eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Omelianenko Zakhar Valeriiovych"

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Види, жанри, лексичні засоби сучасного танцю: теоретичний аспект
    (2023) Омельяненко Захар Валерійович; Omelianenko Zakhar Valeriiovych
    У статті висвітлено та теоретично обґрунтовано види та жанри, лексичні засоби сучасного танцю. Застосування загальнонаукових та конкретно наукових методів дослідження, зокрема термінологічний аналіз та інтерпретація наукової думки, дали змогу сформулювати твердження про те, що сучасний танець є багатожанровим видом хореографічного мистецтва і передбачає величезну кількість видів і підвидів танцювальних течій. Узагальнення матеріалів наукового пошуку засвідчили, що головною ознакою сучасного танцю стає передача почуттів, емоцій, настроїв тощо. На основі аналізу, синтезу, узагальнення, систематизації доведено, що сучасний танець характеризується як універсальний, вільний танець, котрий не підпорядковується строгим канонам та стандартам. У статті в контексті висвітлення означеної проблеми автор доводить, що сучасний танець складають такі жанри, стилі і види, як контемпорарі, модерн та джаз-модерн. Охарактеризовано лексичні засоби сучасного танцю. Установлено, що застосування загальнонаукових методів дослідження дає підстави констатувати, що у відображенні основної ідеї композиції або образу в танці допомагають виразні засоби хореографії. Під виразними засобами хореографічної композиції ми тлумачимо основу танцю, його складові частини, де компоненти є наповненням означених танцювальних частин додатковими засобами для посилення враження танцю і глядацького сприйняття хореографічного твору.
  • Документ
    Вікові особливості молодших школярів у контексті формування музично-танцювальної діяльності
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Омельяненко Захар Валерійович; Omelianenko Zakhar Valeriiovych
    У статті висвітлено та узагальнено вікові особливості молодших школярів у контексті формування музично-танцювальної діяльності. На основі аналізу та систематизації джерелознавчої літератури було виокремлено вікові особливості молодшого шкільного віку. Узагальнюючи наукову думку вітчизняних дослідників, нами було встановлено завдання музично-танцювальної діяльності дітей молодшого шкільного віку та з'ясовано особливості методики проведення хореографічних занять з молодшими школярами. Доведено значення музичного супроводу та охарактеризовано основний навчальний матеріал, що використовується в роботі з молодшими школярами в контексті формування музично-танцювальної діяльності.
  • Документ
    Музично-хореографічний перформанс другої половини XX століття: шляхи трансформації
    (2025) Омельяненко Захар Валерійович; Omelianenko Zakhar Valeriiovych
    Мета роботи – дослідити еволюцію музично-хореографічного перформансу другої половини XX століття крізь призму його трансформаційних процесів, зумовлених взаємодією різних мистецьких традицій, експериментальними пошуками у сфері сценічного мистецтва та зрушеннями в соціокультурному контексті. Методологія дослідження включає історико-аналітич-ний метод, методи компаративного аналізу, культурологічного та мистецтвознавчого підходів, що дозволяє простежити динаміку змін у музично-хореографічному перформансі зазначеного періоду. Наукова новизна полягає у визначенні ключових тенденцій трансформації музично-хореографічного перформансу другої половини XX століття під впливом соціокультур-них і мистецьких чинників. Вперше систематизовано взаємозв’язок між розширенням хореографічної мови, використанням мультимедійних технологій та інтерактивних підходів у перформансі та їхнім впливом на формування сучасної перформа-тивної культури. Результати дослідження. Розглянуто ключові напрями розвитку музично-хореографічного перформансу другої половини XX століття, зокрема, експериментальні практики, що базувалися на ідеях імпровізаційності, випадково-сті, міждисциплінарного підходу та концептуального синтезу. Особлива увага приділяється практикам відомих хореографів та композиторів, таких як Мерс Каннінгем, Тріш Браун, Анна Халпрін, Джон Кейдж, а також аналізу інноваційних творів кінця XX – початку XXI століття. Висновки. Виявлено, що трансформація музично-хореографічного перформансу другої поло-вини XX століття була зумовлена як внутрішньомистецькими процесами, так і глобальними соціокультурними зрушеннями. Постмодерністська художня парадигма сприяла розширенню хореографічної та музичної виразності, інтеграції випадково-сті, імпровізації та технологій у сценічне мистецтво. Дослідження засвідчує, що музично-хореографічний перформанс цього періоду став полем взаємодії між академічною традицією, авангардними експериментами та новими формами театральної дії, що спричинило його подальший розвиток у напрямі відкритих мистецьких структур.
