Перегляд за Автор "Mukhammetniiazov Abdyzhepbar"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Активізація учнів 5–9 класів на уроках інформатики при використанні візуальних (наочних) матеріалів(2021) Мухамметніязов Абдижепбар; Mukhammetniiazov Abdyzhepbar; Дегтярьова Неля Валентинівна; Dehtiarova Nelia ValentynivnaАктивізація учня відбувається за умов, створених вчителем, підтримки дитини. Це шлях від емоційної задоволеності: урізноманітнення методів, форм, засобів навчання до усвідомленої задоволеності: допомоги у становленні мотивації учня. В той же час постає проблема оновлення засобів та методів навчання. Зі зміною поколінь відбувається зміна пріоритетних форм сприйняття. Так, у великій кількості досліджень заявлено, що покоління сьогоднішніх учнів переважно – візуали. Це обґрунтовується великою кількістю використовуваних цифрових технологій, великою кількістю годин, проведених дитиною за екраном смартфона чи планшету. Тому актуальною проблемою на даний час є підвищення активізації учнів при застосуванні саме візуальних матеріалів. У першому розділі «Теоретичні основи дослідження» проаналізовано: 1) поняття активізації пізнавальної діяльності учнів 2) візуальні наочні матеріали та особливості їх сприйняття 3) вікові особливості учнів 5-9 класів в аспекті досліджуваної теми У другому розділі «Використання візуальних матеріалів з метою активізації учнів на уроках інформатики» розроблено авторські візуальні наочні матеріали для застосування на уроках інформатики.