Перегляд за Автор "Panasiura Hanna Serhiivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз підручників інтегрованого курсу «Пізнаю природу» (5-6 клас) щодо їх вікової адаптованості(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Сумський відділ Українського географічного товариства, 2025) Панасюра Ганна Сергіївна; Корнус Олеся Григорівна; Panasiura Hanna Serhiivna; Kornus Olesia HryhorivnaЗдійснено аналіз апробованих підручників інтегрованого курсу природничого циклу «Пізнаємо природу» для 5 та 6 класів щодо їх структурної побудови, дидактичного наповнення, візуалізації. Опис спільних та відмінних рис підручників дав змогу визначити ті, що більш ефективно використовувати при дистанційному навчанні, у класах з різним рівнем підготовки учнів, а також у закладах з поглибленим вивченням природничої складової. Результат вказує на те, що декотрі підручники перевантажені ілюстративним матеріалом, та містять мінімум інформаційної складової, інші містять складні для вікового усвідомлення тексти, велику кількість термінів й розраховані на дуже високий рівень інтелекту учнів. Згідно з аналізом вивчено адаптованість даних джерел для учнів середньої ланки закладів загальної освіти, складено рекомендації щодо їх використання для педагогів з різними методиками викладання.Документ Нестандартний урок географії: класифікація, методика застосування(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Сумський відділ Українського географічного товариства, 2024) Панасюра Ганна Сергіївна; Артеменко Руслан Юрійович; Panasiura Hanna Serhiivna; Artemenko Ruslan YuriovychРозглянута проблема теорії і практики нестандартних уроків при навчанні географії у школі. Розроблено підходи до класифікації нестандартних уроків різних авторів, наголошено на поступовому відході від використання терміну «нестандартні» в сучасній педагогіці, заміні його «інноваційними» та «інтерактивними» уроками. Здійснено короткий аналіз методики використання різних типів нестандартних уроків при навчанні географії відповідно до вікових характеристик учнів.