню профе-сійних компетентностей для консультування з харчування. Висновки. Відтак, під час роботи з літературою з актуалізації знань про дію вітамінів у функціонауванні організму при застосуванні препаратів для покращення когнитивних функцій, концентрації та уваги виявлено важливість розуміння дії вітамінів та їх функціями у роботі з іншими харчовими добавками, що є вкрай важливим у консультуванні майбутніми фахів-цями Фізичної культури та спорту.Документ Знання про глікемічний індекс для майбутніх фахівців фізичної культури та спорту(Гельветика, 2025) Паришкура Юлія Володимирівна; Paryshkura Yuliia Volodymyrivna; Гайова Людмила Володимирівна; Haiova Liudmyla Volodymyrivna; Пуздимир Микола Іванович; Puzdymyr Mykola Ivanovych; Костюченко Максим Анатолійович; Kostiuchenko Maksym Anatoliiovych; Захарова Ірина Юріївна; Zakharova Iryna YuriivnaОдним з важливих параметрів, що впливає на процеси енергетичного забезпечення під час фізичних вправ, є глікемічний індекс (ГІ) продуктів харчування. Знання про ГІ є важливим для майбутніх фахівців фізичної культури і спорту, оскільки доз- воляє оптимізувати харчування для покращення результатів, відновлення після навантажень та підтримки загального здо- ров’я атлетів і осіб, що займаються фізичними вправами з оздоровчими цілями. Метою дослідження є актуалізація знань про ГІ у процесі формування освітнього компоненту «Спортивне харчування» у ос отовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Методологія. Теоретичні основи фізіології, біохімії та гігієни харчування. Основи раціонального та збалансованого хар- чува ня. Завдання дослідження: вивчення та аналіз наукової літератури щодо наявних даних про ГІ; інтеграція матеріалів для під- готовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту під час формування освітнього компоненту «Спортивне харчування» у процесі його моделювання. Матеріали та методи. Метод теоретичного аналізу та узагальнення наукової літератури, моделювання. Наукова новизна дослідження полягає у узагальненні та актуалізації знань про глікемічний індекс у процесі моделювання осві енту «Спортивне харчування». Висновки. Знання про ГІ є необхідним для майбутніх фахівців фізичної культури і спорту, оскільки це допомагає не лише покращити фізичну працездатність атлетів, але й підтримувати їхнє здоров’я. Врахування ГІ продуктів у складі харчування сприяє оптимальному використанню енергії, відновленню після тренувань і забезпеченню розвитку витривалості. Враховуючи це, важливо інтегрувати навчання про ГІ в освітні програми підготовки фахівців у освітньому компоненті «Спортивне харчування» Ключові слова:Документ Знання про правила споживання вітамінів та мікроелементів для майбутніх фахівців фізичної культури та спорту(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Паришкура Юлія Володимирівна; Paryshkura Yuliia Volodymyrivna; Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych; Гайова Людмила Володимирівна; Haiova Liudmyla Volodymyrivna; Шафорост Тетяна Павлівна; Shaforost Tetiana PavlivnaОдним із важливих аспектів у сфері фізичної культури та спорту є питання харчування, що безпосередньо впливає на ефективність навчально- тренувального процесу, досягнення високих спортивних результатів, а також на процес відновлення та загальний стан здоров'я осіб, що займаються фізичними вправами з різними цілями. Вітаміни та мікроелементи, хоч і потрібні в дуже малих кількостях, є незамінними для нормальної діяльності організму, забезпечення енергетичних і пластичних процесів, відновлення після навантажень, підтримки імунної функції та загального стану здоров'я. Для майбутніх фахівців фізичної культури і спорту важливо володіти знаннями про раціональне харчування у процесі занять фізичними вправами, у тому числі з правилами споживання вітамінів і мікроелементів оскільки це безпосередньо впливає на продуктивність роботи організму. Метою дослідження є актуалізація знань для майбутніх фахівців фізичної