  • Документ
    Оцінювання знань студентів‐хореографів:методичний підхід
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2023) Максименко Анатолій Іванович; Maksymenko Anatolii Ivanovych; Омельяненко Захар Валерійович; Omelianenko Zakhar Valeriiovych
    У статті обґрунтовано значення методичного підходу в оцінюванніякості засвоєння знань студентів спеціальності хореографія з метою розробки ефективної системи оцінювання, яка враховує специфіку виконавських (танцювальних) дисциплін, розширює діапазон критеріїв та показників, а також забезпечує об’єктивність і послідовність оцінювання на різних етапах освітнього процесу. Дослідження базується на низці загальнонаукових (аналіз,синтез, узагальнення, систематизація) методів дослідження. Доведено вагомість традиційних методів оцінювання у підготовці студентів‐хореографів, а також наголошено на впровадженні інноваційних підходів до оцінювання, таких як проектні завдання, рефлексивний аналіз та оцінювання практичних виступів.
  • Документ
    Психолого-педагогічні основи музично-танцювальної діяльності дітей дошкільного віку
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Омельяненко Захар Валерійович; Omelianenko Zakhar Valeriiovych
    У статті розглядаються психолого-педагогічні питання музичної та танцювальної діяльності дітей дошкільного віку, вирішуються питання емоційного, фізичного й інтелектуального розвитку особистості, формування її компетентностей засобами хореографічного мистецтва, якому в системі позашкільної освіти відводиться провідна роль. Зазначається, що музично-танцювальна діяльність впливає на становлення та розвиток у дитини інтересу до виконавських видів мистецтва, музичнорухового виконавства та художньо-творчих здібностей.
  • Документ
    Синхронізація музичного ритму та хореографічних рухів у європейській та латиноамериканській програмах спортивно-бального танцю
    (Гельветика, 2024) Омельяненко Захар Валерійович; Омельяненко Катерина Анатоліївна; Omelianenko Zakhar Valeriiovych; Omelianenko Kateryna Anatoliivna
    У дослідженні зосереджено увагу на синхронізації музичного ритму та хореографічних рухів, зокрема в контексті танцювальної музикальності у програмах спортивно-бального танцю європейської та латиноамериканської програм. Розглянуті спільні та відмінні особливості музики і танцю в контексті танцювальної музикальності, на яких ґрунтується успішне поєднання цих двох мистецтв. Розкрито важливі аспекти танцювальної музикальності, що сприяє не лише розвитку самого мистецтва, а й поглибленню розуміння взаємозв’язку між музикою та танцювальним рухом у широкому контексті сучасної культури.Використано комплекс методів, зокрема загальнонаукові (аналіз, синтез, узагальнення, систематизація) і конкретно-нау-кові (порівняльно-зіставний аналіз), для висвітлення цих питань. Досліджено взаємодію музичного ритму та хореографічних рухів як унікального явища, що є основою для створення цілісної композиції спортивно-бального танцю.Визначено спільні властивості музики і танцю, як-от ритм, мелодія, гармонія та структура, які є основними компонен-тами як музичного, так і танцювального мистецтва і відіграють важливу роль у створенні вражаючих виступів танцівників спортивно-бального танцю. Окреслено різні чинники, які впливають на синтез музики та танцю, включаючи культурний кон-текст, художнє бачення та технічні обмеження.Аналізуються переваги та недоліки синхронізації музичного ритму та хореографічних рухів, зокрема їхня виразність, залу-чення аудиторії та можливості для мистецьких інновацій, поруч із викликами, як-от необхідність у балансуванні та дотри-манні технічних вимог елементів танців європейської та латиноамериканської програм. Доведено, що формування музикаль-ності в танці охоплює не лише технічні аспекти, але й розвиток відчуття ритму та сприйняття музичної композиції, що є важливим для підвищення професійного рівня виконання. Тому, разом із технічними вправами, навички музикальності та від-чуття ритму відіграють найголовнішу роль у формуванні успішного виступу танцівників спортивно-бального танцю.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук