Перегляд за Автор "Parfylo K."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання штучного інтелекту для індивідуального навчання учнів(2024) Петренко Сергій Іванович; Petrenko Serhii Ivanovych; Парфило К.; Parfylo K.У статті представлено дослідження можливостей використання штучного інтелекту в освітньому процесі. Штучний інтелект дозволить розробити нові рішення для викладання та навчання. Дослідження цієї теми є особливо актуальним та важливим. Системи штучного інтелекту впроваджуються в усі сфери життя суспільства. Системи штучного інтелекту дозволяють вивільнити учителів від рутинної роботи. Штучний інтелект дозволить учням навчатися з персональною швидкістю. Впровадження інноваційного інструменту підвищить ефективність навчання. Це дасть змогу покращати якість освітнього процесу. Штучний інтелект може дозволити створити гнучкі освітні програми. Їх можна швидко адаптувати до змін згідно вимог ринку праці та суспільства. У статті представлено аналіз теоретичних аспектів використання технологій штучного інтелекту в освіті. Представлено розробку нових підходів до викладання та навчання за допомогою вебдодатку. Вебдодаток дозволяє ефективно використовувати технології штучного інтелекту. Автори визначили до вирішення наступні завдання дослідження: 1) проаналізувати сучасні теоретичні підходи до освітнього процесу за допомогою штучного інтелекту; 2) визначити переваги та виклики використання штучного інтелекту в освітньому процесі; 3) розробити архітектуру вебдодатоку; 4) визначати функціональні особливості та технічні можливості вебдодатку; У статті описано роботу вебдодатоку для індивідуального навчання учнів на основі технологій штучного інтелекту. Вебдодаток простий у використанні. Має зручний інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Дозволяє створювати завдання. Він знаходиться в стадії активної розробки. Вебдодаток має перспективи: додавання нових можливостей і інструментів та розробка мобільної версії.