культури і спорту щодо правил споживання вітамінів і мікроелементів, а також моделювання освітнього компоненту «Спортивне харчування» у освітніх програмах для підготовки фахівців у цій галузі. Методологія. Теоретичні основи фізіології, біохімії та гігієни харчування. Основи раціонального та збалансованого харчування. Завдання дослідження: вивчення та аналіз наукової літератури щодо ролі вітамінів і мікроелементів у процесі рухової активності; узагальнення знань і практик споживання вітамінів і мікроелементів; актуалізація основних принципів формування освітнього компоненту «Спортивне харчування» у процесі його моделювання. Матеріали та методи. Метод теоретичного аналізу та узагальнення наукової літератури, моделювання. Наукова новизна дослідження полягає у узагальненні та актуалізації знань і практик споживання вітамінів і мікроелементів у процесі моделювання освітнього компоненту «Спортивне харчування». Висновки. Підготовка майбутніх фахівців фізичної культури та спорту вимагає висококваліфікованих знань та навичок у різних аспектах рухової активності, зокрема у питаннях спортивного харчування. Важливість спортивного харчування для ефективної підготовки атлетів та підтримки їх здоров'я обумовлює необхідність інтеграції цієї теми у програми навчання майбутніх фахівців. Сучасні освітні компоненти мають орієнтуватися на практичні аспекти харчування та його вплив на фізичні можливості людини, тому важливо розробляти систему навчання, які підготують фахівців, здатних впроваджувати здорові харчові звички у навчально-тренувальний процес.Документ Методичні рекомендації із організації дозвіллєвої діяльності для майбутніх фахівців фітнесу та рекреації(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Короваєва Богдана; Korovaieva Bohdana; Паришкура Юлія Володимирівна ; Paryshkura Yuliia Volodymyrivna; Томіч Лілія; Tomich Liliya; Борисенко Володимир; Borysenko Volodymyr; Козерук Кирило; Kozeruk KyryloКонстатовано про те, що сучасний світ давно став цифровим, і з кожним днем діджиталізація все більше заповнює і особистий простір людини. Система освіти має бути спрямованою на задоволення потреб суспільства в цілісних, творчо розвинених фахівцях, які володіють сучасними методами навчання й спроможні до застосування у професійній діяльності інноваційних, у тому числі комп'ютерних технологій, та завдяки цьому вдосконалювати свої фахові компетентності, педагогічну майстерність, культуру, духовність, соціальну й творчу активність. Виявлено, що в неформальному навчанні, зокрема в закладах позашкільної освіти, відбувається цілеспрямований процес виховання та навчання особистості, формування її творчої компетентності, яка має свободу вибору професії, отримання знань про матеріальний та духовний світ. Реалізація цього процесу значною мірою залежить від рівня професійної підготовки педагогічних працівників. Рекомендовано проведення розроблених вікторин, що сприятиме піднесенню ролі козацтва в суспільстві. І це позначається і на укріпленні самої держави України, її єдності та цілісності. Проведення вікторин за даною методичною розробкою сприяє зміцненню українських родин через розуміння того, як козаки цінували своїх родичів, своїх батьків, дружин, дітей, як прагнули їх захищати. Розроблені вікторини, під час їх використання в якості сімейних ігор, дозволяють членам родини більше дізнатися одне про одного, сприяють зв'язку поколінь, закріпленню народних традицій та звичаїв, дозволяють ефективно та змістовно провести вільний час. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у процесі створення та впровадження у процес неформального навчання, це - приклад роботи для з організації дозвіллєвої діяльності для майбутніх фахівців фітнесу та рекреації. Адже, яскрава візуалізація питань вікторин не залишить байдужими дітей і молодь, як приваблюючий та мотиваційний фактор для навчання та активного відпочинку, а цікава гра перетворюється у форму контролю здобутих знань.