eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Mukha Anna"

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Methods of Forming Students’ Entrepreneurial Culture at Physics Lessons
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Муха Анна; Mukha Anna
    The article summarizes scientific works on the formation of entrepreneurial culture. Based on the terminological analysis of the key concepts ("culture", "entrepreneurial culture", "entrepreneurship"), the essence and clarification of the concept of "entrepreneurial culture of students" are revealed. Attention is focused on the importance of forming an entrepreneurial culture among young people in our time. The problems of forming the entrepreneurial culture of primary school students are identified and proposals for their elimination are developed. The model of formation of students' entrepreneurial culture is described, consisting of blocks: target, theoretical and methodological, content, procedural and effective blocks. Attention is focused on highlighting the potential of scientific approaches and principles to the formation of students' entrepreneurial culture. Special attention is given to the expediency of applying axiological, acmeological, problem-based, system-activity, competence-based, integration, personality-oriented approaches as an important methodological basis for the formation of entrepreneurial culture of students at physics lessons. A set of pedagogical conditions that affect the formation of entrepreneurial culture of students at physics lessons is defined. The following components are identified in the structure of students' entrepreneurial culture: axiological, theoretical, technological, and creative. It is proposed to use methods and forms of work for the formation of entrepreneurial culture of primary school students The criteria for the formation of entrepreneurial culture at physics lessons are determined, namely motivational-value, cognitive, practical and creative. It is established that the issue of forming an entrepreneurial culture of students at physics lessons remains insufficiently developed in pedagogical theory and practice. Prospects for further scientific research are indicated.
  • Документ
    Психологічне підґрунтя формування підприємницької компетентності
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Муха Анна; Mukha Anna; Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo Viktorovych
    У статі здійснено огляд наукових праць, проаналізовано властивості особистості і особистісних рис, що визначають формування підприємницької компетентності у основній школі. Використано такі методи дослідження: загальнотеоретичні – вивчення психолого-педагогічної та методичної літератури з проблеми формування підприємницької компетентності в учнів у закладах середньої освіти (аналіз і синтез; абстрагування і конкретизація; узагальнення і систематизація; індукція і дедукція; порівняння та протиставлення). Теоретичні – метод причинно-наслідкового аналізу; метод історичного аналізу; прогнозування. Емпіричні – спостереження за сучасним навчальним процесом у школі. Розглянуто підприємницькі якості учня, адаптованого до динамічних змін сучасного суспільства. Показано, що в структурі підприємницької компетентності школярів характерно виражені такі якості: ініціативність, сприйнятливість, завзятість і наполегливість, сміливість та готовність до ризику, орієнтація на ефективність та якість, відповідальність та цілеспрямованість, незалежність і самовпевненість, здатність переконувати, креативність. Розкрито важливість вивчення психологічного підґрунтя підприємницької компетентності, що є рушійною силою підприємницької діяльності. Визначено критерії сформованості підприємницької компетентності на уроках фізики, а саме мотиваційно-ціннісний, когнітивно-пізнавальний, діяльнісно-практичний та творчий. Теоретична цінність роботи пов'язана із спробою обґрунтування критеріїв сформованості підприємницької компетентності на уроках фізики. Практична цінність полягає в тому, що матеріали статті можна використовувати педагогам-предметникам, викладачам інститутів післядипломної педагогічної освіти, соціальним педагогам. Подальшого вивчення потребують питання діагностики підприємницької компетентності, розроблення методики формування підприємницької компетентності учнів основної школи на уроках фізики, порівняльний аналіз формування підприємницької компетентності в школах, аналіз форм та методів формування підприємницьких умінь в інших країнах.
  • Документ
    Розвиток творчого мислення як компонент формування підприємницької компетентності на уроках фізики
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Муха Анна; Mukha Anna
    У статті досліджуються особливості розвитку творчого мислення на уроках фізики. Показано, що творче мислення – один із компонентів підприємницької компетентності. Акцентуються увага на тому, що сучасному суспільству необхідний творчий фахівець. Використовуються загальнотеоретичні, теоретичні та емпіричні методи. Підкресляється важлива роль педагога у вирішенні такого завдання, як розвиток творчого мислення у процесі навчання фізики. Розглянуто технології сприяння розвитку творчих здібностей учнів, що базуються на основних принципах в організації освітнього процесу. Обґрунтовано підходи до розвитку творчого мислення на уроках фізики й зазначено перспективи подальших наукових розвідок.
  • Документ
    Формування ключових компетентностей учнів основної школи на уроках фізики з підприємницьким тлом
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Муха Анна; Mukha Anna
    У статті розглянуто питання формування ключових компетентностей учнів основної школи на уроках фізики з підприємницьким тлом. Розкрито сутність проектування і реалізації уроків фізики з підприємницьким тлом, описано види та характеристики ключових компетентностей учнів, задіяних у виконанні завдань зазначених уроків (уміння вчитися, компетентність з інформаційних- комунікативних технологій, загальнокультурна, соціальна, громадянська, підприємницька, здоров'язбережувальна). Показано, що застосування в шкільній практиці уроків фізики з підприємницьким тлом для формування ключових компетентностей учнів основної школи є доцільним.
  • Документ
    Формування підприємливості на уроках фізики
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Муха Анна; Mukha Anna; Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo Viktorovych
    У статті розглянуто питання актуальності формування у учнів основної школи однієї з життєво- важливих ключових компетентностей — підприємливості та ініціативності на уроках фізики. Вона означає здатність особи втілювати задуми в життя, охоплює такі аспекти, як креативність, потяг до інновацій і вміння раціонально ризикувати, а також здатність планувати заходи і реалізувати їх. Розкрито сутність поняття «підприємливість» та проаналізовано погляди науковців. Вказано, що важливим чинником творення підприємницької компетентності є інтегрованість змісту, пов’язаність змісту уроку з реальним світом. Зазначено, що формування умінь і навичок, притаманні підприємливій людині, можна здійснювати через зміст навчального матеріалу, що вивчається на уроках фізики, а також через інтерактивні методи. Навчання за допомогою інтерактивних методів породжує потребу ініціативності та підприємливості. Показано, застосування деяких форм роботи на уроках, що дають можливість розвивати у учнів підприємницьку компетентність. Автором зазначено, що підприємницька компетентність формується, коли учень може аналізувати проблемну ситуацію, висувати гіпотезу щодо її розв`язання, спілкуватися, висловлювати власну думку та захищати її, працювати у групі, розв`язувати завдання, що виникають у повсякденному житті, тим самим дбаючи про безпеку життєдіяльності. Головний акцент - на застосуванні здобутих знань у подальшому житті: у побуті, на виробництві. Такі уроки фізики сприяють формуванню підприємливості та дають можливість учням поринути в світ творчості, розвивати активність, з легкістю сприймати навчальний матеріал, демонструють необхідність знань, адже їх відразу використовують для розв’язання проблем, що виникають у практичній діяльності. Підприємницька компетентність формується в ході розв’язування якісних практичних задач, а також в самій організаційній формі. Встановлено, що питання виховання підприємливості учнів на уроках фізики залишається недостатньо розробленим у педагогічній теорії і практиці

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук