Перегляд за Автор "Osypchuk Tetiana"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Проблема розвитку цифрової компетентності з кібербезпекивчителів закладів загальної середньої освіти(2024) Коваленко Валентина; Kovalenko Valentyna; Осипчук Тетяна; Osypchuk TetianaУ статті досліджено проблему розвитку цифрової компетентності з кібербезпеки вчителів закладів загальної середньої освіти. Проаналізовано наукові публікації щодо розвитку цифрової компетентності вчителів закладів загальної середньої освіти, зокрема, з кібербезпеки. Проаналізовано типи загроз для кібербезпеки які були визначені спеціалістами Microsoft. Сформовано способи захисту які необхідно використовувати для забезпечення кібербезпечного освітнього середовища закладу загальної середньої освіти. Формулювання проблеми.Для даного дослідження важливим є представлення проблеми розвитку цифрової компетентності з кібербезпеки вчителів закладів загальної середньої освіти та визначення способів забезпечення кібербезпечного освітнього середовища закладу загальної середньої освіти.Матеріали і методи.Використано комплекс методів: аналіз, систематизація, узагальнення наукових джерел, аналіз наукових публікацій вітчизняних і закордонних вчених, узагальнення власного досвіду та ін.Результати.У дослідженні представлено проблему розвитку цифрової компетентності з кібербезпеки вчителів закладів загальної середньої освіти та сформовано способи захисту які необхідно використовувати для забезпечення кібербезпечного освітнього середовища закладу загальної середньоїосвіти: автентифікація та авторизація, шифрування даних, захист мережі та захист від шкідливих програм, свідомість користувачів мережі, забезпечення резервного копіювання даних, моніторинг і виявлення незвичайної активності, регулярне оновлення програмного забезпечення, розробка та виконання політики безпеки.Висновки. Підвищення рівня своєї цифрової компетентності з кібербезпеки вчителів закладів загальної середньої освіти є необхідним та буде здійснюватися шляхом участі вчителів у лекціях, семінарах, вебінарах, круглих столах та інших заходах, а також через співпрацю з провідними експертами в галузі кібербезпеки. Ці заходи сприятимуть не лише професійному зростанню вчителів, але й нададуть можливість забезпечити учнів, а також їх батьків чи опікунів, необхідними знаннями, уміннями та навичками у сфері принципів кібербезпеки у віртуальному просторі.